היעדים הכי טובים לחופשה "ירוקה"

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/4/2023 02:47 ● ערב ערב 3117
ככל שאנשים נעשים מודעים יותר להשפעה של האנושות על כדור הארץ, רבים מהם משתדלים למזער את ההשפעה הזו, ומגמה מבורכת זו אינה פוסחת על ענף התיירות: יותר תיירים מאי פעם מחפשים דרכים לטייל באחריות, ומחפשים יעדים "ירוקים".
היעדים הכי טובים לחופשה ''ירוקה''
תגיות:

אם אתם רוצים לנפוש בצורה אחראית, או מתקשים להבין מהי בעצם חופשה "ירוקה", הכנו לכם כמה דוגמאות בולטות.

אפרופו אחריות בחופשות, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לפני כל טיסה, ולא משנה היעד.

 

איסלנד

 

איסלנד היא יעד פנטסטי לביקור בכל זמן בשנה, הודות לנוף הטבעי המדהים שלה. מעבר לזה, תשמחו לגלות כי עיר הבירה שלה, רייקיאוויק, נחשבת רשמית לאחת הערים הנקיות בעולם. הודות למיקומה על הרכס המרכז-אטלנטי ופעילותה הגיאו-תרמית, איסלנד מונעת כמעט כולה על ידי אנרגיה גיאו-תרמית, מה שהופך אותה לאחת המדינות הירוקות בעולם.

למעשה, לפי הערכות מסוימות תוכנית האנרגיה המתחדשת של איסלנד מייצרת את הכמות הגדולה ביותר של אנרגיה ירוקה לנפש.

בקרו באיסלנד כדי לצפות בזוהר הצפוני, להירגע במרחצאות חמים טבעיים המוקפים בגבעות מכוסות שלג וליהנות משלל חוויות יוצאות דופן.

 

האיים האזוריים

 

קבוצת איים געשיים, הממוקמים מול החוף המערבי של פורטוגל ושייכים למדינה. הארכיפלג ממקום כ-1,360 קילומטרים מחופי האוקיינוס ​​האטלנטי, ולאחרונה דורג בין 100 האזורים המובילים בעולם מבחינת קיימות.

באיים האזוריים תמצאו טרופיים שופעים ואגמים, מהם תוכלו להתרשם בידיעה שחיות הבר המקומיות מוגנות לחלוטין. רבות מהפעילויות הזמינות לתיירים, כמו צפייה בלווייתנים, מוסדרות היטב כדי לשמור על בעלי החיים היבשתיים והימיים. זה אומר שאפשר להפיק את המרב ממה שיש לאיים להציע, מבלי לדאוג לפגיעה במערכת האקולוגית.

בנוסף, האיים מסתמכים על מספר מקורות אנרגיה מתחדשים כולל רוח, גיאותרמית וביומסה, ומגדילים את יעדי האנרגיה הנקייה מדי שנה.

 

קוסטה ריקה

 

בקוסטה ריקה יש מגוון מרשים של חיות בר, יערות גשם הבתוליים ואווירה של הרפתקה מתמשכת. מדינה זעירה זו במרכז אמריקה, החולקת את גבולותיה עם פנמה וניקרגואה, היא אחת המדינות הידידותיות ביותר לסביבה בעולם, המייצרת כמעט 93% מהחשמל שלה ממקורות מתחדשים.

קוסטה ריקה היא יעד מושלם לטיול ירוק. בין השאר, יש אפשרות לצאת לטיולי אופניים מחוף לחוף ולראות חופים מרהיבים, קילומטרים של יערות גשם ומכתשים וולקניים מקרוב. יש גם מספר פארקים ושמורות לאומיות.

 

ניו זילנד

 

זו ללא ספק אחת המדינות היפות בעולם, והיא עובדת קשה כדי להגן על היופי הטבעי שלה. כיום היא נחשבת לאומה ירוקה, בעלת כוח גיאותרמי משמעותי.

בין אם אתם חוקרים את היופי הטבעי של האי הצפוני, או את המורשת המאורית של האי הדרומי - אתם יכולים לתכנן טיול מושלם. ניתן להתפעל מקרחונים עצומים והרים מאובקי שלג, ללגום יין בכרמים של הוקס ביי ועוד - והכל מתוך ידיעה שאתם נופשים באחריות.

לא משנה לאן אתם בוחרים לטוס ועד כמה אתם שמים דגש על אקולוגיה, אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל שיאפשר לכם לנפוש בראש שקט.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש