הנערות בדרך לליגת העל

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 23/5/2024 11:51 ● ערב ערב 3173
קבוצת הנערות בכדורעף בניצוחו של המאמן מיקי גלעד, עשתה בסוף השבוע האחרון צעד משמעותי בדרך לעלייה היסטורית לליגת העל בכדורעף, לאחר שניצחה 2:1 את היריבה החזקה מנס ציונה שמתמודדת גם היא גם על עלייה והתבססו במקום הראשון בפלייאוף העליון, המקום ממנו עולים ליגה ● בשבועות הקרובים יוכרע האם נערות אילת תעשנה את הבלתי יאומן ● במקביל, טורניר הכדורעף הארצי שהתקיים בסוף השבוע זכה להצלחה רבה ● לעומתן, קבוצות הנוער של אילת איכזבו
הנערות בדרך לליגת העל
מנכ''ל איגוד הכדורעף בארץ, זוהר בר נצר, כח בטורניר ואהב את מה שהוא רואה

   קבוצת נערות א' של אילת בניצוחו של המאמן מיקי גלעד, עשתה בשבת האחרונה קפיצה רצינית בדרך לעלייה לליגת העל, לאחר ניצחון 2:1 על היריבה החזקה מנס ציונה שמתמודדת גם היא על עלייה.
   ניצחונה זה של קבוצת הנערות מאילת ממקם אותה נכון להיום ראשונה בטבלת הפלייאוף העליון, בדיוק במקום ממנו עולים ליגה. מועד המשחק הבא עדיין לא נקבע אבל אילת רחוקה שני משחקים מהאפשרות לקבוע תקדים ולעלות לליגת העל.
   המשחק התחיל צמוד אך ככל שהתקדם, השחקניות האילתיות התחממו השתחררו והראו ליריבות שיש להן הרבה מה להראות על המגרש. ראוי לציין כי הקבוצה האילתית בנוייה רובה על שחקניות צעירות בשנתון- רובן מכתות ח' בעוד שאצל היריבה היו רוב השחקניות מכתות י'.
   משחק הליגה הרשמי התקיים בסופם של שלושה ימים של חגיגת כדורעף שהתקיימה בעיר, במסגרת טורניר לנוער בו לקחו חלק 18 קבוצות מכל רחבי הארץ ומעל 300 שחקנים ושחקניו. במסגרת הטורניר נהנו הבאים מטורניר כדורעף חופים, מביקור מהנה בפארק המים החדש בעיר ומטורניר רישמי שהתקיים בימים שישי- שבת באולם בית הספר בגין.

 

לא עמדו בציפיות. קבוצת הנוער

 

   שתי קבוצות הנוער מאילת שהשתתפו בטורניר רשמו אכזבה לאחר שלא הצליחו להעפיל לשלבי חצאי הגמר. קבוצת הבנות סיימה את הטורניר במקום החמישי והמכובד מתוך 10 קבוצות, קבוצת הבנים סיימה במקום ה- 7 מתוך 8 קבוצות. לדברי המאמן ורכז ענף הכדורעף בעיר, מיקי גלעד, שתי הקבוצות נפלו על ימים פחות מוצלחים ובספורט כמו בספורט כל דבר יכול לקרות ולא רק בפן החיובי. כך או כך, בשבוע הבא תארח אילת שוב טורניר כדורעף ארצי, ההמשך של הטורניר שהתקיים בסוף השבוע האחרון, הפעם טורניר שמיועד לגילאי נערים ונערות. 16 קבוצות יקחו חלק בטורניר בהן 4 קבוצות מאילת- נערים א' ונערים ב', נערות א' ונערות ב'. בטורניר הזה מועמדות שתי קבוצות א' של הנערים והנערות להגיע עד לשלב הגמר.

   הטורניר שהתקיים בסוף השבוע האחרון בעיר זכה לשבחים רבים על הארגון והרמה הגבוהה. מנכ"ל איגוד הכדורעף בארץ, זוהר בר נצר, נכח בטורניר ואהב את מה שהוא רואה, שחקני עבר הגיעו לצפות במשחקים, כך שהטורניר העלה את קרנה של אילת ושם אותה חזק על מפת הכדורעף בארץ", סיכם מיקי גלעד סוף שבוע ספורטיבי במיוחד." ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש