קניית חזיות - איך להתאים את החזיה אלייך ולא להיפך?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 31/12/2021 13:55 ● ערב ערב 3049
לפעמים, כשאנחנו בוחרים מוצר שלא קונים בתדירות גבוהה, אנחנו עסוקים במחשבה איך הפעם לא נעשה טעות ולא נקנה מוצר שנתחרט עליו. למרבה הפלא, הדבר קורה גם עם מוצר שכביכול נחשב בסיסי: חזייה. חזייה היא חלק מהלבשה תחתונה לנשים, ביגוד שהן לובשות כל יום כל היום ועדיין קנייתו מהווה אתגר. נשים רבות דוחות את הקץ ומוכנות ללבוש חזייה שאינה נוחה או לא תואמת את מידות החזה. אז אחת ולתמיד- איך בוחרים חזייה נכון כך שהיא תשרת אותנו ולא להיפך? כמה עצות.
קניית חזיות - איך להתאים את החזיה אלייך ולא להיפך?
תגיות:

 

תחושה לא נוחה עכשיו תישאר גם אח"כ

 

לעיתים בזמן הקניה והמדידה נשים רבות רוצות להיות כבר אחרי כי מה לעשות, מדידת חזייה היא פחות כיפית. כשרוצים לסיים כבר, יכולים להיות פספוסים כמו תחושה לא נוחה שמרגישים אך מסלקים הצידה. אז לא כדאי להתעלם מתחושה לא נוחה. זו בדיוק הסיבה שאת מודדת ולא רק בוחרת חזיות שמוצאות חן בעינייך בצבע ובעיצוב, ונראות על הנייר במידה המתאימה. אם החזיה צמודה או רפויה מדי, הרצועה מציקה בגב או ננעצת בעור, אם את חשה צביטה או לחץ בקאפים- אל תקני ותעברי לחזייה הבאה, כי תחושה לא נוחה רק תגבר כשתלבשי את החזיה על בסיס יומיומי.

 

לעשות לחזייה כמה טסטים

 

לבשת את החזיה והיא מרגישה לך נוחה יחסית? עדיין אל תמהרי להחליט שמצאת את האחת. עשי לה כמה טסטים (טוב, שניים בסך הכל...) שיבחנו אותה במצבי לחץ. טסט ראשון הוא להרים ידיים מעל הראש. אם הקאפים נשמטים ונפרדים מהחזה, אם הרצועות לוחצות או נפתחות, זה הזמן לעבור הלאה. החזיה עברה טסט ראשון? כאן יש גם טסט שני... לבשי חולצה צמודה (אם לא באת איתה עליך שימי אחת בתיק) ותבחני את החזיה מכל הכיוונים. תבחני אותה בפרופיל ונסי לראות אותה גם מאחור, שהרצועה מבליטה שומן בגלל הלחץ שהיא יוצרת.

 

מידת החזיה לא נשארת קבועה לנצח

 

ממש כפי שהגוף שלך משתנה עם הגיל, לאחר לידות, כתוצאה מהשמנה או הרזיה, כך גם מידות החזה. לא תמיד שמים לב לכך ונראה כאילו החזה נשאר במצב סטטי לאחר גיל ההתבגרות. אז הדבר לא כך. גם אם לא עלית או ירדת במיוחד במשקל, כבר לידה והנקה מספיקות לשינוי הגודל והמבנה גם שנים לאחר מכן. לכן, אל תנסי להילחם בזה ולהישאר כפי שהיית בגיל 16. הכחשה והתאמה לא נכונה של חזייה לא תוסיף למעיין הנעורים שלך...

 

לבחור חזיות למטרות ייחודיות

 

מעבר לחזיות הסטנדרטיות ליום יום, כדאי לקנות גם חזיות שיתאימו למצבים שונים מהרגיל כמו חזיית ספורט למשל. חזיית ספורט צריכה להיות חזקה מאוד, להחזיק את החזה היטב אך עם זאת לא להיות לוחצת. חזיית ספורט טובה צריכה לשבת נעים על הגוף. בזמן ההיריון כדאי להקשיב לגוף, בהתאם לשינויים והתקדמות ההיריון לקנות חזיית היריון שתהיה נוחה ותומכת.

לסיכום, חזייה מטרתה להיות לך לעזר ולא למעמסה. בחירה בצורה רגועה ולא בלחץ ובסבלנות תחסוך לך תסכול אח"כ.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש