חדר הרחצה שלכם קטן אז מה?

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 16/3/2023 22:03 ● ערב ערב 2064
מי לא היה רוצה חדר מקלחת רחב ידיים בו כל פנטזיה יכולה להתממש ▪ אבל מה עושים אם המציאות רחוקה מהדימיון וחדר הרחצה שלכם קטן? ▪ תתפלאו אבל כל חלל בכל גודל יכול להיות מעוצב, טרנדי ומפנק, הכל עניין של עיצוב נכון
חדר הרחצה שלכם קטן אז מה?
בחדר בו המרחב קטן, צבעים בהירים יעשו את העבודה טוב יותר ויגדילו את המרחב

גם אתם רוצים אמבטיית ספא מפנקת עם ג'טים? גם אתם חולמים על חדר רחצה עם כל האקססוריז המפנקים לשקוע בו ולשכוח מכל צרותיכם? 
אבל מה לעשות שבפועל חדר הרחצה שלכם קטן ואתם יכולים בעיקר לדמיין? אז זהו, שאולי אמבטיית ג'קוזי מפנקת לא תוכלו להכניס לשם, אבל גם אתם יכולים ליהנות מחלל יפה, מעוצב ומפנק גם אם יהיה קטן יותר מזה שבחלומותיכם.

ותרו על אמבטיה - בחלל קטן לא מומלץ לדחוס אמבטיה. אז אולי נדמה לכם שזה יותר מפנק, אבל היי, גם אמבטיון יפה עומד עם ידית ג'טים מפנקת יכול לעשות את העבודה יופי יופי. ואם ממש חסרה לכם הישיבה, אתם תמיד יכולים למקם במרכז המקלחון כסא ישיבה קטן עליו תוכלו לשבת ולהתפנק.

סמויה בייבי - במקום בו כל פריט יוצר עומס, תמיד עדיף לבחור את השירותים עם הניאגרה הסמויה. פחות אביזרים בעיניים, יותר מרווח בראש.

תלו הכל - בחדר אמבטיה קטן מומלץ לוותר על ארונית המקובעת לריצפה מתחת לכיור. אז מה בכל זאת עושים? מרוויחים שתי ציפורים במכה אחת. רוכשים ארונית מעוצבת ויפה אותה תולים מעל הכיור. חשוב שעל הצד החיצוני של הארונית תהיה מראה וכך הרווחת שתיים במכה אחת. גם ארונית וגם מראה. שוב, בחלל קטן, ככל שתעלימו פריטים מהריצפה, החלל ייראה גדול יותר. אגב, זה הרעיון גם לגבי מתלי מגבות, מעמד לנייר טואלט וכדומה. הכל צריך להיות תלוי ולא מונח על הריצפה.

אל תתפשרו על עיצוב - אז נכון שהחלל שלכם קטן ואנחנו מחפשים את הפיתרונות העיצוביים המתאימים ועדיין זו לגמרי לא סיבה לוותר על העיצוב החדשני, היפה והמפנק שיגרום לכם להתרגש בכל פעם שתיכנסו למקלחת.

 

אסלה סמויה, ריהוט תלוי ופוקוס על מראה, שישוו לחדר האמבטיה תחושה של גדול יותר


תאורה מוצלחת - לתאורה בחדר המקלחת יש תפקיד חשוב מאוד. אסור שהיא תהיה חלשה מדי, מצד שני אסור שתהיה חזקה מדי, מה עושים? מחזקים את התאורה נקודתית במקומות בהם חייבים תאורה חזקה כמו מעל הכיור, לטובת האיפור ואולי גם מעל המקלחת. התאורה המרכזית בחדר הרחצה צריכה להיות צמודת קיר לא חזקה מדי ובטח שלא תאורה בגוון צהבהב. זה לא המקום לרומנטיקה. אגב, תאורה מתאימה יוצרת תחושה של מרחב. כמובן חשוב להדגיש שכל גופי התאורה בחדר הרחצה פלוס השקעים חייבים להיות ממוגנים בפני מים ורטיבות.

מראה מראה שעל הקיר - אז אולי שימוש נרחב במראות לא יגדיל לכם באמת את חדר המקלחת, אבל היי, גם תחושה של גדול יותר מוסיפה. שימוש נרחב במראות יוצר תחושה של חלל גדול יותר. נצלו את הרעיון ומקמו יותר ממראה אחת מעל הכיור. שוב, הכל חייב להיות תלוי על הקירות.

עיצוב בהיר - נכון שאתם אוהבים את השיש השחור, אבל בחדר בו המרחב קטן, צבעים בהירים יעשו את העבודה טוב יותר ויגדילו את המרחב. השתמשו בצבעים בהירים ככל האפשר והשאירו את הכהים למגזיני האופנה. אגב, אתם לחלוטין יכולים להשתמש בכלים סניטריים כהים אם אתם כל כך רוצים נגיעות שחורות. אבל את האסלה, הכיור והאריחים השאירו בהירים.

דלת הזזה - אם תבחרו למקלחת שלכם דלת נפתחת אסור שהיא תיפתח פנימה אל תוך שטח החדר כי אז תקטינו עוד יותר את החלל. רצוי לבחור דלת שנפתחת על ציר החוצה, או הטוב ביותר לבחור דלת הזזה שלא תקטין את החלל ולא תפגע בנוחות המשתמש. זה אולי עולה קצת יותר יקר, אבל עושה את העבודה טוב יותר. כמובן שגם במקרה הזה, צבע הדלת חייב להיות בהיר.


אם תקפידו על כל העצות האלו, תגלו שיצרתכם לעצמכם חדר מקלחת מפנק, מעוצב וגם לא כל כך קטן.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש