איציק קליין - מתווך הנדל“ן שילחם עבורכם עד הבית

מאת: ניר אמיתי ● 13/5/2022 12:35 ● ערב ערב 3068
לאחר 15 שנה בשירות כוחות הביטחון, איציק קליין מגשים חלום ומתחיל פרק חדש ומרגש בחייו כיועץ נדל״ן ברימקס רויאלטי אילת ● בראיון ל׳ערב ערב באילת׳ מסביר איציק איך המסע שעבר בשירות הציבורי צייד אותו בכישורים הנדרשים להיות טאלנט בתחום הנדל״ן ● אחרי שתקראו את זה תבינו למה בעצם כולם צריכים מתווך מהסוג הזה שילווה אותם באחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחיים
איציק קליין - מתווך הנדל“ן שילחם עבורכם  עד הבית

שוק הנדל"ן הוא שוק אינטנסיבי ומורכב לכל הדעות, שכן הוא נוטה לתנודתיות ואף מלחיץ עבור לא מעט אנשים שאינם מנוסים בו. בארץ, רבים חולמים במשך שנים על דירה חדשה, אך לעיתים, כאשר מגיע רגע האמת, הם ״קופאים״ ואינם מצליחים להביא את החלום לכדי מימוש,  וזה די מובן.  אחרי הכל, מדובר בתהליך לא פשוט ולא פעם החשש הרב שמתלווה אליו, נקשר לסוכני הנדל״ן עצמם ולטיב השירות שהם מעניקים. זהו לא עניין של מה בכך, שהרי עבור מרביתנו מדובר בעסקה הכלכלית הגדולה ביותר שנעשה במהלך חיינו.

 

יודע לתעל את כל הערכים החשובים הללו שספג במהלך השנים לעבודתו החדשה כיועץ נדל״ן

 

סוכן הנדל״ן שכולנו היינו רוצים


כמי שגדל על ערכי המשטרה, חי את הדאגה לשלום הציבור, העזרה לזולת ושם את ערך האמינות מעל לכל, איציק קליין (37) יודע לתעל את כל הערכים החשובים הללו שספג במהלך השנים לעבודתו החדשה כיועץ נדל״ן. אין ספק שמדובר פה בבשורה של ממש, ומי שעבר בחייו מתווך או שניים כבר יודע, שלא כל יום פוגשים מתווך שמגיע עם סטנדרט כה גבוה של שירות, אמינות ובעיקר שאיפה אמיתית לייצר עבור לקוחותיו את העסקה הטובה ביותר.
אצל איציק קליין קיימת כבר התובנה, שלא בהכרח תמצאו אצל סוכנים ותיקים, והיא, שמתווך מקרקעין לא מתעסק רק בנדל"ן, אלא בסופו של יום, מתעסק באנשים. 
״יצאתי לדרך חדשה בחיים, ולקחתי איתי את ארגז הכלים שרכשתי במהלך השנים, ואין לי ספק כי הוא ישמש אותי בעבודתי כיועץ נדל״ן,  שכן יושרה, הגינות ואמינות הם ערכים שחרוטים על דגלי״ אומר איציק ומוסיף כי: ״תודעת שירות גבוהה והקשבה מלאה לכל הצרכים והבקשות של לקוחות הם בראש סדר העדיפויות שלי, זאת תוך הבנה שתהליך רכישת דירה הוא תהליך ארוך ומורכב שדורש ירידה לפרטים ועמידה על דקויות״. 
כשמקשיבים לסיפורים של איציק משנותיו במשטרה, אי אפשר שלא להתרשם מהמסירות העמוקה שלו לתפקיד, לארגון ולחברים לעבודה. מסירות ואורח רוח כמו של איציק, כל סוכן נדלן ותיק יודע להגיד - הן המפתח להצלחה בתחום הזה.

 

עם רקורד של שירות למדינה וסט ערכים מרשים, זה האדם שאתם רוצים לידכם בדרך לדירה. קליין

 

מכוחות הביטחון לעולם הנדל״ן


את המעבר לנדל״ן עשה איציק לאחר 15 שנות שירות מאתגרות בכוחות הביטחון, במסגרתן צבר לא מעט תעודות הוקרה והתקדם במגוון תפקידים ביחידות שונות - החל ממג״ב, לשוטר סיור וכלה בלוחם יס״מ, שהיה שותף להקמת היחידה באילת, עיר בה התאהב מיד. 
הוא מקפיד לנצור קרוב לליבו את החוויות שעיצבו אותו ולא שוכח להודות בכל הזדמנות לכל המנטורים, המפקדים והחברים לנשק שליוו אותו לאורך השנים וכמובן למשפחה הקרובה שנאלצה להתמודד עם הקשיים שבאו עם התפקיד שלו.  ״פעם לוחם, תמיד לוחם. רק בדרכי שלי״ כך מסכם איציק את הפרק המשמעותי בחייו, אך באותה נשימה מבטיח להמשיך לתרום ולהתנדב במד״א ובעתיד גם בלוט"ר אילת, לצד פעילותו בתחום הנדל"ן.
כששואלים את איציק למה תיווך, הוא מסביר כי מאז שהוא זוכר את עצמו הוא תמיד נמשך לתחום הנדל"ן והיזמות העסקית. מעבר לכך, החיבור עם האנשים זה החלק הטוב ביותר בעבודה לדעתו.  ״אין סיפוק גדול יותר מלהפוך את העולם, לדעת שעזרת ללקוח להגשים חלום ולמצוא את הנכס שהכי נכון עבורו, ולמשפחה למצוא את הבית שלה ולראות את החיוך בסוף, זה פשוט שווה את הכל.

 

רימקס - עם הצלחה לא מתווכחים

 

מקצועיות לצד שירותיות


כסוכן נדל"ן מקצועי בחברת רימקס רויאלטי אילת, בניהולם של מומחי הנדל״ן גיל דנינו ונטלי דניאל, מקפיד איציק לעשות את מירב המאמצים כדי לייצר חוויית לקוח ייחודית ויוצאת דופן. הוא מודע ללחץ ולמורכבות הרבה שבמכירה וקנייה של נכס נדל"ן ולכן הוא מקפיד ללכת יד ביד עם הלקוח לכל אורך העסקה מתחילתה ועד סופה, ולספק שירות מקצועי ויוצא דופן, והכי חשוב - בגובה העיניים, על מנת להבהיר ללקוח את תמונת המצב בכל רגע נתון ולמזער את החשש ככל הניתן. והאמת, שעם רקורד כזה של שירות למדינה וסט ערכים כה מרשים, זה בדיוק האדם שהייתם רוצים שילווה אתכם בעסקה החשובה בחייכם וידאג לאינטרסים שלכם.

 

לתאום פגישת הכרות צלצלו לאיציק: 050-6350635

 

3286*

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת