השליחים שלנו

מאת: רותם נועם ● צילום: יח"צ ● 15/3/2024 12:35 ● ערב ערב 3163
מאז הגיעה אפליקציית המשלוחים Wolt לאילת, ברחובות העיר מופיעים יותר ויותר שליחים הנושאים את התיק הכחול המזוהה עם המותג ● לקחנו לשיחה כמה שליחים בכדי להבין מה מושך את האילתים במקצוע החדש שהגיע לעיר
השליחים שלנו

 

תשכחו מהבוס


השליחים של Wolt  הם עצמאים במלוא מובן המילה - כל שליח עובר תהליך רישום והדרכה באפליקציה ייעודית ולאחר שקיבל את התיק הכחול הוא יוכל להיכנס לאפליקציית השליחים ולהתחיל לקבל הצעות למשלוחים. אפליקציית השליחים היא מבוססת מיקום ומציעה לשליח את המשלוחים הקרובים אליו. בכל משלוח מופיעים: כתובת המסעדה, כתובת הלקוח, מרחק הנסיעה המשוער והתגמול המוצע כמובן. השליח יכול להחליט האם הוא מקבל או מוותר על המשלוח, והאפליקציה תמשיך להציע משלוחים חדשים.
סמי פינק, בן 28, עבר לאילת לפני כחמש שנים מתל אביב ומאז עבד כשליח עצמאי במשרה מלאה, מאז החלה Wolt לפעול בעיר, הוסיף סמי גם את פלטפורמת המשלוחים למסלול שלו: "זה מאוד נוח שאפשר להחליט לבד מתי אני זמין למשלוחים ומתי לא. אני מצליח לשלב את הסידורים שלי תוך כדי יום העבודה וככה חוסך זמן. עבדתי כשליח עצמאי באילת כבר כמה שנים אבל כש-Wolt נכנסה גיליתי את הנוחות והגמישות שהפלטפורמה מאפשרת. אין יותר בוס על הראש, ההתנהלות רק מול האפליקציה ומול שירות לקוחות אם צריך. בתור עצמאי הייתי צריך לעבוד מול בעלי העסקים ולסדר לו״ז משלוחים, ב-Wolt הפלטפורמה עושה בשבילך הכל”

 

''עברתי בעיקר בגלל האפשרות להיות פרילנס'’

 

ואם ביום שלישי לא בא לי?


השליחים העצמאיים יכולים להחליט מתי, כמה ואיפה בא להם לעשות משלוחים. יש שליחים שפעילים רק בסופ״שים או אפילו כאלה שפעילים פעם בכמה חודשים, כל אחד לפי איך שזה מסתדר לו בלו״ז. סמי מודה שהגמישות היא מה שמשך אותו ל-Wolt "אם לא מתאים לי לבצע שליחויות היום אני לא צריך להודיע לאף אחד, פשוט לא נכנס לאפליקציה ולא לוקח משלוחים. אם אני רוצה לעבוד שעתיים אז אני מתחבר ומתנתק כשאני רוצה, האפליקציה זמינה לי כל הזמן בכיס ובלחיצה אחת אני מתחיל או מפסיק להיות שליח."
אופק קרנציאס, חייל משוחרר בן 22, החליט להפוך לשליח ב-Wolt  לאחר שעבד כשליח שכיר בשנים האחרונות. "עברתי בעיקר בגלל האפשרות להיות פרילנס. אני יכול לעבוד כמה שעות שאני רוצה, איך שאני רוצה ומהצד השני יש לי שקט שעבודה תמיד תהיה לי. הזמן בעבודה עובר לי ממש מהר, אני נהנה להסתובב בעיר ואוהב את הכבישים ובמיוחד את זה שבעיר שלנו אין רמזורים. חיכיתי ש-Wolt יגיעו לאילת ואיך שהגיעו הצטרפתי.

לפי הנתונים של,Wolt  רוב השליחים משתמשים בפלטפורמה בנוסף לעיסוק העיקרי שלהם - כהשלמת הכנסה. 

 

רוב השליחים משתמשים בפלטפורמה בנוסף לעיסוק העיקרי שלהם

 

אז מיהם השליחים של וולט?


ערן כץ, מנהל הפעילות של Wolt באילת, משתף: ״הגיוון בשליחים ניכר מאוד. בין שכירים שמגדילים הכנסה, צעירים שבוחרים לישון עד מאוחר ולעבוד בערב, או כאלה שלא רוצים להתחייב למקום עבודה ולכן מעדיפים את השליחויות של Wolt לכמה חודשים. לעיר המגוונת שלנו שמשתנה מאוד בין ימים ותקופות בשנה, סוג חדש כזה של עיסוק יכול להתאים מאוד. גם הגיוון בגילאים גדול, השליח הצעיר ביותר של Wolt בעיר הוא בן 19, והשליח המבוגר ביותר בן 62״.

ואם אתם רוכבי אופנועים ומעוניינים להצטרך לעשות משלוחים עם Wolt  אתם מוזמנים להקליק כאן כדי להוריד את אפליקציית  Wolt Partner. ■


 

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש