שתי ילדות קטנות מאילת ברחו מהוריהם סוחרי הסמים

מאת: רותם נועם ● צילום: אילוסטרציה ● 16/5/2024 15:49 ● ערב ערב 3172
סיפור מזעזע שתחילתו באזרח המדווח למשטרת אילת על שתי קטינות שמשוטטות ללא הוריהן ברחבי העיר ● השוטרים שמשיבים את הבנות לביתן, מגלים את ההורים ישנים, וסביבם ערימות סמים ● הבנות הוצאו לאימוץ והאב נשלח למאסר
שתי ילדות קטנות מאילת  ברחו מהוריהם סוחרי הסמים
הילדות הוצאו לאימוץ והאב הוכרז סוחר סמים

   אלמלא תושייתו של תושב אילת שהבחין ב-18.6.23, בשתי ילדות קטנות כשהן משוטטות בעיר אילת ללא ליווי הורי. האזרח המודאג מיהר להתקשר למשטרה ושוטרים שהוזעקו למקום, אספו את השתיים והשיבו אותן לביתן, לא לפני שבררו כי השתיים אכן ברחו מביתן. המדובר היה בבתם הקטינה המשותפת של בני הזוג ובבתו הקטינה של האם מקשר קודם. 
   בהגיעם לבית, גילו השוטרים כי בני הזוג, הורי קטינות, ישנים. לצד מיטתם התגלתה אבקה חשודה כסם ולצדה כרטיס. בחיפוש שנערך בבית התגלו סמים נוספים מסוג NDNA, LSD, קנבוס ועוד. 
ב-3.3.24 הודה האב בעובדות כתב האישום בו הואשם עם בת זוגתו (בנפרד כיום).

   על האב נגזרו 12 חודשי מאסר בניכוי ימי מעצרו, שני מאסרים מותנים והוא הוכרז סוחר סמים. כן הוטל עליו קנס בגובה 1,000 שקל וביהמ"ש הורה על חילוט והשמדת המוצגים בתיק. משפטה של האם עדיין מתנהל. 
   הנאשם במילתו האחרונה אמר: "אני מתנצל על הטעות שעשיתי. אני רק רוצה להשתחרר, יש לי שתי ילדות קטנות שנמצאות כרגע באימוץ, ואני רוצה לטפל בהן. אני רוצה להבטיח לבנות שלי חיים טובים. אני מבטיח כי זה המעצר האחרון שלי, אני עובד בקיוסק וגם עבדתי במרכז מסחרי בשטיפת מכוניות, באתי לכאן לעבוד ולשקם את החיים שלי. הגעתי לפה במשך שנה שלמה אפילו בחקירה לא הייתי, רק בית עבודה, עד שהגיע המקרה הזה והסתבכתי. נכון עשיתי בעבר מלא עבירות אבל עכשיו אני בורח מכל המצב שהייתי בו. אני מנסה לקדם את עצמי בכוחות עצמי ועכשיו נפלתי בפעם הזאת בגלל במחשבה שלי ועכשיו הבנות שלי סובלות".  ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש