נתונים שחשוב לדעת טרם רכישת מנוי בנטפליקס

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/4/2022 09:32 ● ערב ערב 3065
נטפליקס מציעה לכם ספרייה נרחבת של תכנים כגון - סרטים, תוכניות טלוויזיה, סרטים דוקומנטריים, סרטים עטורי פרסים ועוד. נטפליקס ידועה בתור ממשק שיודע באופן עצמאי להמליץ לכם על תכנים שעלולים לעניין אתכם על סמך מה שצפיתם בעבר אך בנוסף גם מספקת עבורכם קטגוריות ראשיות וז'אנרים (כמו דרמות, אקשן, פעולה, מתח ועוד) על מנת שתוכלו לבחור בעצמכם במה שאתם רוצים לצפות. אך האם באמת כדאי לכם לרכוש מנוי? במידה והנכם עדיין מתלבטים האם כדאי לכם להצטרף לרשת הסוחפת של נטפליקס, ריכזנו כאן עבורכם את כל הנתונים שכדאי שתדעו לפני שאתם רוכשים את המנוי.
נתונים שחשוב לדעת טרם רכישת מנוי בנטפליקס
תגיות:

 

נתונים יבשים

 

נטפליקס היא חברה שנוסדה בקליפורניה שבאמריקה בשנת אלף תשע מאות תשעים ושבע. רוב פעילותה של החברה הוא במתן שירותי צפייה של תוכניות טלוויזיה וסרטים שונים, שחלקם נוצרו על ידי נטפליקס עצמה. נכון לינואר אלפיים ותשע עשרה השתמשו בנטפליקס כמאה שלושים ותשע מיליון מנויים ברחבי העולם. נטפליקס מספקת את שירותיה בכל העולם פרט לכמה מדינות בודדות (כמו סוריה, קוריאה הצפונית ועוד). המשרד המרכזי של החברה ממוקם בארצות הברית, אך בנוסף לכך ישנם משרדים נוספים גם בברזיל, הולנד, יפן, הודו וקוריאה הדרומית. בתחילת דרכה של החברה עיקר פעילותה עסק בהשכרת תקליטורי DVD, הזמנת תקליטור באינטרנט, משתמשים בו ולאחר מכן מחזירים אותו בדואר. נטפליקס החלה לספק תכנים בטלוויזיה בשנת 2007 אך בו זמנית גם סיפקה את שירות השכרת תקליטורי הDVD. החברה החלה להתרחב באופן משמעותי בשנת אלפיים ועשר למדינות כמו קנדה, האיים הקריביים ואמריקה הלטינית. החברה התחילה לייצר תוכן מקורי משלה בשנת אלפיים ושלוש עשרה, שבה יצאה לאור לראשונה הסדרה המקורית מבית נטפליקס "בית הקלפים". בשנת אלפיים ושש עשרה נטפליקס החלה לספק את שירותייה בישראל.

 

יתרונותיו וחסרונותיו של הממשק

 

יתרונות 

  •  נטפליקס מספקת עבורכם תכנים איכותיים ובחלקם גם מקוריים לצפייה, כמו כן בכל חודש מצטרפים לספרייה תכנים חדשים לכל ז'אנר שבו תרצו לצפות.
  •  התכנים בנטפליקס מגיעים גם עם תרגום, אפשר גם ללמוד ולתרגל שפות זרות וחדשות בכך שמשנים את התרגום בכתב וגם את הדיבוב (במידה וקיים). יתרון גדול שקיים בנטפליקס הוא האופציה לדיבוב בסרטי הילדים שכל כך אוהבים.
  •  ניתן לחסוך כסף כשרוכשים מנוי בנטפליקס בכך שאפשר להתנתק מספקית הכבלים והלווין, שאר הערוצים הקיימים רק בחברות הכבלים כמו חדשות והסדרות האהובות אפשר למצוא גם בחינם ברחבי האינטרנט.
  •  ניתן לצפות בכל תכני החברה גם באמצעות מחשבים, טאבלטים, טלפונים, קונסולות וכמעט כל מכשיר שקופץ לכם לראש, ולא אך ורק בטלוויזיה.
  •  קיימת אפשרות להוריד את התכנים של נטפליקס לכל מכשיר שמאפשר זאת, כמובן שלאחר ההורדה לא יהיה צורך באינטרנט כדי לצפות במה שהורדתם. מה שמקנה לכם יתרון גדול כאשר אתם נמצאים במקום בו לא קיימת אופציה לאינטרנט כמו טיסה או מקום ללא קליטה וכדומה.
  •  נטפליקס היא החברה היחידה התומכת ב4K, ULTRA HD ועוד כל מיני סגנונות צפייה ייחודיים בישראל. כבר כמעט חמש שנים שברוב הטלוויזיות בישראל קיימת האופציה לצפייה ב4K אך עדיין חברות הכבלים אינן מספקות את האופציה להנות מאיכות הצפייה הזו.
  •  אפשר להתחבר מכל מקום למשתמש שלכם וקיימת האופציה גם של כמה משתמשים בו זמנים (בהתאם לחבילה אותה רכשתם כמובן).

 

חסרונות 
 

  • לא קיימת האופציה של לצפות בערוצי טלוויזיה נוספים באמצעות נטפליקס, וזה כנראה החיסרון הגדול ביותר שקיים בחברה.
  •  מבוסס על האינטרנט של הבית ובמידה וכל הבית גולש ביחד עלולות להיווצר תקיעות במהלך הצפייה, צריך אינטרנט חזק בכדי לצפות ב4K ללא תקיעות.

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש