חפו לכם קירות

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 16/3/2023 22:46 ● ערב ערב 2064
אם עייפתם מהלוק של הבית או רק של אחד החדרים ואתם מחפשים את הדרך הטובה לשנות אבל בלי לקחת משכנתה, בחרו לכם מספר קירות בבית, או קיר אחד דומיננטי בחדר ולכו על חיפוי ▪ בשיש, בעץ, באמצעות טפט או פולימר ▪ הלוק החדש יעשה לכם את זה ▪ לא לחינם חיפוי הקירות הפך זה מכבר לטרנד עולמי
חפו לכם קירות

חיפוי קיר דומיננטי אחד בחדר, או חיפוי של כמה קירות ברחבי הבית, יכול לחתום לכם על מהפך של ממש. זה הפיתרון האידיאלי למי שעייף מהלוק הקיים ורוצה שינוי במינימום עלות. אם בעבר הלא ממש רחוק אלו היו הטפטים - ואגב, גם כיום מבחר הטפטים בשוק הוא ענק וגם זה יכול להיחשב לפתרון מצוין - בפועל יש היום עוד כמה וכמה אפשרויות וחומרים שיעשו את העבודה מצויין. הכל עניין של טעם, בחירה והשקעה.

 

חיפוי עץ


 בדיוק כמו שיש פרקט לריצפה, יש גם חיפויי עץ לקירות. במגוון גוונים וטקסטורות. חומר ירוק וידידותי לסביבה במחירים לא יקרים. ההרכבה פשוטה ואינה מלכלכת. אם תבחרו את בעל המקצוע הנכון, תגלו גם שזה הולך צ'יק צ'ק והבית שלכם נראה הרבה יותר טוב ובעיקר שונה. אם יש לכם הנדימן בבית, גם הוא יוכל לעשות את זה בעצמו לאחר שיקבל הסבר קצר מבעל החנות. בהתאם ללוק שתרצו ליצור בחדר תוכלו לבחור את הצבע המבוקש- עץ מושחר- למראה דרמטי וקלסי, עץ לבן- למראה משרדי נקי, גווני עץ טבעיים- למראה כפרי יוקרתי וחם
 

שינוי מהותי מבלי לקרוע את הכיס

 

חיפויי זכוכית


ניתן כיום להדפיס על זכוכית כל מה שרק תירצו. חיפוי קיר בבית באמצעות זכוכית מודפסת יעניק לבית לוק יוקרתי, חדשני ומיוחד. הזכוכית קלה לניקוי. ההשקעה אמנם קצת יותר גדולה אבל הלוק מיוחד ומרשים.

 

חיפוי שיש או אבן


לעיצוב עוצר נשימה. אמנם מדובר בהוצאה לא קטנה וגם בעבודה קצת יותר מורכת מאשר העץ, אבל אם תבחרו להדגיש קיר אחד או שניים על ידי פלטת שיש ענקית בעיצוב שתבחרו תקבל לוק שאף אחד לא יישאר אדיש אליו. אם התקציב נמוך יותר, אופציה זולה יותר היא חיפויי האבן המגיעים בשלל צורות, גדלים וטקסטורות ומעניקים לבית מגע חם וטבעי.

 

 

חיפוי פולימר


הפולימר נחשב כיום לאחד החומרים הנפוצים והפופולאריים לחיפוי קירות. מגיע במגוון צבעים, עיצובים וטקסטורות. מחירו נמוך, הוא קל לניקוי ומעניק לבית לוק יוקרתי. אפשר לשלב בחלל אחד גם כמה סוגי חיפויים ליצירת לוק מושלם. קיימים כיום בשוק חיפויים פולימרים עמידים במים שיכולים להתאים לחדרי אמבטיה, חיפויים תלת ממדיים מרהיבים ואפילו חיפויים פולימרים דמויי עץ. מגוון  האפשרויות רחב וגם הלוק שמתקבל משתנה מסוג לסוג.

 

הטפט


הולך איתנו יד ביד לאורך כל הדרך. זול, מגוון, עושה את העבודה בצורה מצויינת אם כי פחות יוקרתי. חשוב שבעל מקצוע יעשה את העבודה כדי שלא תסתבכו עם בועיות האוויר.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש