תופעה: אילתים מנקבים צמיגי רכבים שבעליהם עברו לסיני

מאת: רותם נועם ● צילום: דוברות המשטרה ● 17/8/2023 12:41 ● ערב ערב 3133
העוברים לסיני נתקלו בשלטי איסור החנייה בלילות שהציבה העירייה ובחרו להשאיר את רכביהם בחניות הבניינים בעיר ● כמה תושבים שלא אהבו את הפתרון על גבם, ניקבו את צמיגי הרכבים כנקמה ● המשטרה פתחה בחקירה
תופעה: אילתים מנקבים צמיגי  רכבים שבעליהם עברו לסיני
הרכבים שגלגליהם נוקבו

בעיית הרכבים החונים ברחבי העיר בשעה שבעליהם עוברים לסיני אינה חדשה ובעירייה מנסים להילחם בה, באמצעות איסור חנייה בשעות הערב, צביעת מדרכות בכחול לבן ואכיפה מוגברת ועדיין, הראש הישראלי ממציא לנו פטנטים, ובעלי הרכבים מתחכמים ועוברים להחנות את רכביהם בשטחי החניות של הבניינים בעיר, מתוך הנחה מוצדקת, ששם העירייה לא תקנוס אותם. 
חודשי יולי אוגוסט הם כידוע העונה החמה והעמוסה בעיר ובמעברי הגבול, ואכן רשות שדות התעופה דיווחה ביום ראשון השבוע (13.8) כי מעל 10,000 איש חצו את מעבר הגבול בטאבה (בגין), דבר שהוביל לכך שהחניון לטווח ארוך שמעמידה העירייה לטובת העוברים לסיני, היה מלא. דבר זה הוביל, ככל הנראה, חלק מעוברים לסיני, להחנות את רכביהם בחניות הבניינים בעיר.

 


מי לא אהבו את הפתרון הזה, ובצדק, הם בעלי הדירות בבניינים, שמצאו עצמם ללא חניות לאורך ימים ארוכים. אלא שאת הצעד בו נקטו כמה מהם, לא בטוח שכדאי לאמץ, גם משום שהוא לא חוקי, אבל בעיקר משום שהוא הופך אותם לרעים באותה מידה כמו האנשים שחנו בחנית הבניין. 
התופעה, אגב, לא חדשה, היא דווחה כבר לפני שנה וכעת היא שבה על עצמה. חשוב לצין כי אין המדובר בתופעה משמעותית, אלא בקומץ תושבים שפעלו באופן הפסול. 
מששבו החופשים מסיני, הם נאלצו להתעסק בהחלפת גלגל. למרות זאת, לדברי דוברת המשטרה, איש מהם לא הגיש תלונה רשמית במשטרת אילת ולמרות זאת שוטרים הגיעו למקום ותיעדו את הרכבים. כעת בכוונת משטרת אילת לחקור את הנושא ולבדוק במצלמות האבטחה המותקנות בסמוך האם האירוע תועד. למבקשים להגיש תלונה נמסר מהמשטרה כי יש לנקוב במספר האירוע המשטרתי 4168.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת