אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 4/6/2021 08:43 ● ערב ערב 3020
טיפ לילידי השבוע - גם השבוע יימצא הכוכב שלכם מרקורי האחראי על תקשורת בריאה ונכונה בין אנשים במזל שלכם ויעזור לכם לבטא את עצמכם בגלוי, לאחר תקופה בה הסתרתם את רגשותיכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

אתם נאלצים לעסוק בתחום המשפחתי של חייכם בגלל ריבוי כוכבים משמעותיים בבית המעגל הראשון שלכם ולכן נראה שעובדה זו גורמת לכם לקחת יותר אחריות על עתידכם, אם כי מתוך לחץ.  יש לכם ציפייה טבעית לעמוד במטרות של עצמכם וכמובן גם של הסובבים אתכם ולכן אתם  בתקופה שבה אתם מעמיסים על עצמכם בכל תחומי החיים ולא רק בנושאי משפחה.


 

שור

 

אתם עוברים תקופה משמעותית מבחינה כלכלית בשל הימצאותה של השמש בבית הכספים שלכם. כמו כן, הכוכב שלכם וונוס גם הוא נמצא בבית זה ולכן נראה שאתם מבינים שחשוב מאוד שתשמרו על איזון כלכלי ולא תרשו לעצמכם מותרות שאינן ברשותכם בתקופה זו של חייכם. חשוב שתשתפו פעולה עם הקרובים לכם בשל העובדה שאתם מחויבים גם לאחרים, בכל התחום הכלכלי של חייכם.


 

תאומים

 

נושאי מימוש אישי ומקצועי משמעותיים כרגע בחייכם ואתם עוברים תהליך מעורפל במקצת  בשל אי הוודאות הכרוך בכך. כמו כן, הכוכב שלכם מרקורי עומד להיכנס לבית הכספים ויעורר אתכם לחשיבה כלכלית בעוד כוכב היחסים והכספים המוכר בשמו וונוס גם הוא כבר נמצא במקום זה. זוהי תקופה מאוד מבלבלת ולכן מומלץ לכם בשלב הזה לא לעשות כלום במידה ואתם לא חייבים וכמובן לא להגיע להחלטות כלכליות.


 

סרטן

 

הכוכב מארס שמביא עשייה ולעיתים קרובות לפני מחשבה מעמיקה , נמצא כרגע במזל שלכם בנסיגה ומביא איתו אינטנסיביות שאינכם אוהבים ומורגלים אליה ובשל כך אתם מתרחשים אירועים חדשים בחייכם. מחשבות והרהורים שונים גורמים לכם להיות יותר מסוגרים בתוך עצמכם ולא מוכנים לשתף את הקרובים לכם בתוכניותיכם. חכו עד לאחר יום ההולדת ותרגישו שהנה נפתחה בפניכם דלת חדשה.  


 

אריה

 

זוהי תקופה מרגשת ומלאת עניין מבחינה חברתית . אתם עומדים בפני שינויים רבים שאתם כאנשים שתמיד חשוב לכם להמציא את עצמכם מחדש נהנים מאוד מעובדה זו.  השנה הקרובה תהייה מצוינת עבורכם להוכיח זאת ולהוסיף עוד פן חדש ביכולות שלכם. גם מבחינה חברתית זוהי תקופה עשירה באנשים חדשים שייכנסו לחייכם איתם תוכלו ליהנות מאווירה מגוונת.   


 

בתולה

 

הכוכב מארס שמביא בחיקו עשייה ולעיתים גם די אגרסיבית נמצא במקום המקושר עם העשייה החברתית שלכם ולכן תקופה זו רגישה מאוד עבורכם מבחינה אישית ובמיוחד גם בגלל העובדה שהכוכב שלכם מרקורי נמצא בנסיגה בבית הקריירה שלכם. צרוף נסיבות אלה מטריד אתכם במיוחד, כיוון שאתם שרויים באי וודאות. זה הזמן לחכות עד אשר הכוכב שלכם יתיישר ואז להחליט החלטות.   


 

מאזניים

 

בית העבודה שלכם פעיל מאוד אצלכם ועובדה זו היא ביחס ישר לחודשים האחרונים שהיו מאוד אינטנסיביים ועכשיו אתם יכולים ליהנות מפירות העשייה שלכם. גם הכוכב יופיטר שמתאפיין בנתינת הזדמנויות הגיע אליכם לבית העבודה והבריאות וייתן לכם אפשרויות  חדשות להצליח. זה הזמן להגיד כן לכל מה שנראה לכם ככדאי ולא לפחד מדברים חדשים המתדפקים על דלתותיכם.


 

עקרב

 

נושאי זוגיות , יחסים וכספים מאוד מטרידים אתכם ובמיוחד מערכות היחסים שאתם נמצאים בהם עם אחרים, אך, קשה לכם לשחרר את העבר ועובדה זו מאוד מעכבת בעדכם  מלהתחיל התחלות חדשות ונכונות עם אנשים שכבר נכנסו אל חייכם ואתם צריכים להחליט החלטות. לחתוך היכן שצריך ולהמשיך היכן שתמצאו את עצמכם ועתידכם. זה השלב שאתם חייבים לסמוך אך ורק על עצמכם.


 

קשת

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד טעונה עבורכם כיוון שאתם בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת, עובדת שגורמת להרהורים וחשבונות נפש. לא פשוט לכם  מבחינה כלכלית ואתם מנסים לייצב את עצמכם ולצוף מעל פני המים באופן כזה שתוכלו לממש לעצמכם את כל החלומות והתוכניות שלכם. עם תכנון איטי ,מדויק ויעיל תוכלו לממש את מטרותיכם להתקדמות.


 

גדי

 

נושאי זוגיות ויחסים מטרידים אתכם בגלל ריבוי כוכבים במקום המאפיין תחומים אלה בחייכם וגם נושאים מקצועיים. מאחר והכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא בנסיגה בבתים אלה למשך שלושת השבועות הקרובים נראה שלא יהיה זה הזמן הנכון להחליט החלטות משמעותיות לגבי איך אתם רוצים לחיות את חייכם, אלא לזרום עם הקיים ואז להחליט מה נכון לעשות.     


 

דלי

 

הכוכב סטורן שמביא חוסר בטחון וחששות לצד החלטות, נמצא במזל שלכם ונכנס לנסיגה. זוהי תקופה מאוד משמעותית שיכולה לתת לכם הזדמנות שנייה לבחון נושאים שמאוד חשובים לכם. ייתכן ותרגישו פחד וקשיים, אך אין ספק שבתוך תוככם אתם יודעים מהם התחומים שאותם אתם חייבים לשנות ובדרך זו לשדרג את סגנון חייכם למקום אותו אתם הייתם רוצים לעתידכם האישי והמשפחתי.


 

דגים

 

מאחר והשמש בשמיים שהוא המאור הגדול נמצא אצלכם בבית המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הרי נראה שתמצאו את עצמכם מאוד נסערים בשל נושאים שעולים עכשיו על הפרק וגורמים לכם לחוסר מנוחה. גם כוכב ההזדמנויות הבלתי מעורער בשם יופיטר נכנס למזל שלכם ויגרום לכך שתהיו מוכנים להשקיע במקומות שעד היום התעלמתם מהם. חשוב לא להחמיץ הזדמנויות.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש