אילת נערכת לחג הפסח

מאת: ● 16/3/2023 20:04 ● ערב ערב 3111
לקראת חג הפסח הקרב ובא, במהלכו יפקדו את העיר אילת כמידי שנה המוני בית ישראל, נערכת העירייה עם הסדרי תנועה וסיום עבודות תשתית כדי להקל על עומסי התנועה הצפויים בכניסה לעיר, באזור התיירות ובמעבר לסיני. עם פינוי החופים מקרוואנים, תותר במהלך חודש אפריל, הצבת קרוואנים למטרת נופש בלבד סביב הלגונה המזרחית.
 אילת נערכת לחג הפסח
החניון לטווח הארוך בשטח השדה באילת

לאחר שהכשירה העירייה חניון לטווח ארוך עבור העוברים לסיני וסימנה בכחול לבן מגרשים ומדרכות ברחבי העיר ובצירי תנועה מרכזיים, מכשירה העירייה בימים אלה מגרשי חניה מוסדרים נוספים ברחבות העפר הסמוכות למלונות דן פנורמה ומג'יק פאלאס. אלה יוסיפו עוד מאות מקומות חניה מוסדרים עבור הנופשים בעיר. בהתאם להנחיית ראש העירייה – אלי לנקרי, הונחו הצוותים לסיים את כל עבודות התשתית לקראת חג הפסח, לרבות בכביש קאמפן שם מתבצעות עבודות רחבות היקף עם חיבור התשתיות לשכונת המגורים העתידה להיבנות בחלק המרכזי של שדה התעופה הישן. 
עבור העוברים לסיני, יעמוד גם השנה החניון לטווח ארוך בשטח הצפוני של שדה התעופה הישן בעלות של 25 ₪ ביום. לרשות החונים פועלים במקום מדחנים לרכישת כרטיסים במזומן ו/או באשראי. עיריית אילת שבה ומדגישה, כי חניה לילית אסורה בכל רחבות העפר בעיר ולאורך כל רצועת החוף מחיל הים עד מסוף טאבה. חניה במקומות אסורים תגרור אחריה קנסות וגרירת רכבים. אכיפה תבוצע בהתאם על ידי כל יחידות מינהל תפו"ח בעירייה בכללן רשות חניה, סיירת תיירות, השיטור העירוני ויחידת סל"ה שתתגבר את אזור התיירות במהלך החג. 

במהלך החג, תתבצע הכוונת תנועה בשיתוף משטרת המרחב כדי להקל על עומסי התנועה הצפויים. במסגרת זו הכשירה העירייה בשנה שעברה כביש עוקף ליציאה מהעיר לכל הבאים מאזור המלונות הצפוני. הכביש הממוקם צפונית ללגונה עוקף את קריית הספורט ומוביל היישר לכביש היציאה מהעיר ולכביש עוקף מערבי המוביל לתוך העיר. כביש זה לצד שני כבישי הרוחב בשדה התעופה הישן וכביש האהבה המוביל ליציאה מהעיר דרך כביש 12 יקלו על עומסי התנועה בכניסה וביציאה מהעיר. 
לרשות הנופשים בקרוואנים, תתיר כאמור העירייה הצבת קרוואנים במהלך חודש אפריל ועד פתיחת פארק הקרוואנים למטרת נופש בלבד, סביב הלגונה המזרחית. הכניסה למתחם תהיה מבוקרת בשתי כניסות. במקום יוצבו שירותים כימיים ומתקן מיוחד לריקון קסטות שירותים של קרוואנים. לינה באוהלים תותר בחוף הדרומי מחוף המגדלור ועד מסוף טאבה במקומות בהם השלטים מורים על כך ובאוהלים תקניים בלבד (אוהלי איגלו). לא תתאפשר הקמת אוהלים גדולים ו/או מחסות. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת