אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 28/5/2021 08:18 ● ערב ערב 3019
טיפ לילידי השבוע - אתם במצב רגשי עדין השבוע למרות שאתם שרויים בעיצומן של התחלות חדשות. למדו לקחת הכול בפרופורציה, כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה

השבוע אתם נמצאים במצב שבו כל הקשור לתחום המשפחתי בחייכם נוטה להיות מלחיץ ואף מדאיג. יש לכם התלבטויות כיצד אתם צריכים להמשיך ולהתנהל עם הקרובים לכם ביותר כיוון שמצבכם השתנה ואתם נמצאים בסיטואציות נוספות שדורשות מכם התייחסות מחודשת. כדי להירגע מהקשיים, השבוע מומלץ לנסוע, לטייל ולפנק את עצמכם - היזהרו מנטייה לעבור את הגבול אותו הצבתם לעצמכם.

שור

האנשים בסביבה הטבעית שלכם חווים את ההתפתחויות החדשות בחייכם באהדה. נראה שאתם נמצאים בנקודת צומת שבה אתם נדרשים להגיע להחלטות משמעותיות ביחס לנושאים כספיים על מנת להמשיך קדימה בדרך שהיקום מתווה לכם. וונוס הכוכב שלכם גם הוא נמצא בבית הכספים שלכם , וייתן לכם את הכוח והעוצמה הפיזית לעמוד בכל המטלות הכלכליות אותם תציבו לעצמכם.  

תאומים

נראה שהשבוע הקרוב יגרום לכם להיות וורבליים יותר מהרגיל וזאת בגלל שהכוכב שלכם מרקורי נמצא במזל שלכם, ובמקום בו הוא נותן לכם יכולת דיבור טובה. גם השמש בשמיים וגם כוכב האחראי על יחסים בין אישיים נמצא במזל שלכם במקום המדגיש את האישיות ולכן נראה שאתם מרגישים טוב יותר מהרגיל ומוכנים להתחלות חדשות בתחומים רבים של חייכם .

סרטן

בשבוע הקרוב תיאלצו להתמודד ולהחליט החלטות קשות ביחס ליחסים בין אישיים וכיצד אתם צריכים להתנהל בהם. מאחר ואתם חשים בלחץ רב ומרגישים שאתם צריכים לספק תשובות לאחרים חשוב שתשמרו זמן גם עבור עצמכם. אתם נוטים להסתגר ומרגישים שלא כולם מבינים ומקבלים את דרככם החדשה . נסו לצאת קצת יותר כדי להתאוורר, כיוון שהפן החברתי ייצוגי שלכם תמיד במיטבו .  

אריה

במידה ואתם זקוקים לאישורים חברתיים על יכולותיכם, הרי שבתקופה הקרובה תוכלו לעמוד בכל הקריטריונים הנדרשים. נראה שהדברים יגיעו אליכם עם הרבה מאמץ ושום דבר לא יגיע בקלות כפי שהייתם רוצים. ההתלבטויות תהיינה כאלה שבהם תידרשו להחליט החלטות משמעותיות לגבי העתיד ונראה שעובדות אלה עלולות לגרום לכם להתפרצויות רגשיות, בעיקר על רקע  יחסים בין אישיים.

בתולה

זהו שבוע מצוין עבורכם שבו אתם יכולים לתרום מהידע העשיר ומהעשייה המבורכת שלכם גם לאחרים. הדקדקנות שלכם תעזור לכם לעמוד בכל התוצאות האפשריות מול הקרובים לכם, שלמרות שגם כאשר אתם נותנים מעצמכם את המקסימום, נראה שעדיין ימצאו את הנקודות החלשות שלכם במידה וירצו להקניט אתכם. זהו שבוע של קצב מהיר , בגלל הצורך בהחלטות זריזות.

מאזניים

התחום המקצועי ממשיך להפתיע אתכם ואף להיות חסר יציבות. בתוככם אתם מחפשים את המקום הבטוח שלכם לצד אנשים שאתם אוהבים ואולם נראה שאין מתאפשר עבורכם בגלל נסיבות חיצוניות שאינן קשורות אליכם. במקום לקחת על עצמכם אשמה שאינה במקומה, מומלץ לכם להתרחק קצת ולתכנן נסיעה/בילוי במקום מרוחק שימלא לכם את מצברי האנרגיות.

עקרב

אתם ביקורתיים וחסרי סבלנות לאחרונה ועובדה זו יכולה לגרום לכם לחיכוכים עם האחרים או אף לגרום להם להרגיש דחויים. התנהגות זו באה בגלל הכוכב סטורן שנמצא כרגע בבית המעגל המשפחתי הראשון שלכם וגורם לכם לחיכוכים עם אנשים שבדרך כלל היחסים ביניכם מצוינים. הפעם נראה שאתם חייבים לקחת אחריות על כל הנושאים היותר בעייתיים מבחינתכם, ולטפל בהם כראוי.

קשת

אתם עוברים תקופה קשה מבחינתכם, כיוון שאתם מרגישים שאתם נושאים בעול כבד אישי , מקצועי ומשפחתי. נראה שכולם סומכים עליכם שתסדרו את העניינים ולמרות שאתם רוצים להרגיש שהנה אתם משריינים קצת זמן בשביל עצמכם, הרי שהחיים סוחבים אתכם לכיוונים שונים ואתם חייבים לרצות את האחרים לפני שאתם מטפלים בנושאים שלכם. עובדה זו מתסכלת למדי וגורמת לאובדן אנרגטי.

גדי

היזהרו מלהיות רכושנים השבוע כלפי אנשים הסמוכים אליכם על רקע מקצועי. זוהי נטייה טבעית אצלכם לרצות להיות בשליטה אך נראה שלא תמיד היא פועלת לטובתכם אלא מקוממת נגדכם את האחרים ובשל כך היא עלולה ליצור מתחים וריבים. מסוף השבוע אתם יכולים להרשות לעצמכם לחוות זמן מהנה עם השפעות טובות לטווח הרחוק. נסו לבטא את הרגשות שלכם בצורה אמינה יותר.

דלי

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בענייני בית, משפחה ילדים ותחביבים. למעשה בדברים הטריוויאליים של החיים ולכן עליכם להיזהר מלפעול באימפולסיביות בנושאים ששיקול הדעת בהם הינו חשוב במיוחד. ברמה העקרונית אין לכם סבלנות לאלה שלוקחים את זמנכם ומנסים להיצמד אליכם יותר מדי מבלי לאפשר לכם את המרחב אליו אתם שואפים ולכן, חשוב ביותר שאת דעותיכם הפרטיות תשמרו לעצמכם.

דגים

הוצאות הנוגעות למשפחה הגרעינית שלכם ידאיגו אתכם מכיוון שאתם רגילים שהכל נעשה בזמן וללא מכשולים כלשהם והנה בתקופה האחרונה אתם חייבים לחרוג ממנהגכם ולהסתגל לנסיבות משתנות. מסוף השבוע מומלץ לכם לבדוק בשנית את הנתונים ולעשות הערכה מחדש. תהיה לכם הזדמנות לעסוק בשיפוץ ושיפור הקיים במסגרת הביתית שלכם ויתעורר בכם הצורך לעשות סדרים חדשים.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש