תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: ● 16/10/2022 11:09 ● ערב ערב 3088
טיפ לילידי השבוע נושאי כספים ימשיכו לצבור תאוצה ונראה שתבקשו לעצמכם אפיקי השקעה חדשים. זה הזמן שלכם לפרוץ את המעגל בו אתם חיים מבחינה אישית וכלכלית.
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים שיעזרו לכם לבטא את עצמכם. מאחר וגם הכוכב אוראנוס המביא איתו חופש ושחרור מצוי בבית הכספים הרי שזה הזמן הנכון  לבדוק את הצרכים הכספיים שלכם ואף רצוי ליצור לעצמכם טבלת הכנסות והוצאות מסודרת, כך שתוכלו להיות בשליטה על המשך דרככם.

 

שור

בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם בנושאי עבודה וייתכן שיהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה עם השותפים לכם בחיים בגלל חוסר תקשורת נכונה. חשוב שתוודאו שהקרובים לכם מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם , כיוון שאי עמידה בצרכים שלכם יכול להכניס אתכם למלכוד והתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם ובין לעשות מה שטוב לאחרים.

 

תאומים

אתם מתלבטים בכל הקשור לענייני עבודה ובעיקר קריירה ולא בטוח שאתם מוצאים את הפתרון מה לעשות. יש לכם צורך עז לבדוק את הגבולות שלכם בנושאי עבודה, כיוון שנראה שמוטלת עליכם אחריות מעבר למה שאתם רוצים או יכולים לשאת. ולכן, כדאי במשך פרק הזמן של השבוע תשקיעו בכל הקשור להוצאת היצירתיות שלכם בכל דרך מקורית שתעזור לכם להשתחרר רגשית ולהיטען אנרגטית.

 

סרטן

כוכבים משמעותיים כמו השמש בשמיים ואף כוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים , נמצאים אצלכם יחדיו בבית המשפחה הגרעינית ובמקום המקושר עם נושאים הקשורים לדרך שבה אתם בוחרים להמשיך לחיות את חייכם בהמשך. מבחינה משפחתית אתם נמצאים בדיוק בזמן הנכון לבדוק ולהיערך מחדש, כדי לשנות את חייכם בהתאם לנסיבות המשתנות בחייכם  .

 

אריה

הסביבה הטבעית שלכם מאוד מוטרדת , כיוון שהם רואים פער בין ההצהרות שלכם לבין סגנון ההתנהגות שאתם משדרים כלפי חוץ. אל תיגררו למריבות עם הקרובים לכם ביותר כיוון שבעתיד אתם יכולים לשלם על כך מחירים גבוהים שאין ברצונכם להיכנס אליהם כלל וכלל. את העזרה לה אתם מצפים, תקבלו מהסביבה הקרובה באופן מפתיע ומבלי שיבקשו לעצמם תמורה כלשהי.

 

בתולה

השמש בשמים יושבת אצלכם במקום המעורר את התחום הכספי והערכים החשובים לכם בחיים . שילוב זה יחדיו מלמד כי אתם מנסים לשכנע את הקרובים לכם בתוכניותיכם כדי שיעזרו לכם בביסוס מעמדכם הכלכלי. בשלב הזה במידה והכול עוד לא סגור בצורה וודאית, שווה לנסות ולקבל עצות של עוד אנשים שאתם סומכים עליהם, על מנת שיעזרו לכם בתהליכי קבלת ההחלטות.

 

מאזניים

למרות שנושא המשפחתיות די מטריד אתכם כתוצאה מהשפעות של התקופה האחרונה, נראה שעדיין לא הגעתם להחלטה מה אתם צריכים לעשות בהמשך, כדי לראות שיפור בחייכם וקיימים סיכויים רבים שהשבוע תנסו לשנס מותניים כדי למצוא דרך שתעזור לכם בהמשך. אתם בולטים מאוד בתחום האישי שלכם וביכולת להביא אנשים ולקרב אותם לתחומי העניין שלכם וזו מטרתכם הנוכחית.

 

עקרב

הכוכב מרקורי המזוהה עם תקשורת , נמצא בבית תת המודע שלכם ונותן לכם את מקסימום היכולת לבטא את עצמכם בצורה המעמיקה והטובה ביותר. ייתכן שמבחינה אישית תאלצו לפתור בעיות ישנות שלא נותנות לכם מנוח ואפילו מונעות שינה מעיניכם בגלל העובדה שאתם חייבים להגיע להחלטות . הגיע הזמן שלכם להקשיב לאני הפנימי שלכם ולפעול בהתאם ואפילו בנחישות, להמשך דרככם.

 

קשת

כוכב משמעותי כמו כוכב התקשורת מרקורי נמצא אצלכם בבית המקושר עם המעמד החברתי שלכם. נראה שאנשים שונים מנסים להתקרב אליכם וליהנות מחברתכם , אך לעיתים קרובות אתם מרגישים כי אתם  מנוצלים בגלל יכולותיכם האישיות. זה בדיוק הזמן לסנן את הקרובים שאינם מתאימים לכם ולתפיסת עולמכם האישית. הקשיבו לאינטואיציה שלכם ואם צריך, פנו לעזרה.     

 

גדי

בימים אלה אתם מרגישים שהתקשורת המקצועית יותר קלה לכם , מכיוון שכוכבים כמו תקשורת ויחסים בין אישיים נמצאים אצלכם בבית הקריירה ומעירים לכם תחום חשוב זה. כמו כן, גם השמש בשמיים מבקרת במקום זה ולכן זוהי תקופה מעולה לבנות את עתידכם ולהתחיל לתכנן  יעדים חדשים שאותם תרצו לכבוש. בשלב זה, נכון עבורכם לבלות כמה שיותר מבלי להיכנס למחויבות של ציפיות ודרישות.

 

 

דלי

זוהי תקופה שחשוב לכם מאוד לתקשר עם כל מי שקשור לתחום המקצועי בגלל הצורך והרצון שלכם להתפתח כמה שיותר. אין לכם בעיה למצוא מקומות חדשים להתפתחות גם אם הם מעבר לים, עובדה שיכולה לתת לכם תקופה חדשה להתחדשות אישית. ובכל זאת, רצון זה יכול לגרום לחוסר מנוחה ואולי אפילו עימותים שונים על רקע תפיסות שונות בתחומי הקריירה.

 

דגים

השבוע תהיו עסוקים בגביית חובות מאנשים שחייבים לכם כספים וגם עם כאלה שמנסים להתחמק מלקיחת אחריות בתחום זה. אל תוותרו לאף אחד וחשוב מאוד שתלמדו לעמוד על דעתכם. הרגשנות הטבעית שלכם תגיע בכל פעם לשיאים חדשים כאשר מנסים להוציא מכם מידע או ויתור לגבי אופן התנהלות העניינים ובעיקר בניסיון לדחיית החזרת חובות שמגיעים לכם ועד היום לא היה לכם נעים לדרוש אותם.

 

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה

   אסטרולוגית.

   


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת