ביקור סגן ראש המטה לביטחון לאומי באילת

מאת: רותם נועם ● 27/10/2023 06:10 ● ערב ערב 3143
סגן ראש המטה לביטחון לאומי (המל''ל) איציק בר הגיע אתמול (ד׳) לביקור בעיר אילת כדי לעמוד מקרוב אחר ההיערכות וההתגייסות העירונית בצל הלחימה ● בביקור התייחס סגן ראש המל״ל לעניין הכניסה של הירדנים ואמר: ״מדובר בציר מפוקח״ ● בהתייחס לירי מתימן אמר: ״אילת זוכה להגנה רב מימדית״.
ביקור סגן ראש המטה לביטחון לאומי באילת
סגן ראש המל”ל: “כניסת הירדנים לאילת - ציר מפוקח”.
תגיות:

במסגרת הביקור נפגש סגן ראש המל״ל עם ראש העירייה - אלי לנקרי יחד עם כל גורמי הביטחון בעיר ביניהם מפקד משטרת מרחב אילת, מפקדי צה״ל באזור, מפקד נפת אדום של פיקוד העורף, ומפקדי החירום וההצלה בעיר. במהלך הדיון קיבל סגן ראש המל״ל סקירה מקיפה על ההיערכות הביטחונית בעיר לצד ההיערכות וההתגייסות העירונית מהיום הראשון ללחימה בתחומים של חינוך, רווחה, רפואה, אירוח והפוגה לצד אינסוף יוזמות פרטיות ואלפי מתנדבים בכל התחומים.

לאחר הסקירה אמר סגן ראש המל״ל, כי בהתאם להגדרה מדינית, מדינת ישראל נמצאת תחת מלחמה עד סוף השנה ואחת ממטרותיה הן חיזוק החוסן הלאומי. ״העיר אילת תורמת רבות למימוש המטרה ומסייעת רבות לחיזוק החוסן הלאומי עם קליטה של מעל 60,000 תושבים מיישובי העוטף והדרום״.

 

סגן ראש המל”ל אישר: “היה ירי מתימן”

 

סגן ראש המל״ל התייחס גם לירי מתימן ואישר, כי היתה כוונה לפגוע בכוח האמריקאי וגם במדינת ישראל. ״האירוע טופל בהצלחה על ידי האמריקאים וגם אנחנו נערכנו למצב שלא יצליחו ליירט את הטילים״ אמר בר והוסיף: ״אילת היא עיר עם מרכיבי הגנה מהמתקדמים שיש ואילת זוכה להגנה רב מימדית״. 

גם למעבר הירדנים התייחס סגן ראש המל״ל בהמשך לפנייה של ראש העירייה לראש הממשלה בעניין ואמר, כי מדובר בציר מפוקח. עוד ציין בר את שיתוף הפעולה עם משטרת מרחב אילת והשב״כ עם בדיקות קפדניות. בשלב זה ציין בר, כי הוגבל גיל הנכנסים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש