''מהיום כבר לא צריך לטוס לטורקיה'' - שיקום הפה ביום אחד!

מאת: ● 13/5/2022 12:27 ● ערב ערב 3068
מרפאת השיניים ''שלו'' בירושלים היא ממש לא עוד מרפאת שיניים טיפוסית ● עם צוות עובדים משפחתי, מחירים נמוכים במיוחד ויחס אישי שלא תמצאו במקום אחר, אין פלא ש''החיוך נשאר לתמיד'' אצל כל המטופלים שלה ● שכן המוטו של בעליה, אולי מור, הוא: ''להיות מרפאת שיניים חברתית, עם מחירים שוברי שוק'' ● רוצים להיווכח בעצמכם? כנסו לעמוד הפייסבוק של המרפאה וצפו באינסוף ההמלצות המצולמות של לקוחות מחייכים
''מהיום כבר לא צריך לטוס לטורקיה'' - שיקום הפה ביום אחד!
תגיות:

עדי לאון ממליץ על מרפאת ‘שלו‘ בכל פה ● צילום:אלבום אישי

 

אמנון לוי מערוץ 13 קבע: "מהיום כבר לא צריך לטוס לטורקיה"

 

בעולם הקפיטליסטי שבו אנחנו חיים, נדיר למצוא עסקים שלא מתרכזים בצבירת רווחים. בית עסק כזה הוא מרפאת השיניים "שלו" בירושלים, שבבעלותו של מנהל המרפאה, אולי מור.
אולי מספר: "בין אם אתה צריך בדיקת שיניים רגילה או טיפול מלא, אנחנו כאן כדי לשרת אותך בצורה הטובה ביותר עם הטיפול הטוב ביותר, חומרים באיכות הגבוהה ביותר ומחירים נוחים לכל כיס. המרפאה שלנו עובדת במחירים נמוכים במיוחד, כי מראש היא הוקמה לא כמרפאה שאמורה להרוויח כסף, למרות שאנחנו גם מרוויחים, אלא היא כמו מרפאת חסד. גם בגלל זה המחירים הם יחסית לא גבוהים ואפילו נמוכים, ואנחנו עובדים עם כל הארץ והעולם כמעט. זה היה הרעיון מלכתחילה, שכל מי שלא יכול לממן טיפולי שיניים יקרים, יקבל אותם בזול אצלנו במרפאה". 

 

נועם גמון שחקן הפועל באר שבע נמנה עם קהל הלקוחות של המרפאה

 

מהם תחומי הפעילות של מרפאת "שלו"?


"בעקרון יש אצלנו כל מה שקשור לרפואת שיניים, משיננית, סתימה, דרך טיפולי שורש, יישור שיניים בשיטת דיימונד המוצלחת והמהירה ביותר ואסתטיקה באמצעות ציפוי שן למנייט, צילומים, הלבנת שיניים וכלה בטיפולים מסובכים, כמו הרמת סינוס פתוחה, השתלות שיניים וכתרים מחרסינה / זרקוניה כמובן.
ההתמקדות העיקרית שלנו היא מה שנקרא 'שיקום הפה ביום אחד', כך שעושים ביום אחד בלבד את כל העקירות, הניתוחים הטיפולים בעצם, הרמות הסינוס, השתלים והכתרים הזמניים.“


המרפאה בה מועסקים שמונה רופאי שיניים המתמחים במגוון רחב של כל סוגי הטיפולים בתחום, פועלת מסניף אחד בלבד, וזה עניין עקרוני, כפי שמסביר מור: "אני כמעט על בסיס יומיומי מקבל הצעות לפתוח סניפים, אם זה בבאר שבע ובאילת באזור שלכם (אגב חצי מהפעילות במרפאה שלנו היא של מטופלים מאזור הדרום, כולל מנתיבות ואפילו מערד), ואם זה בצפון, בחיפה ובמרכז הארץ, בטח בבני ברק ובבית שמש, כי אני עובד הרבה עם הציבור החרדי, אבל תמיד עצרתי את זה, לא רציתי לפתוח סניפים נוספים, אלא להתמקד במקום אחד ולהיות מקצועי כמה שאפשר יותר, כאמור, במקום אחד. לא מזמן הגדלנו מאוד את המרפאה, אפשר להגיד פי שלושה". 

 

אדם עם שליחות. מור

 

טל': 050-3335412 ; 073-7790061 ; 055-2477755


רח' אגריפס, בניין כללי, קומה E, ירושלים


פתוח: א'-ו' 08:00-18:30

 

www.shalevclinic.co.il

 

חפשו אותנו בפייסבוק - מרפאת שיניים שלו


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת