חברת המועצה יערית אבוטבול התפטרה

מאת: רותם נועם ● 12/5/2023 05:44 ● ערב ערב 3119
במכתב שהעבירה השבוע לראש סיעתה, מתן בארי ('צעירי אילת') הודיעה חברת המועצה יערית אבוטבול על התפטורתה ממועצת העירייה וחברותה בוועדות העירייה ● ''מסיבות אישיות שאותן ברשותך לא אפרט'' ● במקומה של אבוטבול ייכנס נתי בן הרוש
חברת המועצה יערית אבוטבול התפטרה
עוזבת את צעירי אילת לאחר נתק של מספר חודשים מחבריה. אבוטבול

אבוטבול הוסיפה במכתבה לבארי: "אני מבקשת בהזדמנות זו להודות ליו"ר הסיעה מר מתן בארי על האמון וההזדמנות שניתנה לי, ולכל חברי הסיעה על שיתוף הפעולה. אני בטוחה בהצלחת הסיעה, ובמחליפי בתפקיד שייצג את הציבור נאמנה, כפי שמקובל בסיעתנו. אני נכונה לסייע בהעברת תפקידי למחליפי ככל שאדרש".
אלא שמאחורי המילים המנומסות אבוטבול עוזבת את סיעת 'צעירי אילת' לאחר נתק של מספר חודשים מהיו"ר ומחבריה לסיעה, שהעמידה את בארי כמועמדה לראשות העיר. בסיעה ראו את קירבת היתר של אבוטבול ללנקרי, כבעייתית. רגע אחרי הדחתו של בארי מתפקידיו כסגן ומ"מ ראש העירייה, הובהר לה כי תדרש ליישר קו עם הפרונט האופוזיציוני שמציבה הסיעה מעתה להנהלת העירייה, ומכאן נסללה דרכה החוצה. עם זאת, חשוב להדגיש כי הצעד היה ביוזמתה של אבוטבול, ובמסגרת רב סרן שמועתי, אף הסתובבו בעיר שמועות לפיהן הופעל עליה לחץ חיצוני נוסף לפרוש מהחיים הפוליטים.
כאמור, את אבוטבול יחליף נתי בן הרוש (38), יליד אילת, נשוי +2. בן הרוש משמש כמנהל סחר בסניף תנובה אילת ונחשב לאיש אמונו של מתן בארי.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש