טרנדי במטבח בייבי

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 16/3/2023 22:00 ● ערב ערב 2064
חיפוי בטון מוחלק במקום השיש, משטחי קוריאן, כיור ענק, שילוב של חיפוי קיר מעץ עם ארונות ואביזרים בשחור ▪ טרנד המטבחים כבר כאן ▪ זהירות- לא כל היפה גם פרטקטי
טרנדי במטבח בייבי
שחור הוא אולי צבע יפה אבל קצת פחות פרקטי

אם בעבר המטבח נחשב לחדר עבודה במלוא מובן המילה, המקום בו אמא או אבא ניצחו על האוכל והמאפים ולאף אחד לא ממש היה איכפת איזה ארונות יש לך ומה צבע הכיור, הרי שמאז שהקירות שתחמו את המבטח נפרצו והמטבח הפך לחלק אינטגרלי מהסלון ומהחלל הפתוח המרכזי של הבית, שלא לומר- מקום המפגש העיקרי של בני הבית, הלוק של המבטח כבר לגמרי קובע. קבלו את הטרנדים הכי חמים בשוק המטבחים:

 

מי ראה קיר?


ארונות המטבח הטרנדים של היום מכסים את כל הקירות במטבח. במילים אחרות- ניצול מקסימלי של שטח לטובת איחסון, איחסון ועוד איחסון. תשכחו מכוורות, ממדפים, מקרניזים ועוד. שם המשחק היום הוא ארונות שמכסים את כל הקירות ואגב כך תוחמים את אביזרי המטבח ומכסים גם אותם. 

 

 

קו נקי


בדיוק מתוך הכוונה להסתיר הכל על מנת לקבל קו נקי בעיניים, ארונות המטבח יכסו את הנישה של המקרר, את מדיח הכלים, התנור ואפילו את המיקרוגל. את כל אלו תוכלו למצוא בנישות מותאמות שזכו לכיסוי של ארונות המבטח על מנת ליצור קו נקי מול העיניים.

 

שחור ומנצח


לא משנה איזה צבע יהיה טרנדי בהווה ולא משנה עד כמה אתם תעוזתנים, קחו בחשבון שכיום השחור הוא המנצח לפחות בכל הקשור לצבע ארונות המטבח. ורצוי שזה יהיה שחור מט. תוסיפו לזה אביזרי מטבח שחורים, כיור שחור וגדול ותאורה שקועה ומותאמת ותקבלו לוק מנצח. אגב, למרות המראה היפה, תגלו מהבר מאוד שכל נגיעה בארון משאינה עליו את טביעות האצבע שלכם. שחור הוא אולי צבע יפה אבל קצת פחות פרקטי.

 

חיפוי הבטון המוחלק, או משטחי הקוריאן, מוסיפים למטבח לוק מיוחד ונוחות

 

נו מור ידיות


אל תנסו אפילו לחשוב על ידיות לארונות המטבח. הטנד של היום הוא ארונות טאצ', כאלו שנפתחים לאחר ננגיעה קלה. כך שאין עוד ידיות ולמעשה שום דבר לא שובר את הלוק הישר של אערונות המטבח.

 

אי עבודה לא פחות חשוב


לכל מטבח טרנדי של היום חייב להתלוות אי עבודה שמותאם כמובן לצבעים של המטבח. אם חלל המטבח שלכם גדול אי עבודה הוא מאסט ואתם הרווחתם, אם חלל המטבח שלכם קטן, כדאי שתחשבו פעמיים אם כדאי לכם לצופף את החלל הקיים בשל הטרנדיות. לא בטוח שהתשובה לכך חיובית.

 

איוורור


למרות שבפועל אין דבר כזה מטבח בלי חלון, חשוב שתיקחו בחשבון כי האיוורור בתכנון המטבח הוא אחד הדברים הכי חשובים. לא רק לטובת יציאת הריחות אלא גם ובעיקר לטובת האור. אם אתם יכולים לאבזר את המטבח שלכם ביותר מחלון אחד, הרווחתם.

 

 

תאורה


התאורה המושקעת תופסת פיקוד במטבחים. לא עוד אהילים משתלשלים אלא צמודי תקרה, כשתאורת הלדים השקועים מגיעה הכי קרוב למשטחי העבודה בשקעים שמוכנים מראש בתחתית ארונות המטבח ומעל משטחי העבודה.


לא רק שיש


מהיום אימרו שלום לפלטות השיש וקבלו בתרועה את חיפוי הבטון המוחלק, או משטחי הקוריאן, שהם לא רק מוסיפים למטבח לוק מיוחד, אלא גם נוחות. 
לאחרונה הפכו חיפויי הבטון המוחלק לפופולריים בתחום המטבחים כמחליפים את פלטות השיש. השימוש מעניק לוק מינימליסטי, נקי ומרשים. מאחר וקשה לבצע שינויים בבטון המוחלק לאחר שהתייבש, חשוב לקחת בחשבון מראש את התכנון ועיצוב כך שלא יהיו הפתעות של הרגע האחרון.

משטחי הקוריאן הם משטחים סינטטיים שמחליפים את המשטחים הטבעיים במטבח. משטח מוצק, עמיד וחרגיש הרבה פחות מאשר משטחי השיש. למרות עמידות החומר יש בו גמישות שמאפשרת לעצב אותו בכל צורה. המשטח קל מאוד לניקוי, לא סופג כתמים ועמיד לטווח ארוך. המשטחים מחוברים זה לזה באמצעות דבק ייעודי כך שהחיבורים אינם מורגשים ולא ניראים לעין. טווח הצבעים של החומר הוא כמעט אין סופי ולכן ניתן לבחור באיזה  צבע שרוצים. המגבלה היחידה במשטחי הקוריאן- האיסור להעמיד עליו כלי חם. אבל גם אם זה קרה, ניתן לתקן את הנזק בקלות.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש