עורך דין תעבורה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/7/2022 19:46 ● ערב ערב 3078
עורכי דין תעבורה מייצגים נהגים שהונפקו להם תווי תנועה, עובדים איתם על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר שאפשר.
עורך דין תעבורה
תגיות:

 

כיצד עורך דין תעבורה עוזר ללקוחות שלו?

 

עורך דין תעבורה בדרך כלל עוזר ללקוחותיו על ידי:

  • מתן ייעוץ משפטי בעניינו של הלקוח
  • תיאום פגישה עם התובע והשופט
  • ניהול משא ומתן לעסקת טיעון או בקשה לביטול אישומים
  • הכנת משא ומתן עם שוטרים או בלשים
  • הצגת ראיות לסנגורים

חוקי התעבורה מורכבים ומשתנים מאוד לפי תחום שיפוט. מי שהואשמו בעבירת תעבורה יכול להתנחם בידיעה שעורכי דין תעבורה קיימים כדי לעזור להם לעבור את התקופות הקשות הללו.

 

מה עושה עורך דין תעבורה?

 

אם הואשמתם בעבירת תנועה, אין דבר חשוב יותר מאיתור ושכירת שירותיו של עורך דין המתמחה בתחום משפט זה. עורך דין המטפל רק בהפרות תעבורה יכיר את דרכם בבתי המשפט ויכיר מקרוב את החוקים המקומיים שלהם. בתחומים רבים, הם יתמחו גם בהגנה על נהגים מפני תביעות אזרחיות הקשורות לאירועי נהיגה כמו תאונות דרכים. אחת הטעויות הנפוצות לגבי עורכי דין היא שהם עוזרים רק לאלה הנאשמים בפשעים; לא צריך הרבה כדי לקבל דוח מהירות או הפרה אחרת, אז יש הרבה מקרים לעורכי דין

 

איך לבחור עורך דין תאונות דרכים

 

חשוב שתדעו את השלבים על מנת שתוכלו לשכור את שירותיו של עורך דין תאונות עבודה הטוב ביותר לתיק שלכם.

  • שלב 1: דעו איזה סוג של עורך דין: יש מגוון רחב של עורכי דין לתאונות דרכים שאתה יכול לבחור מהם. אתם צריכים לדעת איזה סוג של עורך דין אתה רוצים כי הם משתנים במומחיות ובעלויות.
  • שלב 2: מצאו עורך דין תאונות דרכים -- ייתכן שתצטרכו  לחפש במשך זמן ממושך  שמות לפני שתמצאו את האחד שאתה מחפש. כמה מקורות טובים הם אתרים מקוונים ומשרדי עורכי דין, מפה לאוזן או החברים/בני המשפחה שלכם.
  • שלב 3: שאל מסביב -- השם לא יספיק כדי לוודא שזהו האדם המתאים למקרה שלכם, ולכן חיוני לשאול ולשמוע מה אנשים אומרים עליהם.
  • שלב 4: פגישה אישית: הקפידו להיפגש באופן אישי עם עורך הדין שלכם על מנת לבחון את ההיצע ולוודא כי אכן יש התאמה. טרם הפגישה, חשוב ביותר להגיע כמה שיותר מוכנים ולוודא שיש לכם את כל הפרטים שאתם צריכים על מנת לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר בתחום. במידה ויש כימיה ואתם מרוצים, הרי בחרתם לכם עורך דין.

 

לסיכום של דבר

 

מציאת עורך דין המתאים לתיק שלכם היא משימה לא פשוטה. אתם צריכים למצוא מישהו שהוא מוסמך ומנוסה בתחום זה, בעל מוניטין טוב, גובה תשלום משתלם, זמין בכל עת ורוצה לעבוד אתכם. מכאן, חשוב ביותר להביא בחשבון את הפרמטרים הבאים על מנת לבחון את ההיצע.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש