הפועל אילת מתקרבת לירידה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 16/5/2024 16:00 ● ערב ערב 3172
במקום שבאילת יצליחו לגייס את כל הכוחות והיכולות על מנת לברוח בשלב הקריטי הזה של העונה מהתחתית, דווקא במשחקי הפלייאוף התחתון אילת מציגה יכולת שלא מספיקה לה ואולי לא תספיק לה להישאר בליגה ● רגע לפני שהיא יוצאת בשישי למשחק קריטי מול נועלת הטבלה באר שבע, חתמה אילת בבית על הפסד צורם מול גליל עליון 77:87 ● אוהדי אילת הזועמים שבים וקוראים להתפטרות ההנהלה
הפועל אילת מתקרבת לירידה
עוד הפסד עגום מול גליל עליון ● צילום: לאו קיפר מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה

   הפסד הבית השבוע מול גליל עליון אולי יהיה ההפסד הקריטי ביותר העונה עבור אילת שהיתה אמורה לנצל את יתרוןל הביתיות שלה במשחק כלצ כך חשוב. אלא דווקא אילת פתחה את המשחק גרוע וחתמה ברבע הראשון על פיגור של 10 נקודות 13:23. אילת לא הרימה ידיים ונגסה הפיגור אך לא הצליחה לחתום על מהפך גם בירידה לחדר ההלבשה אז הראה שעון הנקודות 41:36 לאורחים מהגליל. ברבע השלישי היתה זו דווקא אילת שעלתה מאוששת מחדר ההלבשה. שחקני של גולמאץ אפילו הצליחו להגיע לשיוויון 47:47 אבל האורחים לא ויתרו על מה שהיה ברור להם כאחד הצ'אנסים האחרונים לשרוד בליגה. (63:56 בסיום הרבע השלישי). ברבע האחרון אילת כבר הצליחה לצמק ל- 78:73 אלא דווקא כשנדמה היה שאילת יכולה ללחוץ על הדוושה ולעשות את זה, היו אלו האורחים מהגליל שברחו ורצו קדימה לניצחון 77:87 שאיפשר להם לברוח לפער של שני נצחונות מעל התחתית. 

   באר שבע שהפסידה לנס ציונה ואילת עם הפסד הבית הקשוח יפגשו ביום שישי הקרוב (17.5) בבאר שבע למשחק שיהיה קריטי בדרך לירידה. אם אילת תצליח לנצח את באר שבע היא תוכל לנשום קלות, אך לכולם ברור כי הפסד לבאר שבע עלול לשלוח את אילת למשחק על הירידה מול הקבוצה שתסיים שנייה בליגה הלאומית.
   בסיום המשחק מחו האוהדים הזועמים על מצבה העגום של הקבוצה והאשימו את ההנהלה על אוזלת היד כהגדרתם בתפקודה לאורך כל העונה ובמיוחד עכשיו בשלבים הקריטיים.

קלעו לאילת: ג'ונסון- 26 נק', בוקר- 21 נק', סנגלין- 10 נק', סטוארט- 8 נק', הראל- 6 נק', זיס- 4 נק', לוי- 2 נק' כן שותף אשכנזי. ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש