איך השפיעה הקורונה על הרגלי הצריכה של מהמרים בישראל?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/10/2021 14:13 ● ערב ערב 3036
קשה למצוא תחום שבו הקורונה לא השפיעה על האזרח הישראלי. אך בעוד דובר רבות על השפעת הקורונה בתחומי התעסוקה, חיי החברה, הזוגיות או הלימודים, רק מעט מאוד נאמר על ההשפעה בקרב מהמרים בישראל. יצאנו לבדוק איך השפיעה הקורונה על הרגלי הצריכה של מהמרים בישראל ומה עושים כאשר דוכני הטוטו לוטו – סגורים.
איך השפיעה הקורונה על הרגלי הצריכה של מהמרים בישראל?
תגיות:

 

שולחים טפסים אונליין, להגרלות המוכרות

 

כולנו מכירים היטב את הדוכנים לשליחת טפסים, לרכישת כרטיסי גירוד ולהשתתפות בהגרלות שונות. כאשר חווינו את הסגרים לאור העלייה בתחלואה, גם בעלי הדוכנים נאלצו להישאר בבית. אפילו כאשר הדוכנים החלו לחזור לעבודה סדירה, חלק מהמהמרים שכבר פיתוח הרגלים חלופיים העדיף לשמור על ההרגלים החדשים. מה למשל? למשל במקום למלא טפסים באופן פיזי, בבית או בתחנה, שליחה של טפסים אונליין, בצורה ווירטואלית. פלטפורמת לוטו שלי זו דוגמא לשירות שהיה קיים עוד קודם לכן, אך רשם זינוק במדדי הפופולריות והביקוש. אם כן, בשל הקורונה אפשר לומר שטופס פיזי – אאוט, טופס ווירטואלי – אין.

 

יותר הימורים ווירטואליים, פחות כרטיסי הגרלה

 

הקורונה יצרה עוד כמה שינויים בהרגלי הצריכה של חובבי ההימורים. ישנם כרטיסים והגרלות שטרם נמצא להם תחליף ווירטואלי. כך למשל כרטיסי הגירוד האהובים על רבים, שנמכרים ברובם בנקודות מכירה פיזיות. אולם, בעקבות הקורונה, אפשר לראות ירידה מסוימת במכירה של כרטיסי הגרלה פיזיים, בעוד שקיימת עליה בהשתתפות בהימורים ווירטואליים. אי אפשר לומר שהימורים מהסוג הזה הם דבר חדש. אנו גם לא באים לומר שהם חוקיים בארץ או שהם עדיפים על פעילויות אחרות. מה שכן צריך לומר זה שההשתתפות באתרי הימורים עלתה בצורה דרמטית. מי שמרגיש שזה יצא משליטה, כדאי לנסות לפנות יותר זמן לתעסוקה אחרת. בהימורים כמו בחיים – כל דבר צריך להיות במידה.

 

משחקי רשת עם חוויה של הימורים

 

אף אחד לא חלם שאומת הסטארט אפ תרשום את אחת ההצלחות הגדולות ביותר של השנים האחרונות, בגזרת משחקי הרשת והגיימינג, עם חוויה של הימורים. אם אתם לא מבינים בדיוק על מה אנחנו מדברים, הרשנו לנו לציין לפניכם את השם פלייטיקה. מדובר בחברת הייטק שמקורה בישראל. כיום, היא מעסיקה קרוב ל-4000 איש, מהם כמעט רבע בישראל. החברה רוכבת על כמה טרנדים. קודם כל מדובר בטרנד של משחקי מחשב ומשחקי רשת. בנוסף, היא רוכבת על גל החיבה העולמית להימורים ולחוויית הקזינו. הקורונה הוסיפו לא מעט שמן למדורת ההצלחה של החברה שכיום נסחרת בנסד"ק ואשר יצאה בשנים האחרונות למסע התרחבות על ידי רכישות של חברות גיימינג. למרות שלא מדובר בחברת הימורים, חלק גדול מאוד מהכנסות החברה מגיע ממשחקים שמעניקים חוויה של הימורים (למרות שלא מחולקים פרסים כספיים).

 

המוני מהמרים בוחרים פוקר אונליין

 

אחד ממשחקי ההימורים הוותיקים ביותר הוא הפוקר. זהו משחק קלפים פופולרי, שנחשב גם לפעילות חברתית נפוצה בעולם כולו. מחקרים שנעשו בשנתיים האחרונות מעלים כי מספר שחקני הפוקר ברשת זינק לאור סגרי הקורונה. חובבי פוקר וותיקים העלו מאוד את משך הזמן שבו הם מבלים בכל שבוע, בהימורי הקלפים ברשת. בנוסף, הרבה שחקנים חדשים שאפילו לא הכירו לפני כן את המשחק או הימורים בכלל, הצטרפו למעגל המשחקים.

כעת, לא משנה מהי הפעילות החביבה עליכם או על מה אתם שמים את הכסף שלכם, אל תאבדו את הראש. הימורים יכולים לספק שעה קלה (או ארוכה) של הנאה. אפשר להרוויח (ואפשר גם שלא), אבל הכי כדאי לא להגזים. גם עם הקורונה ברגע וגם כשהיא תחלוף, טוב לשמור על פרופורציות.

 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש