באגד מאריכים את הדרך לטובת המפונים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 16/5/2024 15:42 ● ערב ערב 3172
בחודשים האחרונים גילו תושבי אילת שנוסעים על קווי אגד מאילת לתל אביב או לירושלים, כי האוטובוס שיוצא מתחנת אגד בעיר, מאריך את הנסיעה בעוד כשמונה דקות אגב מעבר בכביש עוקף המלונות ● מבירור מול סניף אגד בעיר עולה, כי מדובר בהחלטה של משרד התחבורה למען המפונים שהיו בעיר ● מנהל סניף אגד בעיר קובי נחמני מבהיר: "בימים הקרובים זה ייפסק ומסלול האוטובוס יחזור להיות רגיל”
באגד מאריכים את הדרך לטובת המפונים
הארכה מיותרת של הנסיעה. אוטובוס אגד באזור התיירות באילת

   בחודשים האחרונים גילו תושבי אילת שמשתמשים בקווי אגד מאילת לתל אביב או לירושלים כי האוטובוס שיוצא מהתחנה המרכזית בעיר, לא נוסע ישר לכיוון כביש 90 אלא קודם לכן מגיע לכיכר התיירות, עובר דרך רחוב המלונות הראשי ויוצא דרך כביש עוקף המלונות חזרה לכביש 90. "מדובר בהארכת דרך של כשמונה דקות", אמרה השבוע ל'ערב ערב' תושבת אילת שציינה כי לאורך התוספת המדוברת לא עוצר האוטובוס בשום תחנה. "כאילו שהדרך למרכז לא מספיק ארוכה. לא ברור על מה ולמה תוספת הנסיעה המדוברת", היא אומרת.

   בבדיקה מול מנהל סניף אגד באילת, קובי נחמני, הובהר ל'ערב ערב' כי השינוי במסלול היציאה של האוטובוסים בקווים לתל אביב ולירושלים מתבצע כבר כמה חודשים בעקבות בקשה של משרד התחבורה לסייע לאלפי המפונים ששהו בחודשים האחרונים בבתי המלון באילת. "הכוונה של משרד התחבורה היתה להקל על המפונים את ההגעה לאגד ולכן אספנו אותם מתחנות אוטובוס באזור המלונות הפזורות לאורך קו ההארכה המדובר", מסביר השבוע נחמני שמציין כי הארכת הקו סייעה בעיקר למפונים שעלו על קו אגד מאילת לירושלים בדרכם לים המלח. באותה נשימה מציין נחמני כי לאור העובדה שמרבית המפונים כבר עזבו את העיר, כבר בימים הקרובים יחזרו קווי אגד היוצאים מאילת למסלולם הרגיל ללא תוספת הנסיעה המדוברת. ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש