בגלל קופסת קוטג': כתב אישום נגד שני מעורבים באירוע תקיפת גבר בבית אורן

מאת: דוברות המשטרה ● 16/5/2023 11:42 ● ערב ערב 3119
הוגש כתב אישום כנגד שני חשודים (שנות השלושים, תושבי נצרת ונוף הגליל) באירוע תקיפת גבר לפני כשבועיים בבית אורן ● כתב האישום מייחס לאחד מהם עבירת איומים ואילו לאחר יוחסו עבירות פציעה כשעבריין מזויין, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין, במקביל לכתב האישום הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו ● אף על פי כן, בימ''ש השלום באילת הסתפק בחלופת מעצר ושיחררו בתנאים מגבילים
תיעוד העימות במצלמות האבטחה
תגיות:

בתאריך 28.4.23 סמוך לשעה 23:00 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות גבר שפונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי יוספטל כשעל גופו פציעות שנגרמו כתוצאה מחפץ חד.
שוטרי הסיור במרחב אילת אשר הוזעקו לבית החולים, גבו עדותו של הקורבן  ופתחו מיד בחקירת האירוע, ממנה עלה כי הקורבן אשר מתגורר בבית אורן הותקף ע"י שני גברים, כל זאת על רקע בקשתו מהם לחדול מלזרוק אשפה מחלון חדרם. השניים שתקפו אותו נמלטו מיד מהמקום.
הודות לפעולות חקירה מהירות, הצליחו השוטרים להתחקות אחר זהות החשודים אשר בזמן הזה ניסו להימלט מהשוטרים ויצאו ברכבם לאילת. 

בלשי מרחב אילת הצליחו להתחקות אחר נסיעתם של שני החשודים ועצרו אותם במהלך נסיעתם צפונה בכביש 40 והובילו אותם לחקירה במשטרת מרחב אילת.

מחקירת האירוע עולה כי סמוך לשעה 23:00 הקורבן עמד מחוץ לבית אורן אז שרקו שני החשודים פסולת מחלון חדרם וקופסת קוטג' פגעה במתלונן אשר בתגובה צעק לנאשמים לחדול ממעשיהם, או אז איים החשוד (יליד 1996, נצרת) על הקורבן בפגיעה שלא כדין בגופו בכך שאמר לו "איפה אתה י' מנוול, חכה למטה אני ארד אני אפרק אותך" או במילים דומות לכך וזאת מתוך כוונה להפחיד אותו. מיד לאחר מכן יצאו שני החשודים מחדרם, ירדו לחנייה והלכו לכיוון הקורבן שעמד אף הוא בחנייה, התקרבו אליו, בעוד החשוד הראשון נצמד אליו ואמר לו "מה אתה מקלל אותנו, אנחנו נפרק אותך, אל תתעסק איתנו".
המתלונן ניסה לסגת לאחור, אך אז הוציא החשוד הנוסף, (1996, נוף הגליל) כלי חד מתחת לחולצתו תפס את ידו הימנית של הקורבן משך אותו אליו ודקר אותו באגן השמאלי. המתלונן הצליח להשתחרר מאחיזתו וניסה להימלט מהמקום אף על פי כן המשיך החשוד להכות את המתלונן תוך שהוא מפילו לרצפה וחובט בו שוב ושוב. כתוצאה ממעשיו של החשוד נגרמו לקורבן פצע חודר באגן חבלות מדממות, שריטות ושפשופים בגופו. החשוד הגדיל לעשות ואמר בלגלוג לקורבן שאם הוא צריך תרופה לפציעתו הוא מוכן לשלם עליה. 
לאחר שהקורבן עזב את המקום, ארזו שני החשודים את חפציהם ויצאו מהעיר כשהם מנסים להימלט מהשוטרים, אשר כאמור עצרו אותם בדרכם צפונה בכביש 40.
בחקירתו הכחיש החשוד את המיוחס לו, וטען כי לא דקר את הקורבן. במסגרת פעולות החקירה מצאו החוקרים כתמי דם על רגלו של החשוד, אשר תאמו לזיהוי הגנטי של הקורבן.  משנשאל החשוד לפשרם של כתמי הדם על רגלו השיב לחוקרים כי הקורבן היה דקור עוד קודם לכן.....

כאמור, חטיבת התביעות של משטרת ישראל- שלוחת אילת, החליטה בשבוע שעבר להגיש כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים כנגד החשוד.

פקד עו״ד שירלי הדר, תובעת פלילי: "העבירות אותן ביצע החשוד, מחייבות את מעצרו עד תום ההליכים נגדו אין להסתפק בחלופת מעצר, שכן קיים יסוד סביר לחשש כי הוא יסכן את בטחונו של הציבור  שכן ללא כל התגרות מוקדמת, יצא מחדרו, ירד לחנהייה ודקר את המתלונן שכל חטארו  היה שביקש ממנו לחדול מלזרוק פסולת מהחלון, וגם לאחר שדקר אותו המשיך וניסה לפגוע בו שוב ושוב, תוך שחברו מנסה להרחיקו ממנו. אין להפחית את המסוכנות שנשקפת ממנו לאחר שהצטייד בסכין מבעוד מועד וירד להתעמת עם הקורבן ולא חשש מלעשות ישמוש בה. לאור חומרת העבירה ונסיבותיה אין חלופה הולמת יותר מאשר מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו".

אף על פי כן, החליט בית משפט השלום באילת, שלא להיעתר לבקשת המשטרה, והסתפק בחלופת מעצר, והורה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש