לאחר גמר מותח - עיריית אילת אלופת הליגה למקומות עבודה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 6/7/2023 18:34 ● ערב ערב 3127
ותיקי הליגה למקומות עבודה בעיר הגדירו את הגמר שהתקיים בשבוע שעבר בין עיריית אילת לבין קבוצת ש.ב. אבטחה, כאחד הגמרים היותר טובים שנצפו בליגה ● במהלך המותחן הצליחו שחקני העירייה לעלות בכל פעם מחדש ליתרון אלא ששחקני ש.ב. לא ויתרו והשוו ● המשחק הוכרע בבעיטות עונשין במהלכן הצליח כפיר כהן, שוערה הוותיק והטוב של העירייה לעצור שניים מתוך שלושת הבעיטות של היריבה
לאחר גמר מותח - עיריית אילת אלופת הליגה למקומות עבודה
עיריית אילת – אלופת הליגה למקומות עבודה

שני חצאי גמר קדמו למשחק גמר הליגה למקומות עבודה בעיר שהתקיים בשבוע שעבר באולם הספורט של רבין. גבולות המגרש אמנם נחשבים לצרים מדי עבור ליגת הקטרגל (בניגוד לאולם בגין המיועד למטרה זו), אלא שבעיריית אילת החליטו השנה, לאחר הפסקה ממושכת של הקורונה, שלא לאפשר עוד לליגה למקומות עבודה לשחק באולם בגין והקצו להם את מגרש האספלט של בית הספר ים סוף. רק לאחר מאבק עיקש מצד שחקני הליגה שטענו לסכנת פציעות ואי נוחות על המגרש החיצוני, נעתרה העירייה ושחקני הליגה למקומות עבודה קיבלו את מגרש בית הספר רבין לשימושם.
בחצאי הגמר הראשון נפגשו שתי הקבוצות שרק שבוע קודם נפגשו במשחק גמר הגביע- עיריית אילת ורשות שדות התעופה, שהציגו משחק צמוד ומותח לכל אורכו, כשבכל פעם מחדש מצליחים שחקני העירייה לברוח עם שער יתרון, אך שחקני הרשות לא מוותרים ומשווים. בדקה ה – 90 כשהתוצאה הייתה 4:3 לעירייה נרשמה החמצה מצמררת של הרשות שכמעט והצליחה להשוות שוב ולגרור את העירייה להארכה. אלא שהכדור לא מצא בפעם הזו את השער ועיריית אילת חתמה על ניצחון והעפלה לגמר.
בחצי הגמר השני נפגשו קבוצת חי נחמיאס וקבוצת ש.ב. אבטחה שסיימה ראשונה בטבלה בליגה הסדירה לאחר שהציגה עונה מצויינת. גם במקרה הזה ציפה לקהל משחק צמוד שהוכרע בהארכה. הייתה זו דווקא קבוצת חי נחמיאס שהובילה לאורך כל המשחק. בדקה ה – 90 הצליחו שחקני ש.ב. אבטחה להשוות וכפו הארכה על היריבה. שם כבר הכושר הגופני הכריע ושחקני ש.ב. הצליחו למצוא את השער ולחתום על ניצחון 3:2 והעפלה לגמר.

 

סגנית הליגה ש.ב. אבטחה

 

"אחד ממשחקי הגמר בתולדות הליגה"


גמר הליגה השנה שהפגיש בין קבוצת ש.ב. אבטחה לבין קבוצת עיריית אילת, זימן מותחן של ממש לשחקנים וגם לצופים והוגדר על ידי רבים מוותיקי הליגה למקומות עבודה בעיר כאחד הגמרים הטובים ששוחקו אי פעם בליגה. פעמיים הובילה עיריית אילת, כשפעמיים הצליחו שחקני ש.ב. להשוות את התוצאה כשהמשחק הסדיר הסתיים בתוצאה 3:3 וכפה הארכה על הצדדים. גם לאחר תוספת הזמן של ההארכה לא הצליחו הצדדים לסיים בהכרעה כשעכשיו הם עברו לבעיטות עונשין- שלוש בעיטות לכל צד. בהחלטה יוצאת דופן הכניס עכשיו מאמן/שחקן העירייה, שחר זיתון המנוסה את שוערה של העירייה כפיר כהן לבין הקורות, זאת לאחר שבמהלך המשחק כולו זעם כהן על כך שלא שותף במשחק וכי גל גניסלב שימש במקומו כשוער/ שחקן. לא הועילו לו כל המחאות שהשמיע במהלך המשחק עצמו. אלא שבשלב ההכרעה בפנדלים לא היה למאמן זיתון ספק מי אמור לעמוד בין הקורות וכהן פרע של השטר כשהוא מצליח בצורה מעוררת הערצה לעצור שתיים מתוך שלוש הבעיטות של היריבה ומוביל את קבוצתו לאליפות המי יודע כמה בקריירה של עיריית אילת.
בזאת תמה ונשלמה הליגה למקומות עבודה בעיר לאחר הפסקה של שלוש שנים בשל אילוצי הקורונה. מארגני הליגה נערכים כבר בימים אלו לקראת פתיחתה המחודשת עם תחילת העונה, כשהפעם הכוונה לצאת לדרך עם שתי ליגות כמו בעבר, כשאחת מהן תהיה חזקה יותר. אם בעונה הנוכחית לקחו חלק בליגה 14 קבוצות, הרי שבעונה הבאה מקווים המארגנים לא רק שבעיריית אילת יפנימו את חשיבותה של הליגה למקומות עבודה בעיר, אלא גם יאפשרו לה לחזור כמו בעבר לשחק באולם הספורט של בית הספר בגין, המתאים יותר לדרישות ליגת קטרגל. במקביל מקווים המארגנים לעמוד במטרה- להציב על קו הזינוק של העונה הבאה שתי ליגות עם 14 בכל אחת.
את אירוע סיום הליגה הנוכחית מתכננים המארגים לקיים יחד עם פתיחתה של הליגה בעונה הבאה, כשבמהלך האירוע החגיגי צפויות הקבוצות הזוכות לקבל את הגביעים והשחקנים המצטיינים יקבלו גביעים אישיים. אז מה היה לנו שם? חלוקה הוגנת של תארים כשבאליפות הגביע זכתה קבוצת רשות שדות התעופה, באליפות הליגה זכתה קבוצת העירייה וקבוצת ש.ב. שסיימה ראשונה את הליגה הסדירה תסתפק הפעם בתואר הסגנית.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש