יקב הים האדום - חוויית יין וקולינרייה באמצע המדבר

מאת: מסחרי ● 7/6/2024 20:42 ● ערב ערב 2064
ממש בכניסה לאילת, תמצאו את כרם יינות הים האדום - פינה מושלמת לסיור טעימות יין ומסעדה המספקת חווייה קולינארית, זוגית או משפחתית ● אם כבר ראיתם הכל באילת ובא לכם חווייה טעימה ואחרת, הזמינו מקום עוד היום (פתוח גם בסופ''שים), ובואו להשתכר מאווירת המדבר הקסומה, עם יין מובחר וזוכה פרסים, ומנות טעימות טעימות
יקב הים האדום - חוויית יין וקולינרייה באמצע המדבר
אווירה קסומה בלב המדבר, חווייה רומנטית , קסומה וטעימה

  יקב הים האדום, המשמש גם כמסעדה מצויינת, נוסד על ידי אורי שחר בשנת 2002,  ומתגאה בשורה של יינות איכותיים ומשובחים שגרפו מדליות בתחרויות יין ברחבי העולם תודות לטעמם הייחודי והמשובח. 

   הכרמים של יקב הים האדום הינם הדרומיים ביותר בחצי הכדור הצפוני, ופרט זה הוא שמעניק ליינות את המאפיינים הייחודיים והטעם המסעיר שחובבי היין ביניכם ידעו להעריך.

   היקב מארח סיורים בהזמנה מראש (גם לזוגות ומשפחות), שעוברים דרך תהליך הפקת היין, כולל הדרכה אישית וכמובן – טעימת יין בליווי נשנושים מפנקים כמו לחמים, סלטים, גבינות ועוד. מלבד הבנת תהליכי ייצור היין, מובטחת לכם הנאה מהנוף הפסטורלי שהיקב טובל בו. בנוסף, ניתן לערוך במקום אירועים לקבוצות באווירה קסומה וייחודית עם ארוחות שף הכוללות, בין היתר, פיצות איכותיות הנאפות בטאבון.

   במסעדה שבמקום, שפתוחה גם בערבים ובסופ"שים, תמצאו מגוון מנות טעימות, שיהפכו את הביקור שלכם במקום, בין אם בשעות היום או הערב, לחווייה טעימה וקסומה בלב המדבר.

 

היקב ממוקם מצפון לאילת ליד מחסום הכניסה לעיר, בסמוך לבריכות המלח

 

שעות הפעילות: במהלך השבוע מ-11:00-16:00, חמישי - שקיעה ביקב מ-19:00, שישי - קבלת שבת מ-12:00, שבת שקיעה ביקב מ-19:00.

להזמנות (שולחן או סיורים): 052-270-4704

דרך המטעים 6, אילת

פייסבוק

אינסטגרם


 

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש