ביקר שר הרווחה והביטחון החברתי

מאת: דוברות עיריית אילת ● 3/3/2023 13:06 ● ערב ערב 3109
שר הרווחה והביטחון החברתי – חה"כ יעקב מרגי ביקר היום (ה') בעיר אילת ונפגש עם ראש העירייה – אלי לנקרי ונציגי הרווחה בעיר כדי לדון במענים ובצרכים בתחום השירותים החברתיים. "המשאב הלאומי במדינת ישראל צריך להיות מחולק בצורה צודקת" אמר השר והוסיף: "יש ערך ציוני אדיר בהשקעה בעיר אילת ואני מתכוון לפעול לחלוקה צודקת לעיר על רקע האתגרים עמם היא מתמודדת".
ביקר שר הרווחה והביטחון החברתי
השר מרגי בביקורו בעיריית אילת

 

בפתח הדיון סקר ראש העירייה בפני השר את האתגרים וההזדמנויות של אילת ואת כיווני ההתפתחות שלה. ראש העירייה ציין את תשומת הלב המוקדשת לאוכלוסיית המבוגרים ולאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים ועדכן את השר בדבר הרחבת השירותים עבור האוכלוסיות הללו כולל בית חדש שהקימה העירייה לאזרחים ותיקים, מרכז ספורט וחברה משלב לאנשים עם ובלי מוגבלות ומרכז יום טיפולי סיעודי שייבנה לצד בריכה וחווה טיפולית.

 

 

עו"ס פרידה בן לולו – מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעירייה הציגה בפני השר את הצרכים והאתגרים בעיקר משום ריחוקה ובידודה של העיר. השר עדכן, כי הרשות הלאומית למאבק בעוני שתוקם במשרדו תטפל במאבק במחוללי העוני והעיר אילת תקבל תשומת לב יתרה בשל היותה השער הדרומי של מדינת ישראל ובשל מאפייניה המיוחדים בדגש על ריחוקה. גם חבר המועצה – ליאור לבקוביץ האמון על תחום הרווחה ציין את האתגרים עמם מתמודדת העיר ושם דגש על הצורך לתגמל את העובדים הסוציאליים.

 

השר הדגיש את החשיבות שהוא רואה בעיר אילת ובטיפול באתגרי העיר והבטיח לפעול מול גורמי המקצוע במשרד ובמחוז דרום כדי לקדם את העיר בדגש על המענים בתחום השירותים החברתיים ובכלל. "המשאב הלאומי במדינת ישראל צריך להיות מחולק בצורה צודקת" אמר כאמור השר והוסיף: "יש ערך ציוני אדיר בהשקעה בעיר אילת ואני מתכוון לפעול לחלוקה צודקת לעיר אילת לאור האתגרים עמם היא מתמודדת".

 

ראש העירייה הודה לשר על הביקור ביום חגה של העיר אילת המציינת 74 שנים לשחרורה של העיר והעניק לו אלבום תמונות ואת סמל העיר אילת והודה לו על תמיכתו הבלתי מסויגת ורבת השנים בעיר אילת.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש