עכשיו זה סופי - יוסי אברהמי אילת ניצלה מירידה לליגה הלאומית

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 28/4/2023 02:42 ● ערב ערב 3117
ביום ראשון הצליחה הפועל יוסי אברהמי אילת לחתום סופית על הישארותה בליגת העל לאחר עונה אותה תרצה למחוק מהרזומה ● לאחר קרב תחתית גברה אילת בבית 92:86 על גלבוע/ גליל ושלחה את קבוצתו של אקס מאמנה אריאל בית הלחמי ללאומית ● מה שלא הצליחה הקבוצה השכנה בכדורגל- בני אילת לעשות בסוף השבוע, הצליחה לעשות קבוצת הכדורסל
עכשיו זה סופי - יוסי אברהמי אילת  ניצלה מירידה לליגה הלאומית
קבוצה בלי זהות מקומית ● צילום: באדיבות ליגת העל בכדורסל

אחרי שבע עונות רצופות בליגת העל, הפועל גלבוע/ גליל נפרדה ביום ראשון מליגת העל לטובת הלאומית לאחר שהפסידה להפועל יוסי אברהמי בבית 92:86, בכך הצליחה הפועל המקומית לנשום עמוק לרווחה אחרי המשחק שהשאיר אותה רשמית וסופית לעונה נוספת בליגת העל.
בעונה הזו אילת הייתה קרובה מתמיד לסגור עניין ולרדת ליגה ואולי למזלה הרב מי שאימן את הקבוצה זו העונה השנייה ברציפות, אריאל בית הלחמי, דווקא עשה לה טובה גדולה כשהחליט לומר יפה שלום ולהמשיך הלאה, כשהוא חותם בהפועל גלבוע/ גליל, אותה קבוצה ממש אותה הורידה השבוע אילת ללאומית. יש שיאמרו סגירת מעגל, יש שיאמרו מקריות, כך או כך, אילת צריכה לומר תודה גדולה למאמנה מאוריציו בוסקאילה, שהגיע לקבוצה בדיוק בשלב קרבות התחתית. בוסקאילה הבטיח וגם הצליח לעמוד במשימה כשהוא משאיר את אילת עם הראש מעל המים בדיוק לטובת הנשימה האחרונה.
האורחים מהגליל אמנם פתחו בסערה ועלו גם ליתרון שיא של 13 נקודות, אבל הפעם שחקני אילת לא הסכימו לוותר על המשחק וקטפו בבית את הניצחון הגורלי עבורם. הנהלת אילת לא תרצה לזכור את העונה הקשה הזו, בה נרשמו אין סוף פציעות של שחקנים ונדמה היה שההחלפות הבלתי פוסקות בקבוצה לא יצליחו לאפשר לאילת להרכיב קבוצה שתצליח לרוץ קדימה. אלא שאז הגיע בוסקאילה, שהיה אולי הרכש הטוב בעונה הזו של אילת, והצליח להשאיר את הפועל המקומית לעונה נוספת בליגת העל. עכשיו תצטרך הנהלת הקבוצה לשבת, לנתח את העונה שהייתה ולהבין מה ואיך מתקנים כדי שבשנה הבאה הקבוצה לא תצטרך שוב להילחם על חייה. באותה נשימה חייבת ההנהלה לפצח את שאלת מיליון הדולר- איך מחזירים לאולם את האוהדים האילתים שלא רק עייפו מכישלונות בעונה הזו אלא בעיקר עייפו מחוסר הזהות האילתית של הקבוצה שלהם.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש