חמישה כוכבי יופי לאילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 12/5/2023 04:44 ● ערב ערב 3119
העיר אילת זכתה גם השנה בדירוג הכוכבים המרבי בתחרות הארצית "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה" לשנת 2022. התחרות בחסות המועצה לישראל יפה, משרד הפנים ומרכז שלטון מקומי, מדרגת את הרשויות המקומיות בישראל המטפחות את הסביבה העירונית לטובת איכות חיי התושבים ואיכות הסביבה.
חמישה כוכבי יופי לאילת
תגיות:

דירוג הכוכבים המרבי הוענק גם השנה לעיר אילת בזכות טיפוח, שיפור פני העיר, שמירה על  איכות חיים וסביבה מקיימת. במהלך סיורי ועדת השופטים הושם דגש על טיפוח המרחב הציבורי, נגישות, גינון, ניקיון, שמירה על ערכי הטבע והסביבה, התייעלות אנרגטית ושמירה על איכות הסביבה. את אות "5 כוכבי יופי" קיבלו השבוע (א') ראש העירייה – אלי לנקרי, מנכ"ל העירייה – פיליפ אזרד וראש מינהל שירות לתושב – עופר אברהם, ממנהלת סניף אילת והערבה של המועצה לישראל יפה – דורית צברי שהגיעה עם שתיים מהמתנדבות בסניף אילת - חווה סגל ולאה ציוני. ראש העירייה ברך את צוותי העירייה על העשייה כל השנה ואת מתנדבי המועצה לישראל יפה באילת.

העיר אילת המשתתפת כבר 17 שנים בתחרות הארצית, זוכה שנה אחר שנה בדירוג הכוכבים המרבי (5 כוכבי יופי) ובעשור האחרון זכתה 3 פעמים בדגל היופי – אות הניתן לערים ויישובים מצטיינים, באות "עשור של הצטיינות" ובאות הצטיינות נוסף כאחת מארבע הרשויות המשקיעות הכי הרבה באיכות החיים של תושביהן ובפעילות למען הקהילה. אלה מלמדים על גודל העשייה כל שנה, כל השנה.

תחרות קריה יפה ומקיימת בישראל יפה הנערכת בחסות המועצה לישראל יפה, משרד הפנים ומרכז השלטון המקומי, הינה אחת מהבולטות ביותר שבתחרויות המועצה לישראל יפה. היא נערכת מדי שנה החל משנת 1993 ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות, המתמודדות על קבלת כוכבי היופי של המועצה, כל אחת לפי סיווגה. המועצה לישראל יפה היא עמותה ציבורית הפועלת לקידום איכות החיים בישראל באמצעות שמירה על כל מרכיבי סביבת החיים ובמיוחד בהיבטים של טיפוח ערכי הנוף והאסתטיקה הסביבתית, בדגש על חזות הסביבה העירונית.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש