למי מפריעה הפעם עגלת הדורבלק?

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 12/7/2023 16:57 ● ערב ערב 3128
עשרה חודשים אחרי שחגגה את קבלת האישור הרשמי להעמדה חוקית של עגלת סוכריות הדורבלק שלה על טיילת התיירות, שוב הגיעו בשבוע שעבר פקחי עיריית אילת לדורית בן שושן, בעלת עגלת ממכר הסוכריות ובעלת העסק להכנת הסוכריות וביקשו ממנה לשנות מיקום ● ''הם לא נותנים לי לעבוד בשקט, הם לא מאפשרים לציבור לדעת איפה המקום הקבוע בו אפשר למצוא אותי'', מוחה השבוע דורית, שמבהירה כי פגיעה בעגלת המככר שלה על הטיילת ואובדן הכנסה יגרמו לה לסגור את מפעל הייצור הקטן שלה בדקל
למי מפריעה הפעם עגלת הדורבלק?
''לא תהיה לי ברירה אלא לסגור את המפעל''. דורית בן שושן

21 שנים שדורית בן שושן מייצרת את התפוחים המסוכרים שלה ועוד מיני מתוקים מיוחדים. רק לפני כעשרה חודשים, אחרי לא מעט קרבות, קיבלה דורית סוף סוף את אישור הרוכלות החוקי שלה להעמדת עגלת הסוכריות שלה על טיילת התיירות. דורית המאושרת, שמתפרנסת מזה שנים מייצור ומכירת הסוכריות שלה ששמן הולך לפניהן בכל הארץ, פתחה שוב מפעל ייצור קטן במרכז חנויות הדקל, ובכל ערב היא פותחת את עגלת ממכר הסוכריות שלה על הטיילת. אלא שלאחר עשרה חודשים בהם היא ממוקמת בדיוק במקום בו נתנו לה, אחרי עשרה חודשים שלדבריה כל מי שמחפש אותה על הטיילת כבר יודע בדיוק לאן להגיע, אחרי 10 חודשים של להיות חוקית, שוב הגיעו אליה בשבוע שעבר פקחי העירייה וביקשו ממנה לשנות מיקום בטענה כי המיקום שלה מפריע לאחת החנויות במרכז.
דורית זועמת: "10 חודשים לא הפרעתי במיקום הזה לאף אחד. פתאום הגיע הקיץ, יש עבודה ואני מפריעה למישהו?", היא כועסת ומבהירה: "מרגע שקיבלתי את רישיון הרוכלות כדת וכדין ובמקביל גם קיבלתי את המיקום שלי על הטיילת, הייתי בטוחה שבזה תמו כל תלואיי וסוף סוף יש לי את המיקום שלי. לא יכול להיות שגם עכשיו יטפלו אלי וידרשו ממני לעבור מקום כי בא למישהו", היא אומרת, ומבהירה כי מדובר בפגיעה ישירה בפרנסתה. דורית מסבירה כי המקום אליו מבקשים להעביר אותה עכשיו הוא מרוחק וצידי יותר ועלול לפגוע בפרנסתה. "ושיהיה ברור, אם הפרנסה שלי על הטיילת תיפגע לא תהיה לי כל ברירה אלא לסגור את מפעל הייצור שלי בדקל", היא אומרת ומבקשת בסך הכל שיעזבו אותה סוף סוף בשקט. "חשבתי שרישיון עסק יגרום לי לראש שקט, אבל כנראה שגם זה לא הפיתרון. מי אני ומה אני, בסך הכל עגלת ממכר קטנה. למי אני כבר מפריעה? למה לעשות לי את זה דווקא עכשיו כשהחופש הגדול כאן?", היא מוחה.

מעיריית אילת לא נמסרה תגובה עד למועד סגירת הגליון.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש