פאה או השתלה? כל השיטות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/4/2023 02:49 ● ערב ערב 3117
המון אנשים מתמודדים בצורה כזו או אחרת עם נשירת שיער. כל עוד מדובר על נשירת שיער איטית, ניתן יהיה להשלים עם המציאות החדשה. אך בחלק מהמקרים מדובר על מצב קיצוני, כזה שידרוש מכם לחפש את הטיפול הנכון עבורו. מה אתם יכולים לעשות ברגע בו אתם מאבדים כמות גדולה של שיער? יהיה עליכם לבחור אחת מבין השיטות הקיימות להתמודדות עם התקרחות
פאה או השתלה? כל השיטות
תגיות:

השיטה הראשונה תהיה רכישת פאה אותה תוכלו להניח על הראש עצמו. אפשרות נוספת תהיה השתלת שיער שמטרתה לתת מענה נקודתי למקום בו הקרחתם. לכל אחת מהבחירות הללו יהיו את היתרונות ואת החסרונות שלה, מוטב כי תכירו אותם טרם הבחירה. כך לא תמצאו את עצמכם מגיעים למצב בו תעשו בחירה שלא תהיו שלמים איתה. אם כבר בוחרים שיטה להתמודדות עם התקרחות מוטב כי היא תהיה השיטה המושלמת לכם. נדגיש כי יכול להיות אחד שיבחר שיטה אחת, ואילו אדם אחר שיבחר שיטה אחרת. 

 

מהן הסיבות להתקרחות?

 

קיימות המון סיבות שיכולות להביא גברים וגם נשים למצב של התקרחות. אומנם אצל הגברים המצב יותר מורגש, אך אסור לחשוב כי מדובר על תופעה שנוגעת רק אליהם. הסיבה העיקרית להתקרחות היא הגיל, ככל שמתבגרים כך הסיכוי להתקרחות גדל. זוהי הסיבה שבגללה המון אנשים מבוגרים מטפחים קרחת או מתמודדים עם דלילות שיער. סיבה נוספת שיכולה להביא לנשירת שיער היא טיפול תרופתי אגרסיבי וחזק. בחלק מהטיפולים ידוע כי ישנה התמודדות עם מצב בו השיער מחליט לנשור. מחקרים מראים כי גם מצבי לחץ וסטרס עשויים לגרום לאובדן שיער בקצב משתנה. 

 

האם כדאי לרכוש פאה?

 

הפאה היא הפתרון הוותיק ביותר למצב של אובדן שיער או התקרחות. היתרון של פאה הוא שניתן יהיה לשפר את המראה החיצוני כבר באותו הרגע. רק תצטרכו לרכוש את הפאה, ולהניח אותה על הראש בצורה הנכונה. לא מדובר על טיפולים ארוכים שיגזלו מכם זמן יקר ורק ירחיקו אתכם מהשגת המטרה. בו בזמן כולם יכולים לרכוש פאה, אין באמת הגבלות בהקשר הזה. כל מי שמרגיש לא בנוח עם הנראות של השיער יכול לבצע את הרכישה. החיסרון המובהק של האפשרות הזו הוא שניתן יהיה לראות כי מדובר על פאה ולא שיער טבעי.

 

מדוע השתלת שיער הפכה לפופולארית?

 

בשנים האחרונות נדמה כי השתלת שיער הפכה להיות לפתרון המועדף על המקריחים. אם בעבר הם פשוט היו שמים פאה, כיום הם מחפשים פתרון לטווח הרחוק. השתלות שיער הוכיחו את עצמן כיעילות מאוד להתמודדות עם התקרחות מכל הסוגים. ההשתלה נראית כמו שיער טבעי, אף אחד לא יוכל לשים לב להבדל. בו בזמן ההשתלה עצמה גדלה על הקרקפת והשימוש בתוצאותיה יהיה כמו שיער רגיל. אז איפה הבעיה באפשרות הזו? העלות הכספית הגבוהה עשויה להרחיק אתכם מהאפשרות הזו. יש כאלה שלא מוכנים לשלם מחיר גבוה על ההתמודדות עם ההתקרחות שלהם. 

 

מהי הבחירה הנכונה בשבילכם?

 

הבחירה אותה יהיה עליכם לעשות היא בחירה לא קלה בין כמה שיטות פופולאריות. עם זאת ניתן להגיד כי ברוב המקרים הבחירה הטובה ביותר תהיה השתלת שיער. זוהי שיטה שמאפשרת לכם להחזיר את הנראות הרצויה, ואת הדברים אותם הייתם עושים עם השיער הרגיל. אך יש כאלה שלא יכולים להשתיל שיער, לכל אחד יהיו את הבעיות הספציפיות שלו. אז מה אתם עושים אם האפשרות הזו לא תהיה רלוונטית בשבילכם? תבחרו באופציה של רכישת פאה שתאפשר לכם להסתיר את הדלילות בשיער.  


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש