ילד בן 13 הועף על ידי רוכב אופנוע למדורת ל''ג בעומר

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 12/5/2023 05:43 ● ערב ערב 3119
זה עלול היה להסתיים באסון גדול, כשבליל ל"ג בעומר, בזמן ששביל העפר עוקף השחמון היה מלא במדורות ובילדים, פגע רוכב אופנוע שטח בילד בן 13 ● מעוצמת החבטה הילד עף הישר אל תוך מדורה סמוכה ורק במזל הצליח לצאת מהמדורה עם כוויות קלות ● רוכב האופנוע שככל הנראה ביקש לברוח מהזירה, הוכה על ידי תושבים שנכחו במקום ומנעו ממנו לזוז עד להגעת כוחות המשטרה ● ממשטרת אילת נמסר כי רוכב האופנוע הובא בפני בית משפט השלום באילת שהאריך את מעצרו עד ה-11.5 ● הילד הועבר לקבלת טיפול בבית החולים יוספטל ושוחרר לביתו כשהוא סובל מחבלות וכוויות קלות ● "היה לנו נס גדול", אומרת אמו
ילד בן 13 הועף על ידי רוכב אופנוע למדורת ל''ג בעומר
בנס האירוע נגמר בפציעות קלות
תגיות:

זה קרה בליל ל"ג בעומר, בזמן ששביל העפר עוקף השחמון כבר היה מלא במדורות החג, במשפחות חוגגות ובילדים. למרות הצפיפות והחושך, בחרו שלושה רוכבי אופנועי שטח לחלוף במקום, לטענת עדי ראיה במהירות שלא הייתה הגיונית באותו זמן לתנאי השטח. לאחר שהרוכב הראשון עבר בשלום את קבוצת האנשים, פגע הרוכב השני בילד בן 13, תלמיד כתה ז' בבית הספר בגין, ששהה באותה שעה במקום. 
מעוצמת המכה עף הילד היישר אל תוך מדורת ל"ג בעומר הסמוכה. לטענת עדי ראיה, בזמן שהאופנוע הפוגע נפל על צדו והרוכב התרומם, הגיע למקום הרוכב השלישי בחבורה שראה את המתרחש וקרא לחברו לקום מהר ולברוח מהמקום. תושבים שנכחו באותה שעה במקום עצרו את הרוכב מלברוח מהזירה, כשחלקם מרביצים לו ופוגעים בו פיזית. דודתו של הילד שנפגע, עצרה בגופה את האופנוע ומנעה מהרוכב לברוח עד להגעת כוח שיטור למקום. בני משפחתו של הילד הנפגע ששהו באותו זמן במקום היו עסוקים בהכנת האוכל, הבחינו במהומה אך לא הבינו כי מדובר בבנם שעף לאש. "לראות את הילד יוצא מהמדורה היה מחזה לא נעים בהחלט", מתארת ביום שלאחר התאונה דודתו של הילד. אמו של הנפגע שמשמשת כחובשת מתנדבת במד"א, לא איבדה את קור רוחה ומיהרה להגיש לבנה טיפול ראשוני באמצעות עזרה ראשונה שדאגה להביא איתה למדורות. "זה עלול היה להסתיים באסון גדול", אומרת השבוע האם. "ומה אם היה נפגע בראשו מהאבנים שהונחו סביב המדורה? ומה אם להבות האש היו גבוהות והחולצה שלו היתה בוערת? למזלנו הילד הצליח לגלגל את עצמו והתרומם במהירות מהאש. זה עלול היה להסתיים באסון גדול". אמבולנס של מד"א שהגיע למקום העביר את הילד לקבלת טיפול בבית החולים יוספטל בעיר, כשהוא סובל מכוויות קלות בידיים, שיפשופים ברגליים וחבלות נוספות בגופו. "זה היה ערב טראומטי עבורנו", מסכמת את התרחשויות הלילה דודתו של הילד. "לא ברור מה גרם לחבורה לקחת את הסיכון ולעלות על השביל עם האופנועים כשהיה ברור שהמקום מלא במדורות ובילדים", היא אומרת.


ממשטרת מרחב אילת נמסר בהמשך למקרה: "מיד עם קבלת הדיווח הוזעקו שוטרים למקום והפרידו בין הניצים. בתום חקירה ראשונית, נעצר רוכב האופנוע והובא בפני בית משפט השלום באילת שהאריך את מעצרו עד לתאריך 11.5.23. חקירת האירוע בעיצומה".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש