ברביץ' אילת - הבחירה המושלמת למסעדת חוף באילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● 19/6/2023 16:15 ● ערב ערב 2064
מחפשים מסעדה ממש טובה באילת? ● כזו שמגישה את תפריט פירות הים הכי מסעיר בעיר? ● מסעדת חוף ברביץ' תעניק לכם הרבה יותר מחוויה קולינרית מטריפה, עם מיקום מושלם הנושק לקו החוף, שקיעות מרהיבות ואווירה רומנטית ונינוחה שתהפוך את ביקורכם באילת לחוויה עם 'טעם של עוד'
ברביץ' אילת - הבחירה המושלמת למסעדת חוף באילת
מקבלת ציון חמישה כוכבים על שילוב מושלם של טעם ואווירה קסומה. ברביץ אילת

 

צילום נוגה אנסיס

מסעדת חוף ברביץ' ממוקמת על חופה הדרומי של אילת, בחוף אלמוג, שהינו שמורת טבע ימית, מהיפות בישראל. האמת, אם אתם מחפשים מסעדה מעולה, הנושקת לקו המים ומציעה בנוסף גם חווית נוף מהממת של המפרץ, ברביץ' היא ללא ספק האופציה המומלצת, בין אם לארוחת בוקר מול בריזת המפרץ, בין אם לארוחת ערב רומנטית אל מול רחש הגלים, או לקיום אירועים. מרגע שתתרווחו אל אחד השולחנות בטרסה הפתוחה או בחלל המקורה,  קל מאוד לשכוח שאתם נמצאים בלבה של עיר תיירות תוססת, ולהתמסר אל השקיעות עוצרות הנשימה וריח הים הנישא באוויר.

המסעדה ממוקמת בנוחות בקרבת רבים ממלונות אילת בצד הדרומי, מה שהופך אותה למקום המושלם לאכול בו לפני או אחרי יום טיול בעיר, ובקרבתה נמצאות אטרקציות רבות.

 

 

צילום: נוגה אנסיס

 

תפריט פירות הים המפורסם

 

מסעדת חוף ברביץ' באילת מציעה ארוחות בוקר, מזטים, ומנות בשר מושחתות, אך היא ידועה בתפריט פירות הים הטריים ומבחר מנות הדגים שהיא מציעה לסועדים. התפריט כולל מבחר מנות צמחוניות, כמו גם סלטים וקינוחים. לצד המנות תמצאו מבחר שתייה הכולל מבחר יינות מקומיים, בירות ומשקאות חריפים ואף קוקטיילים מעניינים. האווירה במסעדת חוף ברביץ נינוחה ומזמינה, מה שהופך אותה למקום מצוין לדייטים או לאירוע מיוחד כגון חתונות, בר/בת מצווה, אירועים משפחתיים ועוד.

למסעדה שני מתחמים מהם נשקף נוף מפרץ אילת והרי אדום.
האחד – סגור וממוזג,
השני – פתוח ומצונן.

למסעדה ליין אירועים קולינרים משתנים במתכונת POP UP – ערב מקסיקני, ערב איטלקי, ערב יין ובשרים מעושנים.

 

צילום: נוגה אנסיס

חוף אלמוג אילת. מול מלון ישרוטל ים סוף, צמוד למעודון הצלילה דיפ סיאם.


לאתר


טל: 072-3718453


פייסבוק


לביקורות

 

אינסטגרם


ניווט


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש