משטרת אילת מרחיבה את הגיוס לכיתת הכוננות

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: דוברות המשטרה ● 6/6/2024 08:18 ● ערב ערב 3175
לאחר הקמתה של כתת הכוננות הראשונה של אילת, בה חברים נכון להיום כ- 60 איש, מרחיבה משטרת מרחב אילת את פעילות הכיתה, ומתעתדת לקלוט כבר בקרוב עוד כ- 30 חברים ● "יש לנו כיתת כוננות סופר מקצועית", מעידים השבוע חברי כתת הכוננות ומפרגנים למשטרת אילת על ההשקעה הרצינית בהם: "אם מישהו חשב שפתחו כיתת כוננות כדי לסתום פיות, שישכח מזה, יש בנו השקעה מקסימלית, הן בציודים הכי חדשים והן באימונים", אומרים חברי הכתה שכבר משולבים בתגבור באירועים ובהגברת הנוכחות המשטרתית במרחב
משטרת אילת מרחיבה  את הגיוס לכיתת הכוננות
משטרת המרחב השקיעה בהם את המיטב, הן ברמת האימונים וההכשרה. טקס חניכת כיתת הכוננות בנובמבר 2023 באילת

   שבעה חודשים אחרי הקמתה של כיתת הכוננות הראשונה של אילת שמונה בימים אלו כ- 60 מתושבי העיר, מרביתם יוצאי יחידות קרביות בצה"ל, פותחת משטרת מרחב אילת בימים אלו את הגיוסים לקבוצה נוספת של כ– 30 חברי כיתת כוננות נוספים שיצטרפו למערך הקיים. 

   מי שמובילים את כתת הכוננות מטעם משטרת אילת הם קצינת המתנדבים והאוכלוסייה, טל בראל, וארתור פורמן, מפקד בסיס מתנדבים במשטרת מרחב אילת. ואם בתחילת הדרך עוד לא היה ברור תחת מי תפתח כיתת הכוננות של אילת, הרי שמהר מאוד לקחה משטרת המרחב, אז בניצוחו של מ"מ מפקד המרחב סנ"צ משה קארדי את המשימה על עצמה וכיתת הכוננות יצאה לדרך. היום יודעים חברי הכיתה לשבח ולפרגן את משטרת המרחב על הליווי והתמיכה הראויים לשבח, ומבהירים כי כיתת הכוננות של אילת הוקמה לא רק כדי לתת מענה על הצורך שהיה קיים מיד עם פתיחת מלחמת חרבות ברזל, אלא היא הוקמה כצורך עתידי ברור ומובהק של המרחב. 

 

השר לבטחון פנים בטקס חנוכת כיתת הכוננות


   לדברי חברי כתת הכוננות, משטרת המרחב השקיעה בהם את המיטב הן ברמת האימונים וההכשרה, למרות משך זמן ההכשרה הקצר יחסית והן את המיטב בכל נושא הציודים. "יש לציין כי קיבלנו ציוד מלא וראוי ברמה הכי טובה שיש", אומרים חברי כיתת הכוננות ומפרגנים לעומדים בראש הכיתה- המפקדת בראל והמפקד פורמן, על רצון אמיתי לקדם את כיתת הכוננות ולהזיז דברים. מאז אמצע חודש נובמבר, אז הוקמה כתת הכוננות הראשונה של אילת, משולבים חבריה בתגבורים באירועים שונים בעיר ובהגברת הנוכחות של לובשי המדים בקהילה ועושים את זה מצידם בהתנדבות ובאהבה גדולה. מתנדבי כיתת הכוננות קיבלו עם הצטרפותם לכתת הכוננות פטור מצה"ל על מנת למנוע ניגודי הקפצות במקרי חירום ופועלים בסמכות תעודת שוטר על כל המשתמע מכך. מאז נכנס הממ"ר החדש לתפקידו – נצ"מ אליהו שמול, גם הוא ממש כמו הסממ"ר קראדי תומך ומקדם את פעילות כתת הכוננות באילת. בעקבות הצלחתה של הקבוצה הראשונה, בימים אלו פועלת משטרת מרחב אילת בגיוס של עוד כ- 30 חברי כתת כוננות שיצטרפו לכוח.

המעוניינים להצטרף לכתת הכוננות של אילת מוזמנים לפנות למייל:
 mbs.eilat@gmail.com


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת