תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● 28/4/2023 01:45 ● ערב ערב 3117
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב יבקר בבית הכספים שלכם הכוכב המזוהה ביחד איתכם ושמו וונוס ועל כן, צפויה לכם תקופה של חודש בה תצטרכו לעסוק ביחסים בין אישיים על רקע כספי.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

בשבוע הקרוב יימצא כוכב העשייה המוכר בשמו מארס בבית המעגל הראשוני שלכם הוא בית המשפחה ויקצין אצלכם מצבים של חוסר וודאות, סבלנות ואפילו פחדים. מאחר ואלה הן תחושות חדשות עבורכם , אתם עלולים להגיב באגרסיה ולכן חשוב מאוד שבתקופה הקרובה תהיו יותר בקשר לקרובים אליכם במיוחד בגלל שעכשיו כוכב התקשורת, נמצא בנסיגה.


 

שור

 

כוכב משמעותי שהוא גם הכוכב שלכם וונוס נמצא השבוע בבית הכספים ומנסה לממש את צרכיכם להצלחה אישית וכלכלית. עובדה זו מלמדת על כך שנושאים חברתיים ואישיים כמו גם נושאים של כסף יהיו מאוד רגישים בחודש הקרוב ולכן חשוב שתיזהרו בכל הנוגע להוצאת כספים שאינה הכרחית.  כוכב התקשורת שנמצא בנסיגה במזל שלכם, רק מעצים את תחושת ההכרח לחסוך.


 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא כחודש לפני יום הולדתכם כשגם הכוכב שלכם מרקורי נמצא במקום המקושר עם תת המודע ועם הצורך להיות שקטים יותר ועם רצון להתכנסות פנימה. גם השמש בשמיים נמצאת במקום של חיבור עמוק יותר אל תת ההכרה שלכם, כך שזהו חודש בו תרגישו שהאנרגיות שלכם רגועות יותר ופחות תרגישו דחף לפעול וליצור.


 

סרטן

 

ימים לא פשוטים עוברים עליכם אישית, מקצועית וגם חברתית ולמרות הצורך שלכם בשקט, מנוחה ואפילו להתבודד קצת עם עצמכם ומחשבותיכם, נראה שהחיים לא מאפשרים לכם זאת ואתם מוצאים עצמכם עסוקים ומוטרדים ללא הרף. כוכב התקשורת מבצע הפעם את נסיגתו בבית החברים והחברה שלכם, כך שמוטב לכם לבקש עזרה מחברים ולפעול במלוא המרץ לעשייה.


 

אריה

 

אתם בולטים מאוד חברתית בכל מקום אליו אתם מגיעים ונראה שגם במקום הקריירה יש לכם התקדמות. אתם חושבים מחוץ לקופסא, וכיוון שכך יש לכם הרבה הצלחות בתוספת ליכולת ביטוי אישית טובה מאוד בעזרת כוכב התקשורת מרקורי שנמצא בבית הקריירה שלכם. דווקא העובדה שהוא בנסיגה גורם לכם להתאמץ יותר ולנסות דברים חדשים כדי להגיע להצלחה.


 

בתולה

 

בשורות טובות צפויות לכם מכיוון הקריירה ושיתופי פעולה חדשים ייתכנו, כך שאתם  אמורים להרגיש שלמרות הקשיים המקצועיים שהיו לכם לאחרונה , הנה בכל זאת המזל שפר עליכם ואתם מתחילים ליהנות מפירות השקעתכם. הכוכב שלכם מרקורי נמצא החודש בבית הקריירה ולכן ייתכן ותהיו רגישים למה שאומרים עליכם ברמה האישית והמקצועית, יותר מהרגיל.


 

מאזניים

 

כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר עדיין נמצא אצלכם בבית העבודה וממשיך לתת לכם דחיפה חזקה בנושא לאחר תקופה ארוכה שבה הייתם מרוכזים ועסוקים בנושאי בריאות שונים ולא בהכרח של עצמכם. עובדה זו יכולה לגרום לכם לעבוד יותר מהרגיל כך שאתם יכולים להתעייף יותר מדי. חשוב מאוד שתלמדו לשמור על איזון בין מה שטוב לכם פיזית וגם נפשית.  


 

עקרב

 

בית העבודה שלכם המקושר כרגע גם עם תחומי עניין ושותפות של אנשים נוספים, מופעל אצלכם בצורה מאוד אינטנסיבית ונראה שעדיין לא מימשתם את כל האפשרויות שאתם שואפים למצות. אתם חייבים לעשות שינוי בצורת החשיבה שלכם ולא לצפות שאחרים יעשו את העבודה במקומכם. נצלו תקופה זו שבה כוכב השפע מבקר בבית העבודה שלכם במקסימום האפשרויות.  


 

קשת

 

כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצא אצלכם בבית השותפויות העסקיות והרגשיות, ולכן כל מערכת יחסים או שותפות תעמוד למבחן בתקופה זו שהיא בהחלט מאתגרת עבורכם. חשוב מאוד שבמשך כל התקופה הקרובה ולא רק בשבוע הקרוב תקשיבו לשפת הגוף של הסמוכים אליכם ובהתאם לכך תגיבו. מומלץ לתת הזדמנות למערכות יחסים חדשות.  


 

גדי

 

בימים הקרובים תרגישו שאתם דואגים מבחינה כלכלית ואישית לאנשים קרובים לכם וגם לעצמכם, בגלל ריבוי אירועים מבחינה אישית ופיזית להחליט בצורה אובייקטיבית. מאחר וכוכב היחסים הבין אישיים נמצא בבית העבודה שלכם, אין ספק שיחסים מקצועיים יהיו משמעותיים. מאחר וכוכב התקשורת בנסיגה, חשוב שכל אי הבנה תיפתר בשיחה עניינית ויעילה.   


 

דלי

 

נראה שמרבית האנרגיה שלכם מנותבת למקום שבו אתם מרגישים כרגע מחויבות גדולה והוא התחום היצירתי של חייכם, אם בתחום המקצועי ואם בתחום האישי . חשוב מאוד שלא תתייאשו מאנשים קרובים, גם אם אתם בטוחים שהם עושים טעויות שהיו יכולות להימנע מהם, אם רק היו מקשיבים לכם. אתם צריכים להבין שכל אחד לומד ומבשיל בזמן המתאים עבורו.


 

דגים

 

אתם חשים מחויבות גדולה לאנשים במעגל המשפחתי של חייכם שהיו בשבילכם בכל פעם שהייתם זקוקים להם. זה הזמן לנסות ולהחזיר לאנשים כגמולם באופן שימלא אתכם ואותם בסיפוק ויגרום לקשר ביניכם להעמיק. ייתכן ובגלל נסיגת כוכב התקשורת , תקבלו תגובות שונות ואפילו סותרות מאנשים קרובים , אך אל תתנו לעובדה זו להרפות את ידיכם. .


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש