פעוטה ננעלה ברכב באילת וחולצה בשלום

מאת: ● צילום: ● 16/5/2024 17:20 ● ערב ערב 3172
הבוקר (חמישי) בשעה 08:31, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שלוש שנים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אביהּ, בתחנת הדלק דור אלון בכניסה לאילת ● מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוטה בשלום ובזריזות, וללא גרימת נזק לרכב
פעוטה ננעלה ברכב באילת וחולצה בשלום
קרדיט תיעוד: ידידים
תגיות:

גדי ברק, מוקדן ידידים שענה לשיחת החירום, הזעיק את מתנדבי האזור. נתי טויטו - מנהל מרחב אילת והערבה, אהרון אופיר - אחראי הדרכות סניף אילת, שלומי ואנונו - אחראי לוגיסטיקה בסניף, יחד עם שלמה עאמר, שרון כהן ועידן חמיאס, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום ובזריזות, וללא גרימת נזק לרכב.

אופיר מספר: "קריאת החירום תפסה אותי במהלך עבודתי, ובלי להתמהמה יצאתי למקום. הילדה שיחקה עם המפתח שהיה אצלה, וננעלה בטעות. בפעולה מהירה יחד עם יתר המתנדבים, חילצנו את הילדה בזריזות. האבא סיפר לנו שהוא היה אובד עצות, והמהירות שבה הגענו הפתיעה אותו. התחושה היא נפלאה, ואני שמח על הזכות להציל חיים".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח - קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת דלת רכב יש ליצור קשר עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש