הגבר תקף את בת זוגתו על רקע ויכוח על דת

מאת: רותם נועם ● צילום: אילוסטרציה ● 3/3/2023 10:32 ● ערב ערב 3109
ארבעה חודשי מאסר נגזרו על תושב אילת שהורשע באלימות כנגד בת זוגתו ● האישה תארה מסכת של התעללות נמשכת ● הנאשם סיפר כי הוא עומד להתחתן עם אחרת
הגבר תקף את בת זוגתו על רקע ויכוח על דת
משלא סעד אותה לאחר שנפגעה בתאונת דרכים בה היו מעורבים, החליטה להיפרד ממנו

ביהמ"ש השלום באילת הרשיע אדם שהיה תושב אילת בעת האירוע (27), על יסוד הודאתו, בעבירה של תקיפת סתם – בן זוג, זאת לאחר שהוגש כנגדו כתב אישום שייחס לו פגיעה בבת זוגו. מגזר הדין עולה כי האירוע התרחש בחודש יוני 2019, אז בשעת לילה מאוחרת, בעת שישבו הוא והמתלוננת, התפתח ביניהם ויכוח סביב דת, אשר במהלכו תקף הנאשם את המתלוננת בכך שתפס אותה בחוזקה בידיו, הפילה על המיטה ואמר לה לצאת מהבית. שבועיים לפני האירוע הזה, הרס הנאשם את מכשיר הטלפון של המתלוננת. הנאשם תיאר כי מקיים קשר זוגי מזה כשנתיים ולדבריו עתיד להינשא באוקטובר השנה. ביחס לעבירה, תיאר הנאשם כי קיים זוגיות במשך כארבע וחצי שנים עם המתלוננת בתיק שהינה ממוצא אוקראיני, מה שגרם לאכזבה והתנגדות בקרב משפחת מוצאו ועל רקע המתואר תיאר מתחים מרובים. המתלוננת מסרה כי לאחר שחרורו ממאסר החל לנהוג כלפיה באובססיביות ולהטיל עליה מגבלות רבות הנוגעות לאופן לבושה ויציאותיה. המתלוננת תיארה אלימות שהלכה והסלימה בהדרגה לכדי אלימות פיזית ומילולית באופן יומיומי כאשר תלונות שהגישה נגדו לא היוו עבורו גורם הרתעה. המתלוננת תיארה כי היתה מעורבת בתאונת דרכים יחד עם הנאשם ממנה יצאה עם פגיעות קשות יותר ומשלא סעד אותה הנאשם החליטה לסיים את הקשר הזוגי עמו. המתלוננת ייחסה לנאשם השפעה רעה עליה ומסרה כי מאז התאונה אין קשר ביניהם ועשתה מאמצים לשמר זאת על ידי החלפת מספר הטלפון ומקום המגורים.
בגזרה את דינו התחשבה השופטת ליאורה אדלשטיין, בעובדה כי לא היה מדובר באירוע מתוכנן אלא בכזה שנבע בשל כעס ספונטני, אך הדגישה כי אין לתת לדבר משקל רב בעבירות אלימות בין בני זוג. לפיכך מיקמה את העונש שגזרה במרכז מתחם הענישה במקרים דומים וגזרה עליו שלושה חודשי מאסר בפועל וכן הפעלה של מאסר על תנאי שעמד נגדו מהרשעה קודמת ושעמד על 4 חודשי מאסר, אותם ירצה שלושה בחופף למאסר הנוכחי וחודש נוסף יתווסף כך שבפועל נגזרו על הנאשם ארבעה חודשי מאסר בפועל וכן קנס בגובה 1,0000 שקל למתלוננת.
17239-09-19
 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש