דאבל אילתי בטורניר הכדורעף

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 6/6/2024 08:38 ● ערב ערב 3175
שתי קבוצות אילתיות זכו בסוף השבוע האחרון בטורניר הכדורעף שהתקיים בעיר ● בטורניר בו לקחו חלק 14 קבוצות בכירות מכל רחבי הארץ ניצחו קבוצות נערים א' ונערות א' של אגודת מכבי האילתית בניצוחו של המאמן מיקי גלעד את כל הקבוצות היריבות מהמרכז ● קבוצת נערות א' ממשיכה לטפס בדרך לעלייה לליגת העל
דאבל אילתי בטורניר הכדורעף
''הנערים והנערות שלנו הפגינו בטורניר עליונות מוחצת במפגשים לא פשוטים'’. אלי לנקרי ומצטיינת הטורניר

צילומים: בטי סימלמיץ

 

   בטורניר הכדורעף לגילאי הנערים, שהתקיים בסוף השבוע האחרון כהמשך לטורניר הכדורעף לנוער שהתקיים באילת לפני שבועיים, קטפו שתי קבוצות אילתיות את המקומות הראשונים. קבוצת נערים א' של אילת סיימה במקום הראשון מתוך 6 קבוצות וקבוצת נערות א' של אילת סיימה גם היא במקום הראשון מתוך 8 קבוצות בנות. בסך הכל לקחו חלק בטורניר 14 קבוצות מכל רחבי הארץ, ביניהן קבוצות מהמועדונים המובילים: רעננה, רמת אביב, רחובות, נס ציונה, שער הנגב ועוד, כשמאילת השתתפו בטורניר 4 קבוצות- 2 קבוצות נערים ושתי קבוצות נערות.


   גם הפעם, כמיטב המסורת, נפתח האירוע ביום חמישי בטורניר כדורעף חופים מהנה, שגם בו סיימו קבוצות הבנים והבנות של אילת במקומות הראשונים מאותתים על העתיד לבוא. בימים שישי ושבת התקיים הטורניר עצמו כשביום שישי התקיימו שלבי המוקדמות ובשבת חצאי הגמרים והגמרים.

   קבוצת הנערים מאילת בניצוחו של המאמן מיקי גלעד שייטו ללא קושי וללא כל הפסד למשחק הגמר בו פגשו את קבוצת רמת אביב החזקה. קבוצת הנערים הפגינה יכולת מרשימה וניצחה ללא כל קושי את היריבה 2:0 אגב הפגנת תצוגת משחק מרהיבה ומשכנעת. קבוצת נערים א' של אילת אמנם משחקת בליגה הארצית ואולם בטורניר הוכיחו השחקנים הצעירים שניצחו קבוצות בליגת העל כי עדיין לא אמרו את המילה האחרונה. קבוצת נערים ב' של אילת הגיעו לשלב חצי הגמר בו הפסידו לקבוצה האורחת מרחובות וסיימ ואת הטורניר במקום הרביעי כללי מתוך 6 קבוצות נערים.

 

קבוצת נערים א’


   קבוצת בנות א' של אילת שנאבקת בימים אלו על העלייה לליגת העל, סיימה גם היא במקום הראשון בטורניר לאחר שספגה הפסד אחד ומפתיע לקבוצה מחדרה. מאחר והקבוצה לה הפסידו הבנו תמאילת ספגה בהמשך שני הפסדים, העפילו האילתיות לחצי הגמר, שם ניצחו את בנות רעננה 2:0. בגמר פגשו האילתיות את היריבה מרמת אביב גם אותן הן ניצחו ללא כל קושי 2:0 במשך מצויין שהוכיח כי ההפסד לקבוצה מחדרה היה מקרי בלבד.
   קבוצת נערות ב' של אילת סיימה את הטורניר במקום השביעי מתוך 8 קבוצות ולא הצליחה להעפיל לשלב הפלייאוף.
   את הקבוצות האילתיות ליוו לאורך הטורניר המאמנים: מיקי גלעד, ויקי קומר, אנטון למאק ותומר בוסקילה.

   רכז ענף הכדורעף באילת מיקי גלעד סיכם בשביעות רצון את הטורניר והבהיר כי האירגון זכה גם הפעם לשבחים מצד כל הגורמים הנוגעים בדבר. גלעד לא הסתיר את שביעות רצונו מהישגי חניכיו ואמר: "הנערים והנערות שלנו הפגינו בטורניר עליונות מוחצת במפגשים לא פשוטים מול מועדונים חזקים בארץ וקבוצות שמשחקות בליגת העל, מה שאומר שאנחנו לגמרי בדרך הנכונה לשים את אילת חזק על מפת הכדורעף הארצית".

 

קבוצת נערות א’

 

הנערות בדרך לליגת העל


   מחר, יום שישי, תשתתף קבוצת נערות א' של אילת במוקדמות הפלייאוף העליון במשחקים נגד באר שבע ואשדוד. שתיים מתוןך שלוש הקבוצות שיסיימו ראשונות יעפילו לשלב רבע הגמר ומשם הלאה לחצי הגמר ולגמר בסיומו למעשה יעלו שתי הקבוצות שסיימו את הטבלה ראשונות לליגת העל. "יש לבנות לעבור דרך, זה מורכב ולא פשוט, אבל אני סומך עליהן שהן מסוגלות לעמוד במשימה", אומר השבוע גלעד. ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש