מכבי אילת השלימה טריפל אליפויות

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 12/5/2023 06:10 ● ערב ערב 3119
עכשיו זה סופי, עמותת מכבי אילת השלימה ביום חמישי האחרון טריפל אליפויות, לאחר שגם קבוצת קטסל ב', בניצוחו של המאמן איתן גבריאל (כתות ה') קטפו את תואר האליפות ● אין פלא שלנוכח ההישגים המרשימים של העמותה הצעירה, ביקש יו''ר עמותת מכבי ישראל, נאור גלילי, לרדת לאילת ולברך אישית את השחקנים והמאמנים
מכבי אילת השלימה טריפל אליפויות
''יש לנו הרבה תוכניות ועוד הרבה הפתעות''. מכבי אילת קסטל ב' אלופים

ביום חמישי האחרון חתמה אגודת מכבי אילת בכדורסל על טריפל אליפויות, לאחר שגם קבוצת קטסל ב', של המאמן איתן גבריאל, ניצחה בבית את הפועל רמת הנגב במשחק שהיה למעשה לפרוטוקול בלבד, שכן לא היה ספק שהקבוצה המצוינת שלא רשמה לחובתה ולו הפסד אחד לאורך העונה, לא תיקח את האליפות. בסיום המפגש מכבי אילת רשמה כמצופה ניצחון נוסף והשחקנים וגם המאמן התכבדו בגזירת הרשתות והנפת צלחות האליפות, כששחקני הקבוצה היריבה מעודדים את האלופה הטריה. 
קבוצת קטסל ב' התחילה רק השנה את פעילותה בליגה התחרותית לאחר שעד השנה שעברה עוד היו שחקניה פעילים בבית הספר לכדורסל של מכבי אילת. האליפות השלישית של מכבי אילת סיימה עבור האגודה בת השנתיים בלבד עונה מושלמת בה זכו שלוש מתוך שלוש הקבוצות התחרותיות של האגודה באליפות. וכן, אם תשאלו את יו"ר מכבי אילת, שירן שושן, היא תודה ששלוש מתוך שלוש אליפויות זה לגמרי מחייב. אין פלא איפה שגם יו"ר עמותת מכבי ישראל הארצי, נאור גלילי לא נותר אדיש לנוכח ההישגים המרשימים של המצטרפת החדשה לעמותה, וביקש להגיע לערב סיום העונה שיתקיים ב– 6/6 במלון דן פנורמה באילת, על מנת לברך באופן אישי את השחקנים הצעירים ואת המאמנים על הישיגיהם בעונה החולפת. במכבי אילת לא ממתינים לסוף העונה כדי להתחיל לבנות את העונה החדשה וכבר מחפשים להרחיב את צוות המאמנים באגודה על מנת להמשיך ולגדול מכמות של 170 שחקנים צעירים בבית הספר לכדורסל (מגן חובה ועד כתות ז' לא תחרותיים) ובקבוצות התחרותיות שהחל מהשנה הבאה יגדלו לארבע קבוצות. "יש לנו הרבה תוכניות ועוד הרבה הפתעות", מבטיחה היו"ר יצחק, "אבל קודם כל נסיים בכיף ובהנאה את השנה המוצלחת שעברנו".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש