ויזה נטענת – לפתע הכל פשוט יותר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/9/2021 18:59 ● ערב ערב 3035
כרטיסי האשראי הם חלק בלתי נפרד משגרת חייו של האדם הבוגר, וזאת על אף הפופולאריות ההולכת וגוברת של אפליקציות התשלומים שמאפשרות לבצע פעולות בלחיצת כפתור אחת. קשה מאוד למצוא אדם שלא עושה שימוש בכרטיס אשראי, בעיקר כשידוע שמכשיר פלאפון עלול להתקלקל רגע לאחד לפני ביצוע עסקה, ואילו כרטיס האשראי תמיד יהיה מוכן בשלוף. ומה לגבי ויזה נטענת שהיא שלב אחד מתקדם בעולם כרטיסי האשראי?
ויזה נטענת – לפתע הכל פשוט יותר
תגיות:

הרשו לנו להסביר במידה ולא שמעתם על האופציה הנהדרת הזו; הרי מצד שני, כרטיסי אשראי הם די אסון. בלא מעט פעמים מוצא עצמו אדם נקלע למדרון החלקלק של חוסר השליטה בהוצאות, שבסופו בור עמוק שקשה מאוד לצאת ממנו. איך הויזה הנטענת יכולה לעזור כאן? נלמד מייד.

 

ויזה נטענת – יתרונות

 

ויזה נטענת עובדת קצת אחרת מכרטיסי האשראי הרגילים. אפשר לגהץ אותו, אבל רק אחרי שהטענו בו כסף. אבל רגע, זה דומה מאוד לאשראי רגיל, לא? ובכן, לא בדיוק. בכרטיסי האשראי מסגרת שיכולה להגיע גם לאלפי שקלים, מה שמקנה מעין ביטחון מזויף ומכאן, הדרך למטה קצרה ומהירה בשל הפיתוי הרב. הויזה הנטענת תכיל סכום כסף שאנחנו קבענו מראש, ולא תאפשר למשוך יותר ממנו. המשמעות היא:

 

  • שליטה טובה יותר בהוצאות – בואו נודה באמת, אנחנו חיים בעידן של חוסר שליטה משווע; מינוסים בכל מקום, חובות גדולים שאף אחד לא יודע כיצד התגלגל אליהם, והרבה סטרס שנגרם בסך הכל כתוצאה מפיתויים ואפשרויות. ברגע שמגבילים את הסכום, האדם הופך אוטומטית לשקול ומחושב יותר.
  • לא עוד גניבות – אחת הבעיות הגדולות ביותר של כרטיסי האשראי הרגילים היא נושא הגניבות. לא תאמינו עד כמה קל לגנוב כרטיס אשראי; פיזית, או באמצעות פריצה לנתונים, ועוד. בכל מקרה ברגע שעבריין שם את ידו על כרטיס אשראי של אדם אחר, הוא יוכל לגהץ ממנו מלוא המסגרת. כשמדובר בכרטיס ויזה נטען, הסיטואציה פחות דרמטית מכיוון שאף אחד לא יטען את הכרטיס שלו בסכומים גבוהים מידי. אין ספק שהאבידה כואבת, אבל הטראומה מופחתת.
  • לסמוך על הילדים – ויזה נטענת היא פתרון מעולה לבני נוער שרק מתחילים להתעסק עם כסף בפעם הראשונה בחייהם. מכירים את זה שהם מבקשים עוד ועוד כסף ועד שמבינים שמדובר במכונה שאין לה שובע, כבר מאוחר מידי? זה הרגע ללמד אותם איך לעבוד עם כסף, והדרך הטובה ביותר היא כמובן על ידי מגבלות. ברגע שיש להם כרטיס ביד הם מרגישים אחריות, ויחשבו פעמיים לפני שיבזבזו את כל כספם, או את כספכם.

 

פתרון לבעיית הבזבזנות

 

בסופו של דבר אפשר לומר כי ויזה נטענת היא פתרון מעולה לבעיה הגדולה ביותר במאה ה-21; בזבזנות. רוכשים אותו פעם אחת, מטעינים עליו כמה עשרות או מאות שקלים וזה הכל. הכרטיס מחייב את האדם לתכנן נכון את ההוצאות שלו ולהצמד למגבלה שקבע לעצמו מראש, מה שיוצר שגרה חסכונית יותר והגיונית יותר מבחינה כלכלית.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש