תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 8/9/2023 09:10 ● ערב ערב 3136
טיפ לילידי מזל השבוע - מאחר והכוכב שלכם , מרקורי – האחראי על התקשורת, הגיע לבקר במזל שלכם מומלץ לכם לנצל אנרגיה זו כדי לנסות ולהשפיע על אחרים לגבי תוכניותיכם.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה


נושאי עבודה יהיו מאוד משמעותיים בשבוע זה ודווקא בשל החופש שהסתיים , תוכלו לסגור ולעגל פינות. אל תתרגשו בכל פעם שההצלחה לא מגיעה כפי שאתם מצפים ומייחלים, כיוון שעדיין יש כוכב משמעותי בבית הקריירה שלכם שמצד אחד דוחף  למהפך , אף מצד שני גורם לקשיים והדברים אינם מגיעים אליכם בקלות כפי שהייתם מצפים.


 

שור


הכוכב שלכם המוכר בשמו וונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים, הגיע לבית המשפחה שלכם ומביא בכנפיו רגעים של שמחה ופרגון לצד קשיים בתקשורת בין אישית בגלל העובדה שכוכב התקשורת נמצא כרגע בנסיגה. כוכב יופיטר שמביא שפע ועדיין נמצא במזל שלכם, בכל זאת מביא לכם אפשרויות של הזדמנויות חדשות להתחלות  בכל תחומי החיים.


 

תאומים

 

נצלו את התקופה עד לסוף השנה כדי לגבש לעצמכם תוכנית לקידום בעבודה . זה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לקחת אחריות משמעותית ואף ליהנות מפירות עשייתכם בגלל מעבר כוכב סטורן בבית הקריירה שלכם. זה הזמן לקבל אומץ ולעשות את השינויים המתבקשים , כשלמעשה אתם כבר מנסים לעשות אותם מזה תקופה ארוכה ומאוד חוששים משינוי.


 

סרטן


אתם עסוקים במלוא מובן המילה עם האנשים הקרובים אליכם בסביבת המגורים שלכם ושאיתם נאלצתם להתפשר לאחרונה בתוקף הנסיבות. ולמרות ההתפשרות שאינה נוחה לכם , נראה שאתם יכולים להתמודד עם כל נושא בהצלחה ולהגיע אל התוצאות המקוות. צפויים לכם שמחות בתוך המסגרת הביתית שלכם , כך שתוכלו להקדיש בחגים את הזמן הנבחר לקרובים לכם בהרבה שעות איכות.


 

אריה

 

בית הכספים מושפע מכוכב משמעותי כמו מרקורי שהפעם נמצא בנסיגה במקום המשפיע עליכם ועל מצבכם הכלכלי ולכן חשוב שבסיום הנסיגה לא תחששו לעשות את השינויים המתבקשים בחייכם שיעזרו לכם לשפר את מצבכם הכלכלי , כך שיאפשרו לכם לחיות את חייכם כפי שבאמת הייתם רוצים. המשפחה מנסה לעזור לכם, אך לעיתים קצרה ידם מלהושיע ואין לכם ברירה אלא לסמוך על עצמכם.


 

בתולה

 

זהו חודש יום ההולדת שלכם ועל כן, זוהי תקופה אינטנסיבית בה על כל אחד מכם למצוא את הנישה המתאימה לו לחיים. ואולם, מנגד נמצא הכוכב נפטון שביכולת שלו הוא מערפל את יכולת החשיבה וההחלטה ולא נותן לכם להיות אובייקטיביים בחשיבה. נסו לחכות עוד זמן ולא להגיע כרגע להחלטות משמעותיות, עד אשר תיוועצו עם אנשי מקצוע מתאימים.


 

מאזניים


אתם נמצאים חודש לפני יום ההולדת שלכם ותקופה זו מצטלבת עם תקופת החגים ועל כן היא תקופה מאוד משמעותית שיש בה החלטות חשובות לצד חשבונות נפש קשים, כיוון שכל תת המודע שלכם פועל עכשיו. זה הזמן להגיע למסקנות ולא לחלק אותן עם כל אחד, כיוון שאנשים לא תמיד מפרגנים לכם ורואים רק את הצדדים שאתם מחצינים ופחות את הצדדים הרגישים שלכם.


 

עקרב

 

הכוכב וונוס שמשפיע על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית הקריירה כבר תקופה ולמרות שהוא נמצא בנסיגה , הרי שבכל זאת הוא מעניק לכם יחסים טובים על רקע מקצועי ונראה שהממונים מרוצים מכם. ולכן נראה שבחודש הקרוב תוכלו ליהנות משפע של פינוקים שאנשים קרובים ימטירו עליכם. מעבר כוכב זה בשילוב עם כוכב השפע בבית השותפויות, מלמדים על התפתחויות מרתקות.


 

קשת


היחסים הבין אישיים אינם מתנהלים בתקופה זו על מי מנוחות בגלל ביקור כוכבים משמעותיים במקום שהיכולת להחצין את עצמכם אינה יכולה לבלוט, אפילו במעגל הראשון של חייכם והוא בית המשפחה. אינכם יכולים לספר בפומבי מה אתם חושבים ולכן נראה שהמעשים שלכם אינם יכולים לבוא כרגע לידי ביטוי במקומות שהייתם רוצים ולכן מה שנשאר לכם כרגע - הוא לחכות.


 

גדי


איכשהו למרות הקשיים שלכם אתם תמיד מסתדרים ושורדים ובסופו של דבר גם יוצאים מחוזקים. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לקחת אחריות חדשה בכל תחום שתבחרו, כיוון שלמרות שהדברים אינם זורמים על מי מנוחות אתם תצליחו במטרות שלכם ולא תאפשרו לאחרים להשפיע עליכם במקום שלא תהיו שלמים איתו. מבחינה כספית תקופת החגים תהייה תקופה שקטה והשתדלו לשמר אותה ככזו.


 

דלי

 

הכוכב וונוס שמביא איתו מערכות יחסים טובות נמצא אצלכם בבית השותפויות האישיות והמקצועיות למשך כל החודש הקרוב ולמרות היותו עדיין בנסיגה זו ההזדמנות שלכם לפתח מערכות יחסים עם אנשים חדשים שייכנסו לחייכם כוכב מארס ייתן לכם את הכוח והעוצמה לעשות שינויים משמעותיים. בנוסף, זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לשנס מותניים ולטייל במקומות חדשים ולא מוכרים.


 

דגים


אתם אנשים שנחשבים די חלקלקים בכל מערכת גלגל המזלות ולכן בתקופה זו של החגים תבוא יכולת זו לידי ביטוי, כיוון שעכשיו תצטרכו לגייס את כל תשומת הלב שלכם להיות בקשר טוב עם אנשים שחשובים לכם, אם אינכם רוצים להגיע איתם לידי עימות כיוון שלא תאהבו את ההתנהלות שלהם. זה הזמן לעשיית חשבונות נפש שיעזרו לכם בבניית תוכניותיכם העתידיות.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש