הזרקת שומן ומילוי קמטים: האם זה נכון לי?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/7/2022 09:33 ● ערב ערב 3075
הרבה אנשים מתלבטים בימינו על תהליכים של עיצוב הגוף והמראה החיצוני. המוצר הזה, השירות הזה, האפשרות הזו לשנות את המראה שלנו לטובה, בלי מאמץ מצידנו (טוב, קצת מאמץ בכל זאת), היא דבר חדש לרוב האנשים, ולוקח זמן מה לעכל את זה, ולקבל את זה. ובכל זאת, הליכים כמו הזרקת שמן ומילוי קמטים הם לא משהו אזוטרי, או משני.
הזרקת שומן ומילוי קמטים: האם זה נכון לי?
תגיות:

עולם הרפואה הקוסמטית והאסתטית נמצא בתנופת התפתחות מרשימה מזה שנים רבות, על רקע הביקוש ההולך וגובר, והתרבות שתומכת בתהליך. הביקוש הרב הוביל למחקרים רבים והתפתחויות מעניינות, ובין היתר פיתוח טכנולוגיות מהפכניות שמאפשרות גישה לפתרונות חדשניים שמשנים לא רק את איך שאנו מסתכלים על הגוף האנושי, אלא על איך אנחנו מסתכלים על עצמנו במראה.

 

היתרונות של הזרקת שומן ומילוי קמטים

 

לא רק טכנולוגיה מכאנית (מכשירים וכיו"ב), ולא רק טכניקות מתקדמות, עם הזינוקים במדע הרפואה האסתטית הרי שגם לא מעט חומרים שונים הצטרפו למהפכה. אתם בוודאי מכירים, או לפחות שמעתם את השם בוטוקס, הרעלן המפורסם והאפקטיבי, אך הוא רק אחד משורה של חומרים שונים שעוזרים לאנשים בכל העולם לשמור על מראה צעיר ורענן.

כמו בכל חומר שנכנס לגוף, בהליכים שכאלו תמיד יש סיכונים מסוימים. נכון, כל ההליכים נבדקים ומאושרים על ידי גופים רגולטוריים כבטוחים. ועדיין – ישנם תהליכים בטוחים, ואחרים בטוחים יותר. הזרקת שומן ומילוי קמטים עם שומן נחשבת להליך בטיחותי במיוחד, מהסיבה העיקרית שהחומר שמוזרק לגוף הוא חומר שיצא מן הגוף, חומר טבעי, של הגוף עצמו.

כאשר מזריקים לגוף חומרים לא טבעיים, חומרים שעברו סינתזה כלשהי, חומרים כימיים וכיו"ב, קיים סיכון גדול יותר למגוון תופעות לוואי הנובעות, בין היתר, מהתנגדות מסוימת של הגוף שלכם לחומר הזר לו. הטיפול הנ"ל נעשה על ידי שאיבה של שומן ממקום אחר בגוף שלכם, והזרקת אותו השומן ליעד אותו אתם מבקשים לעצב מחדש. מכיוון שהגוף לא ייצר את השומן במקום בו הוא הוזרק, הגוף ימוסס חלק מן השומן הזה, ואחוזי הקליטה של השומן אשר יישאר לצורך שינוי המראה שביקשתם, כלומר העלמת הקמטים שלכם, יהיה לכל היותר 70%, ולכן מבצעים תמיד מספר הזרקות שכאלו, לאורך תקופה.

 

אז למה לצפות?

 

טיפולי הזרקת שומן ומילוי קמטים לוקחים בדרך כלל לא יותר משנים-עשר שבועות, ולעיתים אף פחות. זה תלוי בתגובת הגוף שלכם להזרקת השומן, כמו גם באופי השינוי שאתם מבקשים לבצע. באם מדובר בקמטים עמוקים יותר, לרוב וותיקים יותר, יכול להיות שתצטרכו יותר טיפולים בסדרה, ואם מדובר בקמטים ראשוניים בלבד, ולא עמוקים, יכול להיות שיספיקו מספר מועט של הזרקות.

לא רק שומן, ישנם חומרים נוספים אשר יכולים לעזור לכם להעלים את הקמטים, ולתמוך בתהליך. דוגמא לכך היא תאי הגזע, שוב, חומר טבעי לגמרי שהגוף עצמו מייצר. תאי הגזע התגלו כבעלי יכולת לשפר את אחוזי ההצלחה של הטיפול.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת