קיר האינסטוש שלי

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 16/3/2023 22:23 ● ערב ערב 2064
קיר בעיצוב יוקרתי, קיר בעיצוב ילדותי, קיר בעיצוב נועז ואולי קיר שמדמה חופשה במחוזות רחוקים וירוקים ▪ בעידן בו האינסטגרם שולט והתמונות שאנחנו מעלים הופכים אותנו לפופולארים פחות או יותר, אין פלא שטרנד קיר האינסטוש מגיע עד לבית
קיר האינסטוש שלי
כל מה שצריך זה ’להקריב’ קיר אחד בבית

בתקופה האחרונה הפך קיר האינסטוש לשוס באירועים. בעל השמחה משכיר את שירותיו של מפיק שדואג למקם באולם השמחה קיר אינסטוש שעל הרקע שלו כל החברים יכולים להצטלם ולהעלות לאינסטגרם. זה עושה להם טוב ועושה לבעל השמחה לא פחות טוב עם עוד ועוד שיתופים ולייקים. אלא שמה שטוב באירועים טוב גם בבית, ואת זה הבינו לא רק הצעירים אלא גם ההורים שאיך לומר בעדינות- לא משחררים גם הם מהאינסטוש ובוחרים להביא את הקיר המיוחד הזה עד אליהם.

 

חשוב שהקיר הנבחר  לא יהיה חשוף לקרני שמש שיגרמו לצל

 

אז מה זה בעצם אומר?


כל מה שצריך זה 'להקריב' קיר אחד בבית אותו הופכים לקיר אינסטוש יחיד ומיוחד ואת כל הצילומים עושים על הרקע שלו. זה יכול להיות קיר שמדמה חנות ממתקים, קיר שמדמה ספרייה עתיקה אי שם בטירה ישנה, קיר שמדמה חופשה באחו ירוק עם פרות ברקע ואולי סתם קיר אטרקטיבי עם מוטיבים יוקרתיים. עכשיו גם אתם מכירים את קיר האינסטוש ואם הטין אייג' שלכם יבקש ממכם לזרום איתו ולאפשר לו להפוך את אחד הקירות בבית לקיר אינסטוש אל תגידו לו לא, כי בעצם למה לא? זה יפה, מיוחד ובעיקר יהפוך אותו לפופולארי יותר ובכלל, גם לכם יהיה עכשיו איפה לצלם תמונות מדליקות ממש בתוך הבית.

 

שימו לב- חשוב שהקיר הנבחר לא יהיה חשוף לקרני שמש שיגרמו למשחקי אור וצל על פני המצולם.
ואם תחליטו שאתם זורמים פעמיים ומאפשרים לטין אייג' שלכם להפוך שני קירות בבית לקירות אינסטוש, דאגו שהם לא יהיו קרובים מדי זה לזה כדי שכשהוא מצלם את עצמו על רקע הקיר האחד, זה לא יפריע לכם לצלם את עצמכם על רקע הקיר האחר.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש