האורחת תפוצה באלפי שקלים למרות שפוצתה וחתמה על כתב ויתור

מאת: רותם נועם ● 12/5/2023 05:48 ● ערב ערב 3119
רשת פתאל תשלם לאורחת המלון פיצוי בגובה 3,000 שקל לאחר שבריכת המלון לא פעלה יומיים וחדרם הוצף בביוב במהלך חופשתם ● ביהמ''ש פסק את הסכום למרות שהמשפחה חתמה על כתב ויתור בעקבות פיצוי שקיבלה
האורחת תפוצה באלפי שקלים למרות שפוצתה וחתמה על כתב ויתור
החדר הוצף בביוב ● צילום: מתוך תיק התביעה

בית המשפט לתביעות קטנות קיבל את תביעתה של אורחת במלון לאונרדו קלאב אילת, מרשת מלונות פתאל והורה לרשת לשלם לתובעת סכום של 3,000 שקל בעבור פיצוי על ליקויים שהתרחשו במהלך חופשתה במלון בפברואר 2022. עם זאת הסכום נפסק במסגרת הסכמה שנתנו הצדדים לביהמ"ש להכריע על יסוד הטענות שמולו ומבלי לנהל הליך מלא, כך שהפסיקה נעשתה מבלי שהוכרו מי מטענות הצדדים.

 

מלון לאונרדו קלאב אילת ● צילום: גוגל סטריט וויו


מכתבי הטענות עולה כי אכן במהלך חופשתה של התובעת היו יומיים בהם לא פעלה אחת משלוש הבריכות שבמלון בשל העדר מציל, ואולם ברשת טענו כי פיצו את האישה בכרטיסי כניסה בחינם לפארק המים יו ספלאש המופעל על ידי הרשת במלון אחר, הטבה ששוויה רב. ברשת הכחישו טענות נוספות שהעלתה התובעת אך הודו כי שעתיים טרם מועד עזיבתה את המלון ארעה בחדרה תקלת אינסטלציה שגרמה להצפה, אליה נדרשו לטענת המלון במהירות, הציעו לאורחת חדר חלופי ואף לכבס את בגדיה, הצעה לה סירבה. במלון הסתמכו על כתב ויתור עליו חתמה האורחת ובו היא מוותרת על כל טענותיה לאור הפיצוי שקיבלה, אך כאמור, משבחרו הצדדים לוותר על ניהול ההליך והותירו את ההכרעה לידי הרשמת הבכירה נעמה ניר, פסקה זו פיצוי בגובה 3,000 שקל לטובת התובעת, זאת כאמור מבלי להכריע בטענות הצדדים.
38451-09-22


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש