תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 15/12/2023 06:22 ● ערב ערב 3150
טיפ לילידי מזל השבוע - השבוע תרגישו שאתם אסרטיביים יותר מתמיד בגלל קירבתו של כוכב העשייה מארס למזל שלכם. זה הזמן לבצע דברים שמזמן רציתם וגם לבטא את אשר על ליבכם ולשתף אחרים.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

כוכבים משמעותיים כמו כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי וכוכב פלוטו שדורש שינוי מהפכני, נמצאים שניהם בבית הקריירה שלכם וגורמים לכך שאתם יכולים לפרוץ קדימה דרך קשרים עם גורמים שיכולים לעזור לכם בתחום המקצועי ובמידת הצורך אם יהיה הכרח, לעבור שינוי מקצועי משמעותי . זה הזמן לעשות שינויים במידה ואתם חפצים בכך, כיוון שהכוכב שלכם מארס, מקרין אליכם כוחות חיוביים לעשייה.    


 

שור

 

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בתחום השותפויות בחייכם, בגלל ביקור כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס במקום זה. ייתכן שתהיו נוחים לכעוס ולהיות מתוסכלים  כאשר תבינו שהדברים לא הולכים כפי שאתם חושבים שנכון לכם לעשות. כספים שאתם מצפים להם עדיין לא יגיעו בקצב הרצוי , ועובדה זו מאוד מכעיסה אתכם כיוון שמבחינתכם פעלתם מכל הלב ואתם מרגישים שאתם לא מקבלים תמורה הולמת.    


 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן עובדה זו גורמת לכם לחשבונות נפש, האם אתם פועלים בכיוון הנכון. אתם נוחים להתרגז ולהגיב באימפולסיביות, כאשר פונים אליכם ולכן עליכם ללמד את עצמכם סבלנות. ייתכן וזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים אותם, אך באותה ההזדמנות, עליכם להסביר להם כמה טעיתם כשבעבר לא סמכתם על דעתם.  


 

סרטן

 

אלה ימים עמוסים עבורכם בגלל העובדה שכוכבים משמעותיים נמצאים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ומפעילים אתכם בנושאים שונים. גם השמש בשמיים  מאירה את הצרכים שלכם, בעיקר בנושאי עבודה ונראה שיש לכם רצון וצורך להביע את דעתכם בתחום זה. בגלל העובדה שכוכב התקשורת מרקורי נמצא בבית העבודה שלכם נראה שהפעם יקשיבו לכם ויעשו כעצתכם מבלי למשוך זמן.  


 

אריה

 

כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצא במקום רגיש הוא בית המשפחה שלכם ומביא איתו צורך להוכיח לקרובים לכם שאתם צודקים ויכולים להסתדר במה שאתם עושים וגם לשלב את הקרובים לכם בתוכניותיכם האישיות להתקדמות. גם בית העבודה שלכם מופעל על ידי כוכב התקשורת השבוע, ונראה שאתם משקיעים הרבה אנרגיה ומחשבה בשיווק על מנת לקדם את עצמכם.


 

בתולה

 

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שאנשים במעגל הראשון של חייכם ושעד היום החשבתם אותם כקרובים מאוד, מתחילים לאכזב אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות למציאות. נראה שבימים הקרובים תאלצו  להתעמת כמה וכמה פעמים עם האנשים הקרובים לכם , עד אשר תחושו שאתם מגיעים איתם לאיזון. חשוב שתנסו למתן את עצמכם דרך ניסיון להבין את הכול בפרופורציות הנכונות.    


 

מאזניים

 

בתקופה הקרובה החיים האישיים שלכם עומדים להיות יותר אינטנסיביים בגלל העובדה שכוכב מארס הפעיל והאנרגטי שמשפיע על המזל המשלים שלכם טלה, נמצא במקום שמקושר עם הסביבה הקרובה שלכם ומפעיל את כולכם. גם שותפויות אישיות ומקצועיות יהיו יותר משמעותיות ואנשים יזדקקו לכם יותר ויותר ברמות שקודם לא הרגשתם כך. מבחינה כספית זה הזמן לפתוח תוכניות ולעשות שינויים.     


 

עקרב

 

אתם המזל שיכול בתקופה הזו ליהנות באופן מלא מביקור הכוכב המשפיע עליכם מאוד. יש                       לכם קשרים טובים עם מלכת האהבה והכספים וונוס ולכן בחודש הקרוב, צפו לבשורות  משמחות. חשוב שתראו את המציאות בעיניים מפוכחות ותחשבו כיצד אתם יכולים לבנות את עצמכם באופן  זוגי בדרך שתוכלו להרגיש מסופקים. במידה ואתם מעוניינים להרגיש שאתם בכיוון הנכון, הרי שההצלחה תגיע בדרך של דו שיח ותאום ציפיות.  


 

קשת

 

כוכב מרקורי שמביא תקשורת נמצא אצלכם בבית הכספים וגורם לכך שיש לכם רצון עז לפתוח את כל הנושא הזה מול כל אלה שאתם יודעים שחייבים לכם כספים ועד היום בגלל טוב לבכם ויתרתם להם. בקרוב כוכב זה נכנס לנסיגה כך שאתם בהחלט במקום המתאים להראות לאחרים שאתם אסרטיביים יותר מתמיד ועומדים על דעתכם כשאתם יודעים בוודאות שמגיע לכם.


 

גדי

 

מבחינה מנטאלית אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם, כיוון שיש לכם הזדמנות אמיתית לשינוי במידה ואתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם והתחברו לתת המודע , כיוון שמשם תקבלו את כל התשובות הנכונות לעשייה. הגיע הזמן שלכם להגיע למקומות הגבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות, לא הצלחתם לממש אותם.


 

דלי

 

אתם בתנופה חדשה בכל מה שנוגע לקריירה האישית שלכם ולכן נראה שאתם חיים באינטנסיביות משמעותית, וזוהי בשורה נהדרת עבורכם כיוון שאתם מאוד אוהבים תחושה של עשייה על גבול ההרפתקנות. המחשבה שלכם חדה מתמיד ולכן זה הזמן לנסות להוציא לפועל רעיונות חדשים שיש לכם, כדי לנסות ליישם אותם. ייתכן שמבחינה כספית תמצאו עצמכם מוגבלים במקצת אבל זה רק זמני.


 

דגים

 

נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה בעקבות העובדה שכוכב משמעותי כמו כוכב התקשורת נמצא בבית החברה שלכם וגורם לכם לרצות יותר להיפתח לזולת ולגרום לאנשים להיות איתכם יותר. נראה שמקשיבים לכם בתשומת לב וחשוב מאוד שתעריכו את עצמכם בכל הנוגע למימוש עצמכם. גם בתחום העיסוק שלכם אתם יכולים לצפות להתפתחויות מעניינות שיעזרו לכם להתקדם.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש