הכי בר במטבח

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 16/3/2023 21:55 ● ערב ערב 2064
עגול קטן עם שני כסאות, מלבני ארוך עם ששה כסאות, צמוד לקיר או נפרד ▪ קבלו את בר הישיבה ▪ אחרי שסיכמנו שהמטבח הפך בשנים האחרונות למוקד המרכזי של הבית, אי אפשר מוקד מרכזי בלי מקום ישיבה מרכזי ▪ וכך הפך לו הבר לטרנד שהוא בגדר מאסט בכל מטבח
הכי בר במטבח
מומלץ לנצל את הבר לטובת תוספת מקומות אחסון בחלק הפונה למטבח

אם תהיתם מה ההבדל בין בר ישיבה לבין אי עבודה,  ההסבר הוא פשוט. בעוד שאי העבודה ממש כשמו נועד לא רק לישיבה סביבו אלא בעיקר לעבודה עליו, בר הישיבה שהפך לטרנדי במטבחים, משמש בעיקר מקום מפגש בישיבה לבאי המטבח. עגול וקטן עם שני כסאות בר נלווים ויש מי שיעדיפו אותו מלבני ארוך עם מקום ישיבה לכל באי הבית, כך או כך, בדבר אחד אתם יכולים להיות בטוחים - הבר הזה יהפוך למקום המפגש המרכזי של הבית.

אל תתפשרו על איכות - כמו כל דבר אחר גם ברים ישנם מוכנים במחירים זולים ויש ברים יקרים יותר ואפילו בהזמנה אישית. דבר אחד בטוח - גם במקרה הזה אל תתפשרו על איכות.
 

 

התאמה לפני הצורך - אם יש לכם שולחן אוכל שמשמש את כל באי הבית ואתם רק צריכים מקום ישיבה 'על רגל אחת' הסתפקו בבר עגול, שיקי על רגל דקורטיבית עם שני כסאות בר עליו תוכלו 'לחטוף' את הקפה של הבוקר או לשבת לשיחה קצרה עם בן משפחה כזה או אחר. אם אתם צריכים ליצור את מקום המפגש המרכזי של הבית, אל תסתפקו בבר קטן אלא לכו על בר ישיבה מלבני, גדול, עם מספיק מקומות ישיבה סביבו, כי מהר מאוד תגלו שכולם רוצים להיות חלק מהמפגשים המשפחתיים הקבועים סביב הבר.

 

דאגו שהפלטה העליונה תהיה עמידה בפני שריטות - גם לטובת נוחיותכם וגם כדי שעל הדרך בזמן הבישולים, תוכלו להניח עליה חלק מהסירים או התבניות.


התאימו את גובה הבר לבני הבית - אם יש לכם עדיין ילדים קטנים ואתם רוצים שבכל זאת הם ישהו סביב הבר, דאגו שהבר יתאים לצרכיהם ולא יהיה גבוה מידי. אגב כך גם כסאות הבר המותאמים לא יהיו גבוהים. אם כל בני המשפחה כבר גדולים, התאימו את גובה הבר לגובה הנחוץ לכם, כך שבישיבה על כסא הבר יהיה רווח מתאים מהפלטה והיא לא תיתקע לכם בברכיים. לפני הרכישה מדדו והתאימו את הגובה והגודל לצרכיכם המדוייקים. בהתאם לגובה הבר הנבחר רכשו את כסאות הבר.

 

חשוב שתתאימו את הבר ללוק הכללי של המטבח


דאגו למקום לרגליים - חשוב ליצור בבר קישוריות שיחברו בין הפלטות של הבר מצד אחד ומצד שני יהיה לכם מקום להניח עליו את הרגליים.


התאימו ללוק של המטבח - אמנם הבר הוא פריט נפרד מהמטבח ועדיין חשוב שתתאימו אותו ללוק הכללי של המטבח. אם המטבח שלכם בסגנון כפרי, כדאי שגם הבר יותאם למראה הכפרי. אם המטבח שלכם בלוק חדשני, לא יראה טוב אם הבר שלכם יהיה בסגנון כפרי וכך הלאה. נסו להתאים גם בצבעים כדי שהבר לא ייראה תלוש מהמטבח.


שימרו על פרופורציות של גודל - בדיוק כמו במקרה של אי העבודה, גם במקרה של הבר, חשוב שהוא יותאם בגודלו לחלל במטבח שלכם. אם המטבח שלכם קטן ובכל זאת אתם לא רוצים לוותר על עמדת בר, הסתפקו בבר קטן ועגול עם שני כסאות ישיבה. אם חלל המטבח שלכם גדול, אל תהססו להתפרע עם הגודל.

 

אל תשכחו חללי איחסון - גם אם המטרה של הבר היא רק לטובת ישיבה משותפת סביבו, עדיין כמו תמיד, מומלץ לנצל את האובייקט לטובת תוספת מקומות איחסון. מקמו בבר מגירות וארונות בהתאמה ומבלי להעמיס, וכמובן מבלי להפריע לנוחות הישיבה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש