אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 4/12/2020 08:46 ● ערב ערב 2994
טיפ לילידי מזל השבוע - ילידי מזל השבוע יכולים ליהנות מתקשורת טובה , בגלל ביקור כוכב התקשורת מרקורי במזל שלכם. זה הזמן לדבר ולהגיד בקול את כל מה שאתם חושבים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה

הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת פיזית להצליח מבחינה אישית בכל תחום שתרצו , כיוון שאתם מקבלים כרגע מהיקום בדיוק את הכוחות המתאימים להתחלות החדשות אליהם אתם חותרים. השבוע הוא זמן מתאים לתנועה מתמדת ונראה שהקרובים לכם גם הם מפרגנים לכם על עשייתכם. יחד עם כך, עדיין ישנם גם אחרים שזקוקים לאישור של תחושת היחד שמגיעה מכם.

שור

הכוכב וונוס שהוא גם השולט עליכם מבחינה אסטרולוגית נמצא במזל עקרב שהוא המזל המולי והמשלים לכם.  נראה שזהו חודש שבו תוכלו ליהנות ממערכות יחסים נחמדות במיוחד ובעיקר מערכות יחסים כאלה שהשקעתם בהם אנרגיה במשך תקופה ארוכה ועכשיו אתם יכולים ליהנות מפרות השקעתכם. אתם הם אלה שבונים את אבני היסוד לאחדות וליחסים הטובים שלכם.

תאומים

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מאוד מתלבטים ביחס לדברים שאתם צריכים לעשות ובמיוחד בכל הנוגע לשותפויות האישיות והמקצועיות של חייכם. זה בדיוק הזמן שבו נראה שהחיים מכריחים אתכם להגיע לידי החלטה ואתם נענים לה מתוך תחושה של שליחות. נראה שאתם רוצים לקחת על עצמכם אחריות חדשה ומשמעותית ולא כולם בסביבתכם מאושרים מכך.

סרטן

הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת, נמצא בבית העבודה שלכם ולכן גורם לחשיבתכם להיות יותר מעשית ופרקטית ביחס לנסיבות חייכם. נראה שאתם עדיין עסוקים מאוד בענייני עבודה ובריאות וחייבים ללמוד לשמור על איזון כלשהו כדי לעשות את המקסימום בשני נושאים חשובים אלה. אתם אנשי עבודה ומשקיעים את כל מרצכם כדי להגיע להצלחה.

אריה

הכוכב מרקורי שמיוצג על ידי תקשורת ותנועה נמצא החודש בבית המקושר עם צורך ביצירה והנאה ולכן יש סיכויים טובים שבזכות ביקור זה יהיו לכם נסיעות קצרות על רקע אישי וחברתי ועם עוד אנשים הקשורים אליכם ואתם נהנים מחברתם, וכל זאת על מנת להעשיר את חייכם האישים הרגשיים והיצירתיים. אתם אנשים שחייבים תחושה של סיפוק בעשייה ועכשיו זה הזמן המתאים לכך.   

בתולה

השמש בשמיים בצירוף כוכב התקשורת מרקורי שהוא גם הכוכב המזוהה איתכם,  גורם לכם הפעם להיות חדים במחשבה ובתגובות הקשורות לכל התחום של בית המשפחה ולכן יש לכם סיכויים טובים לקבל בדיוק את ההזדמנויות שחיכיתם להם עד עכשיו בתחומים אלה. נסו להיות יותר יצירתיים בחשיבתכם כדי לרכך גם את לב האנשים שעדיין אתם מרגישים שמסרבים לבוא לקראתכם.

מאזניים

הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה, ממשיך לבקר במזל המולי לכם הוא טלה ולכן לאחרונה אתם לעיתים קרובות מדי נכנסים למתח רגשי ובעיקר בגלל העובדה שאנשים קרובים לכם מרגיזים אתכם ואתם מנסים לשמור על קור רוח, אך לא תמיד מצליחים בכך. נסו להיות מרוחקים ככל האפשר מהסיטואציה על מנת שתוכלו לשמור על איזון ברמה שלא תאלצו לאבד שליטה.

עקרב

הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במזל ויגרום לכם במהלך כל החודש הקרוב לאירועים משמחים ומרגשים. נראה שזה הזמן שלכם לעלות בדרגה ביחס לכל מערכות היחסים שלכם. גם הקרובים לכם ישמחו מאוד להדק איתכם בשלב זה את מערכת היחסים. זה הזמן לפעולות מאחורי הקלעים ולא לתת לאף אירוע קטן ושלילי להעכיר לכם את מצב הרוח.

קשת

השבוע עלול להיות מאוד מעייף מבחינה אישית כיוון שאתם נושאים על גבכם נטל גדול מאוד. הקרובים אליכם רגילים שאתם תמיד עוזרים להם אך אינם מוכנים לתרום מעצמם על מנת להקל עליכם את הנטל. גם מערכות היחסים שלכם עכשיו אינם במיטבם. נצלו את ביקור כוכב התקשורת במזל שלכם בניסיון לפתור בעיות עם אנשים שעד היום היו לכם חילוקי דעות איתם ויוקל לכם.  

גדי

ילידי סוף המזל עדיין מרגישים את השינויים המתרחשים באוויר בחייכם וגורמים לכם לקחת אחריות גם על נושאים שעד היום נמנעתם מלהיכנס אליהם לעומק. נראה שאתם פועלים בכמה חזיתות כמו בית וקריירה על מנת להעלות את קרנכם בצורה מקצועית ומנסים בכל פעם להמציא את עצמכם מחדש על מנת שתוכלו להמשיך ליהנות מהתחושה שזקוקים לכם.

דלי

הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא אצלכם בבית המקושר עם נושאים חברתיים ונראה שהאינטואיציה שלכם הפעם טובה מהרגיל בכל מה שקשור לתחום המקצועי שבו יש לכם מקומות שאתם רוצים להביא לשינוי מהותי בחייכם. חברים חדשים ייכנסו אל חייכם, אך יהיו אלה אנשים שלא בהכרח כשרים ביחסם אליכם וייתכן וגם יש להם אינטרס מאחורי הקלעים.

דגים

בית הקריירה שלכם מואר לרווחה על ידי השמש בשמיים ביחד עם כוכב התקשורת שהופכים אתכם ליותר נגישים לאנשים שמחפשים את דעתכם האישית בנושאים שונים ובעיקר בנושאי העבודה שם יש לכם השפעה משמעותית ואתם מאוד מוערכים בתחומכם. גם אלה מכם שלא עובדים כרגע, יכולים לנצל את הידע שלכם ולהעניק אותו בשמחה לאלה הזקוקים לכך.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש