נחנך מרכז השירות החדש של חברת עמידר בעיר אילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 3/2/2023 04:09 ● ערב ערב 3105
חברת עמידר החדשה חנכה השבוע (ב') מרכז שירות חדש ומונגש בעיר אילת לרווחת לקוחותיה, הממוקם ברחוב שדרות התמרים 4, קומה א'. במעמד החניכה לקחו חלק: ראש העיר אילת, אלי לנקרי, וסגניו, רבה הראשי של העיר, הרב יוסף הכט, מנכ"ל חברת עמידר, אלי בן מאיר, וחברי הנהלה נוספים.
נחנך מרכז השירות החדש של חברת עמידר בעיר אילת
תגיות:

בעמידר מציינים שעיקר הדגש במרכז השירות החדש הושם על אזור קבלת הקהל במטרה להפוך אותו לנעים, נגיש ונוח יותר עבור הלקוחות וכי צעד זה הינו חלק ממהלך נרחב לשדרוג איכות השירות המוענק לדיירי הדיור הציבורי.

שעות וימי הפעילות של מרכז השירות הינם: בימים א', ה' -בין השעות 08:30-12:30 וביום ג' בין השעות 15:00-17:00 וזאת בזימון תור מראש, המתבצע באמצעות: אפליקציית עמידר בשבילך, באתר עמידר ובמוקד השירות הטלפוני של החברה 6266*.

מנכ"ל חברת עמידר, אלי בן מאיר, ציין: "אנו שמחים לפתוח מרכז שירות חדש ומונגש בעיר אילת, המהווה צעד חשוב נוסף להמשך שדרוג מערך השירות שלנו. אני סמוך ובטוח כי צעד זה יסייע בידינו להמשיך ולהעניק שירות מיטיבי לדיירי הדיור הציבורי מהעיר אילת".

ראש עיריית אילת, אלי לנקרי: ״אני מברך את חברת עמידר על שדרוג השירות לתושבי אילת לצד שיתופי הפעולה עם האגף לשירותים חברתיים בעירייה שנועד גם הוא לסייע לתושבים ולהיטיב את איכות חייהם. אני מקווה כי לצד שדרוג השירות יורחב גם היצע הדירות״.

בעמידר מבקשים להזכיר כי כיום ניתן לקבל שירות ולבצע מגוון פעולות גם בלי לצאת מהבית: באמצעות אפליקציית 'עמידר בשבילך', באתר - www.amidar.co.il, במוקד השירות הטלפוני ובאמצעות עמוד הפייסבוק של החברה – "עמידר החדשה".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש