אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 18/11/2022 04:33 ● ערב ערב 3094
טיפ לילידי השבוע -ילידי יום ההולדת יכולים לנסות להיפתח להתחלות חדשות אם כי עדיין באיטיות לדעתכם, וזאת בגלל חיבור כוכבים משמעותיים לכוכב המורה והמלמד סטורן שעדיין מעכב אתכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

כוכב השפע המוכר בשמו  יופיטר יכנס בקרוב מאוד אל המזל שלכם ולכן תהייה זו  השנה הטובה והממוזלת שלכם . תהייה לכם הזדמנות לעשייה מהירה ומיידית, עם הרבה אפשרויות להצלחה. תחום נוסף ומאוד משמעותי הוא הצורך שלכם להוכיח את יכולותיכם לכל הסביבה הקרובה ולהפגין את הצלחתכם ואת היכולת שלכם לנווט את חייכם בהצלחה.


 

שור

 

ייתכן ובעקבות אירועים שונים תאלצו להיכנס לעימותים לא רצויים עם אנשים קרובים לכם ובעיקר בגלל נושאים כספיים שמאוד משפיעים עליכם בגלל העובדה שכוכב העשייה המוכר בשמו מארס נמצא אצלכם במקום זה וגורם לחוסר מנוחה ואף להפסדים. במידה ואתם מתכננים שינויים ברמה הכלכלית, זהו אינו הזמן המתאים לשינויים כספיים – חכו עד לחודש ינואר.


 

תאומים

 

כוכבים משמעותיים במפה האישית שלכם נמצאים בבית העבודה כך שזה הזמן הנכון להשקיע את מלוא יכולתכם וכוחכם על מנת להוכיח את  עצמכם ולהראות לממונים עליכם שההשקעה והאמון שנתנו בכם לא הייתה לשווא. כוכב התקשורת מרקורי המקושר איתכם נמצא גם הוא במקום זה, כך שעדיין אתם בשלב של לבדוק את התוכניות שלכם ולוודא שאין בהם צורך בתיקון.


 

סרטן

 

הכוכב יופיטר המביא הזדמנויות עדיין נמצא השבוע בבית הקריירה שלכם לקראת יציאתו לבית החברים והחברה. זוהי הזדמנות אחרונה לפרק זמן זה על מנת להראות את יכולותיכם ולפתור בעיות שונות על רקע מקצועי. חשוב מאוד שתפעלו מאחורי הקלעים ולא תשתפו אנשים שאתם לא סומכים עליהם בכל התוכניות העתידיות שלכם. חכו עם שינויים משמעותיים עד לחודש מרץ.


 

אריה

 

כוכבים של שינויים משמעותיים עדיין נמצאים ומשפיעים על בית המשפחה הגרעינית שלכם למרות שאתם נמצאים בתקופה טובה יחסית עם האנשים הקרובים לכם. עובדה שמראה אתכם באור חדש וחיובי מ אוד , כלפי היקרים שלכם וניכר כי הסובבים לכם מאוד מעריכים אתכם. מומלץ לכם לבדוק את עצמכם מחדש גם בכל הנוגע להתנהלות הכלכלית שלכם.  


 

בתולה

 

הכוכב וונוס שאחראי על כספים נמצא אצלכם במקום המשפיע על ההתנהלות האישית שלכם,  מול כל האנשים שאתם מחשיבים אותם כחברים ואפילו בני משפחה. זה הזמן לשפץ את הסביבה הטבעית שלכם ולגרום לכך שתרגישו שאתם עוברים דירה בתוך הבית שלכם . עובדה זו תביא לכם מצב רוח טוב יותר ונראה שבהמשך כל  מה שתרצו לעשות יזרום לכם יותר בקלות.


 

מאזניים

 

הכוכב שלכם וונוס שאחראי על היחסים הטובים בין אנשים נמצא במקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם שבה אתם רוצים להרשים וליהנות מפירות הצלחתכם . נראה שגם אנשים קרובים שלא היו בטוחים בכם, נאלצים להודות שאתם עומדים בכל ההתחייבויות שהבטחתם לעצמכם ואף לסביבה. אתם מאוד מוערכים מבחינה אישית ובהתאם לכך, עולה הכנסתכם.


 

עקרב

 

השמש וגם כוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצאים ביחד במזל שלכם וגורם לכם לימים בהם אתם מרגישים פופולאריים יותר מתמיד ומרשים לעצמכם להתפנק. זה הזמן הנכון להשמיע דעתכם במקומות שחשוב לכם מאוד להישמע אמינים ובעלי אמירה אישית. מומלץ לכם לשנות גם את סגנון חייכם, אך נראה שאין לכם עדיין את האומץ הדרוש לכך ואתם מעדיפים להיאחז במוכר.


 

קשת

 

נראה שאתם מרגישים צורך להסתגר בגלל ריבוי כוכבים בבית תת המודע שלכם. עובדה זו גורמת לכם לא לרצות להיפגש עם אף אחד אלא לשהות בדלת אמותיכם. אתם מתחמקים מאירועים פומביים וממציאים תירוצים שונים , העיקר לא להתרועע עם יותר מדי אנשים. הכוכב וונוס מגיע למזל שלכם, כך שלמזלכם הוא יגרום לכם לרצות להתפנק ויוציא אתכם מהדכדוך.


 

גדי

 

אתם עוברים שינויים משמעותיים כבר תקופה ארוכה ולכן אתם יכולים להרשות לעצמכם ליהנות עם מעבר השמש בשמיים בבית המעמד החברתי שלכם. זה הזמן שלכם להשקיע בתקופה מצוינת שבה אתם מאוד רוצים להוכיח לעצמכם שהנה אתם יכולים להיות גם קלילים וליהנות מאווירה לא מחייבת. זה הזמן שלכם לא להשקיע יותר מדי מחשבה של אייך וכיצד אתם רוצים לבנות את עצמכם.  


 

דלי

 

כוכב משמעותי כמו פלוטו שגורם למהפך בבית תת המודע שלכם משנה לכם את תפיסת החיים באופן כזה שהוא מערער את ביטחונכם לעיתים קרובות וגורם לכם לחוסר בטחון.  ייתכן שאת התשובות תצטרכו למצוא בתוך עצמכם כיוון שכוכב זה כל כך מעמיק, שהוא מאפשר לכל אחד מכם לקבל את התשובות מתוך האני הפנימי שלו, וזה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות.


 

דגים

 

אתם חשים צורך בהתעוררות אישית ואף חברתית ומתכוונים לערוך מפגשים ואירועים משפחתיים שכל הצדדים ייהנו ממנו. מומלץ לכם להיעזר בבני משפחה שיעזרו לכם במימוש תוכניות , כך שאתם תהיו הצד הנהנה ופחות הצד היוזם. בקרוב יעבור כוכב השפע לבית הכספים שלכם ויעניק לכם הזדמנויות מאוד טובות להצליח מבחינה כלכלית ואף לעזור לאחרים.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת