המאמן החדש של הפועל אילת- יציב ועקבי

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 12/7/2023 16:54 ● ערב ערב 3128
לאחר שמינויו של מאיר טפירו למאמן הפועל אילת לא יצא בסוף השבוע לפועל על רקע מה שהוגדר כ'אי הבנות' בין הצדדים, מונה השבוע לתפקיד המאמן האיטלקי הוותיק מקסימיליאנו מנטי ● מנטי בן ה– 50, שאימן שנים רבות בקבוצת רג'ו אמיליה בליגה האיטלקית, מציג רזומה של יציבות, עקביות והשגת מטרות ● ''מנטי מאמן איכותי ומנוסה, שמתאים ומאמין בדרך המקצועית של המועדון'', אמר על המינוי יו''ר הפועל אילת טל פנחס
המאמן החדש של הפועל אילת- יציב ועקבי
איכותי ומנוסה. מנטי  ● צילום: מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה

רגע אחרי שמינויו של מאיר טפירו לעמדת מאמן הפועל אילת לא יצא לדרך, מיהרה אילת בניצוחו של המאמן הספורטיבי הסרבי ניקולה לונצ'אר להחתים את האיש שיעמוד בעונה הקרובה מאחורי הקווים ויצעיד, כך מקווים באילת, את הקבוצה להישגים ראויים, אחרי עונה קשה שכמעט הסתיימה בירידת ליגה.
המאמן הנבחר - האיטלקי מקסימיליאנו מנטי בן ה- 50 מציג רזומה עשיר שהבולט בו מעל הכל כושר ההתמדה שלו וההמשכיות שלו בעבודה בקבוצות אליהן הגיע. מנטי אימן במשך שנים רבות בקבוצת רג'ו אמיליה באיטלקית בה שימש החל ממאמן מחלקת הנוער, דרך עוזר מאמן הקבוצה הבוגרת במשך כעשור. מרגע שקיבל לידיו את המשוכות של קבוצת הבוגרים, החזיק מנטי בתפקיד 7 שנים, במהלכן הצעיד את הקבוצה בניצוחו לליגה הבכירה באיטליה ואף זכה בשורה של תארים, בהם, זכייה ביורו צ'אלנג' ובסופרקאפ האיטלקי ואף הוביל את הקבוצה לחצי גמר היורוקאפ האיטלקי ופעמיים לגמר הפלייאוף באיטליה. לפני כחמש שנים הוא עבר לאמן את קבוצת טרוויזיו האיטלקית, נשאר שם ארבע שנים במהלכן הוביל את הקבוצה לליגה הבכירה. בעונה החולפת חזר מנטי, איך לא, שוב לזרועות האגודה בה אימן שנים ארוכות- רג'ו אמיליה, ובעונה הקרובה הוא יגיד יפה שלום לאיטליה וינחת באילת. טל פנחס, יו"ר הפועל אילת ברך השבוע על הצטרפותו של מנטי לקבוצה: "אני שמח על הצטרפותו של מנטי כמאמן איכותי ומנוסה שמתאים ומאמין בדרך המקצועית של המועדון. מנטי הוביל את הקבוצות שאימן להישגים משמעותיים, הן בליגות המקומיות והן במפעלים אירופאים, בזכות יסודיות, התמדה והשקעה. אני מאמין ביכולותיו להצעיד את המועדון לצמרת הכדורסל הישראלי וכן להשתתפות במפעלים האירופאים".
עכשיו יצטרכו מנטי את לונצ'אר להעלות הילוך בבניית הסגל לעונה הקרובה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש