3 ספורטאים מאילת הבטיחו את מקומם בגמר גביע המדינה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 3/3/2023 10:26 ● ערב ערב 3109
שלושה מחליקים על הקרח מאילת הבטיחו השבוע את מקומם בגמר גביע המדינה שיתקיים בחולון בסוף חודש אפריל, לאחר שסיימו במקומות הראשונים בתחרות שהתקיימה בשבוע שעבר בקניון האייסמול באילת והיוותה את השלב השלישי (מתוך 5) בסבב תחרויות הגביע ● תנו כבוד לניקיטה שייקו, קיריל שייקו ויעקב פוגריבינסקי מאילת
3 ספורטאים מאילת הבטיחו את מקומם בגמר גביע המדינה
משמאל ניקיטה, באמצע יעקב ומימין קיריל. פודיום הגמר משנת 2022

קרוב ל-100 ספורטאים מששה מועדוני החלקה על הקרח בארץ וקבוצה שהגיעה במיוחד לתחרות מלטביה, לקחו בשבוע שעבר חלק בתחרות החלקה על הקרח שהתקיימה בקניון האייסמול באילת והיוותה את החלק השלישי מתוך חמש תחרויות גביע הארץ. בתחרויות שהתקיימו במשך יומיים השתתפו עשרה ספורטאים מנבחרת ההחלקה האילתית בניצוחה של המאמנת יוליה שייקו. גם הפעם הייתה לקבוצה האילתית עדנה כשחמישה ספורטאי הנבחרת קטפו מדליות: בקטגוריית הג'וניור לגילאי 13-19 היה כל הפודיום שייך למחליקים האילתים כשבמקום הראשון זכה ניקיטה שייקו, במקום השני יעקב פוגריבינסקי ובמקום השלישי חתם את החבורה קיריל שייקו. המחליקה האילתית מאריה דימיטרייבה סיימה במקום השני בקטגוריית ג'וניור לבנות והמחליקה הצעירה אדלינה קוטשנובה רק בת 6, סיימה במקום השלישי בקטגוריית הילדות לגילאי 4-6.

 

 

שלושת המוסקטרים


זכייתם של שלושת הבנים מאילת במקומות הראשונים בתחרות בעיר, חתמה עבורם את כרטיס הכניסה לתחרות גמר סבב הגביע שתתקיים בין התאריכים 23-24 באפריל בחולון, זאת לאחר שניצחו עד כה בכל שלוש תחרויות הגביע. עובדה זו תחסוך מהשלושה את ההשתתפות בחודש הבא בתחרות הרביעית בסדרת הגביע שתתקיים גם היא בחולון. לעומתם, מאריה דימיטריבייה שפספסה את שתי התחרויות הראשונות בסדרת הגביע, תדרש לזכות בתחרות הרביעית באחד המקומות הראשונים על מנת להבטיח את כניסתה לגמר הגביע- תחרות הסבב החמישית והאחרונה בחולון. ספורטאית נוספת מאילת שיכולה להבטיח את העפלתה לתחרות הגמר היא שחף פנחס המצויינת, שתאלץ גם היא להשאיר את ההתרגשות בצד ולהראות את מה שהיא יודעת בתחרות הרביעית בחולון.

 

אבו דאבי היר ווי קאם


עד לגמר הגביע, צפויים ששה מחליקים מאילת להשתתף בעוד שבועיים בתחרות החלקה בינלאומית על הקרח שתתקיים באבו דאבי. זו הפעם הראשונה לאחר כינון היחסים עם ישראל שמשלחות מהארץ ומאילת מורשות להשתתף בתחרות היוקרתית. יוליה שייקו, מאמנת נבחרת ההחלקה על הקרח של אילת הפועלת בחסות עמותת מיטב, סיכמה את התחרות באילת כהצלחה וברכה את ספורטאיה על ההישגים המרשימים. בימים אלו מתחילים בנבחרת ההחלקה על הקרח להריח את סוף העונה מיד לאחר תחרות הגמר באפריל וכבר מתחילים לבנות את העונה הבאה, מה שאומר בחירת מוסיקה ועבודה על כוריאוגרפיה חדשה לריקודים החדשים. יו"ר עמותת מיטב אילת, עידן הרשקו, ברך את ספורטאי הנבחרת האילתית על הישגיהם ופרגן על תחרות מאורגנת היטב. במהלך התחרות חילק קניון האייסמול פרסים יקרי ערך בשווי כולל של 10 אלף ש"ח לזוכים במקומות הראשונים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש